738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jysk Og bytte ordning Jysk Og bytte ordning

Hejsa med jer allesammen..

Sagen er den at min mor som altid er ude i god tid og købe julegaver har været i jysk enten i oktober eller november og købe nye persinner til mig og kæresten.. Men men hun har taget dem i en for kort model, tror i at man kan køre op og få dem ombyttet til den rigtige længde når nu de er købt så langt tilbage ?

På forhånd mange tak og en glædelig jul til jer allesammen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jysk Og bytte ordning
  • #1   23. dec 2010 Du kan jo prøve . også se hvad de siger (:

man kan være heldig at få lov til at bytte. (: har jeg da prøvet men det er ikke hos alle . vil mene det kommer an på hvor man bor og om den butik siger ok for det eller ej

• #2   23. dec 2010 spørg dem dog..

• #3   23. dec 2010 Lea: Takker for et brugbart svar smiley

Tazz: Hvis du har noget fornutigt at bidrage med så find et andet sted og skriv dine "smarte" kommentar

• #5   23. dec 2010 jeg syntes det var yderst fornuftigt at spørge dem ... men held og lykke

• #6   23. dec 2010 asus Freak: Prøver her efter jul og tage op og snakke med dem..

Tazz: Yup men hvade det nu været nemt og komme igennem til butikken den sidste åbnings dag inden hellige dagene, havde jeg sgu nok heller ikke valgt og spøger her...

Christian O: Tjaa smarte gruden til folk stiller spørgsmål her inde og på andre forrums, er ski nok at der sidder en masse andre mennesker og mon ikke der skulle sidde 1 enkelt der har prøvet eller oplevet det samme og kan give et svar på ens problem/spørgsmål..

Kommentér på:
Jysk Og bytte ordning

Annonce