Kærligheds problem :'( Kærligheds problem :'(
Min "kæreste" og jeg havde haft noget i 2 måneder, men for 3 uger siden var jeg sammen med en efter jeg have droppet hende. Jeg tog hende så tilbage 4 dage efter, og totalte hende intet. Hun har så fået det afvide og har droppet mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Vil vise hende af jeg virkelig elsker hende, og kun vil have hende, men mit hoved er tomt efter så meget tuderi og søvnløse nætter :'(...
Den eneste ide jeg har er at komme med en ordentlig buket blomster og "sige undskyld men jeg håber du vil have mig tilbage. jeg ved jeg har dummet mig, og det sker aldrig nogensinde igen og jeg mener aldrig."
Men hvis nogle af jer har en idé så håber jeg i vil dele den med mig
Mikkel
okt 2010
Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 125 Svar: 459
Men anyways, søger bare nogle gode råd til af vise man er er ked af det og samtidig af man elsker hende over alt på jorden
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 107
Du pylder over du elsker hende, ander du overhovedet hvad det vil sige, at virkelig elske en anden person.
Hvis du elskede hende, havde du jo ikke rendt rundt og kysset, samt knaldet andre.
Endnu være i har ikke engang sammen lagt været sammen to måneder, men HEY du elsker hende over alt på jorden. Fuck du må have røjet alt for meget...
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 44 Svar: 740
dec 2008
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 107
mar 2007
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.050
Først knalder du uden om, og derefter bruger du ord som ALDRIG NOGENSINDE. Er du helt rask, eller bare totalt tom foroven?
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 149 Svar: 723
dec 2008
mar 2007
Find din vej i livet, drop dine "såkaldte venner som du ryger lidt bong med" find nogen nye, fuck om de har briller og læser kæmpe store bøger. Kom ud af din lorte omgangskreds. Skru ned for sprutten og charmen ... Man blir os nød til at gøre noget for at opnå resultater, nytter ikke noget at tænde en pind mere pga man så lige er depri.. det hjælper dig ikke en skid.. sender bare dine tanker længere ned. næste morgen du vågner.. der er du samme sted som du sluttede.. sur og ked af det...
Du styrer selv din fremtid, ved de valg du tager... Jeg har os været meget lort igennem, været afhængig af stoffer og thc i 8 år.. Jeg kom bare videre, det var en kamp, men du skal sku gøre det nu hvis du skal rette op på det...
dec 2008
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.050
Du rammer mega godt! Det er typisk den forkerte omgangskreds, som gør, at man er de forkerte steder på de forkerte tidspunkter...
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 309
dec 2008
mar 2007
Jeg har klaret mig selv uden afvænning, uden hjælp. Jeg har ingen penge haft, ingen hjælp fået. stået på egne ben!.. Hvis jeg kan klare et liv fuld af lort, så kan man også klare et liv med kærestesorger og lidt hashis.. Det bare at tage sig i nakken.. men ønsker man det ikke.. jamen så kan min prædiken være lige meget... så blir jeg bare snakket efter munden... Jeg har tidligere vejledt unge omkring misbrug og holdt foredrag om det.. Folk nikker og siger det gør vi aldrig, men 40% af eleverne i en 7 klasse ryger allerede hash.. Det er skræmmende... da jeg gik i skole.. Ja der var jeg som den eneste... så jeg har udgjort 2% som var ude i noget lort i de mindre klasser... ud af en klasse på 20 menensker.. Jeg var mønster barnet der fik top karakter, havde hovedet skruet rigtigt på... ædelagde mig selv, kroppen og hjernen med syre thc. hvad jeg kunne få fat i...
Unge idag mangler ikke en grund til at stoppe med deres lort.
De mangler NOSSER! ..
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 28
Vil mene du skal stoppe med at ryge hash og drikke dig så stiv til fester. Opfør dig ordentlig og sofistikeret, vær glad og se ud til at have det super. Imellemtiden skal du ikke opsøge eller tage kontakt til hende et par uger, måske en måned, for jo mere du skriver eller ringer til hende jo mere skubber hun sig væk fra dig.
Efter noget tid så vil i sikkert støde på hinanden i byen, og hun vil se du har ændret dig. Hæng ud med en masse piger så hun måske ser at du faktisk er en god fyr og pigerne kan lide dig. Hvis i får kontakt igen så tag det stille og roligt og måske være lidt arrogant og behandl hende som en ven ved ikke at tildele hende for meget opmærksomhed.
Hvis du følger denne guide så har du hende tilbage, det er næsten 100% sikkert.
dec 2008
Jeg lytter og jeg vil lærer, jeg prøver så godt jeg kan, håber det hjælper. Det største problem er nok af lade hende være, men hvis det er det der skal til så gør jeg det sku....
tak for hjælpen!!!
Kærligheds problem :'(