Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooter
  • #1   18. apr 2011 vil du betale for noget lort skal du helt klart købe den..

thansen scooter holder ikke meget længe, og vil du have thansen til at lave dem når de går i stykke skal du fandme igennem en retsag næsten før de vil lave den

• #2   18. apr 2011 2 ting. drp det der thansen crap. du får ik andet end problemer med det. og hvorfor en 45er. hvis du blir taget med ver 65kmt mister du dit kørekort

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #3   18. apr 2011 har i andre gode ideer så? de må godt være brugte så? også gerne til samme pris, måske lidt billigere smiley

• #4   18. apr 2011 piaggio gilera. eller yamaha ville jeg gå efter. det er kvalitet

• #5   18. apr 2011 kig på scootergalleri evt
    der er mange gode scootere derinde til en lav pris, dog godt øje hvem du handler med der er osse mange konfi børn derinde smiley

ellers hop ned til din lokale scooter forhandler, kig efter mærker som yamaha,aprillia syntes jeg er nogle ok mærker

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#6   18. apr 2011 okay, takker for det smiley

• #7   18. apr 2011 Gilera
    Piaggio
    yamaha
    Aprilia
    Peugeot (dog ikke den lille 4-takter)

er alle sammen gode mærker der holder længe

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #8   18. apr 2011 Thansen laver udemærkede scootere og så levere de billige reservedele til samme. Se bare hvor mange cpi'er der stadig køre på vejene. Mht garanti så er det sådan at folk som Troll og and ikke kan holde deres små fedtede fingre væk og skal lege pillefingre. Så vil Thansen som klogt nok være noget varsomme med at dække rep på garantien. De ved udemærket at båtnakker som ovenstående findes overalt. Thansen kan sælge dem så billigt fordi de er et stort firma og kan købe mange ad gangen og derfor få dem billigt og sælge dem billigt. Det kan den lille scooterforhandler ikke så han må sælge de dyrere mærker til ublu priser og der er omtrent samme bøvl med dem som alle andre. Har aldrig haft problemer med Thansen og ej heller dem jeg kender der har købt scootere der. Hverken med garanti eller andet.

• #9   18. apr 2011 Peugeoy Speedfight 2 smiley

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#10   18. apr 2011 okay, tak smiley

• #11   18. apr 2011 michael J

Thansen knallerter er af ringe kvallitet, ja der kører mange rundt, der er jo blevet solgt en millard af dem... og ja det er rigtig mange der ikke køre rundt længere

man får tit hvad man betaler for især hvis det har en motor....

• #12   18. apr 2011 michael J

helt uenig med dig.

deres service stinker langt væk af fusk og dårlige mekanikere, for satan de kan jo ik engang sætte et nyt dæk på en fælg uden at enten ridste fælgen eller gøre den pil skæv.
    hvor holdbar deres ting er kan vi diskutere fra nu af og til vi begge ligger i graven, deres ting er plastik lort der ikke holder en meter.

alle de andre mærker holder sku udemærker, måske bliver de lavet i samme land, taiwan eller hvor det nu er de bliver lavet, men matrialet er et helt andet

• #13   18. apr 2011 og michael ...

det svarer til at sige at kia kan leve op til eks. en bmw´s standart... hahaha

• #14   18. apr 2011 and m

Yamaha bliver lavet i frankrig og motoren i italien (bare et eksempel)

• #15   18. apr 2011 Aprilia får lavet både scooter og motor i italien

• #16   18. apr 2011 peugeot er fransk og bliver lavet i frankrig

• #17   18. apr 2011 Gilera / piaggio og aprilla hører alle under "vespa"

• #18   18. apr 2011 Du skal ikke have Thansen, du skal have Yamaha Jog R smiley det er det eneste rigtige der virker smiley

• #19   18. apr 2011 Pengi .

bliver svært at få en pæn jog R der ikke er problemer med til omkring de 6k

• #20   18. apr 2011 (link fjernet)

kvalitet. det er kawasaki der står bag disse scootere så de har en vis kvalitet og prisen er fin smiley

• #21   18. apr 2011 Morten F: Skid i din tank og kald dig selv john !.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #22   18. apr 2011 Korrekt at sige Kia og Bmw ikke er ens standard men at sige Kia er noget lort og man skal købe Bmw for samme pris hænger ikke sammen. Så ringe er Thansens knallerter heller ikke.. Hvad anden siger er bare noget ævl fordi han er en pilfinger .. De er også underlagt loven om reklamation og reparation. Men hvis de ikke dækker eller vil reparere er det somregel fordi de har mistanke om der har været pilfingre. Os selvom maskinen er helt standart når den blir indleveret til rep. Men der findes flere måder at tjekke om der har været pillefingre i hvilket folk ikke altid er klar over. Der vil altid være nogen der er utilfredse og påstår de ikke har pillet og rodet selv. Som feks Rapand .. Det vartydeligvis et ømt punkt jeg ramte det pilfinger noget.,. Se bare hvor han rapper op.

• #23   19. apr 2011 pengi.. hvad snakker du om ?

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #24   19. apr 2011 .. Lad vær med, at købe en T Hansen scooter. Vil du have noget som virkelig rykker, så køb en Aprilla Sonic.

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#25   19. apr 2011 jeg har hat Sonic, den blev nakket mens jeg sad på den, havde brugt over 14000 på den, kom så kørende oppe i byen, og der er 2 der stopper mig og truer mig til og stå af. såå glem sonic

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#26   19. apr 2011 jeg gider ikke have alle mulige populære scootere.

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #27   19. apr 2011 .. Hvorfor fandt du dig i det? Det er jo meget nemt, at stå og true en person men når det endelig kommer til stykket kan de ikke noget.

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

#28   19. apr 2011 næ, men de var 2 jeg var alene, og der var ingen andre. jeg fandt den ene i politiets fotoalbum og de fandt på den måde frem til de andre. og de kom for en dommer, og den ene blev dømt 30 dage betinget og den anden 14 dage. og jeg fik ikke erstatning

Kommentér på:
scooter

Annonce