474 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
iphone iphone
hjææælp !
jeg har en god ven, hvis søn desværre døde ganske pludseligt ( kun 22 år gammel) han havde en iphone, hvor der ligger en del billleder af deres afdøde søn, problemet er de ikke har et login, så vi kan komme ind og få overført billederne, den pc, som han havde, kan vi ikke få lov til at komme på itunes, så vi kan ændre koden.
jeg håber virkelig nogen vil hjælpe, et stort savn for min ven og resten af familien HVEM KAN HJÆLPE
ps telefonen er i stjålet, vi har type og serienummer
er der bare en der kan hjælpe
De bedste hilsner
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.485
Men jeg forstår ikke helt - ligger billederne måske på computeren?
Det er lidt svært at forstå hvordan og hvad problemet er, prøv at omformulere det.. hvilken kode snakker du om?
Mvh
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 37 Svar: 236
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 39 Svar: 329
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
og jeg har en mistanke, om han har brugt den pc, den er nu afleveret tilbage til kokkeskolen ( i slagelse ) samt ( i københavn i kødbyen )
så vi står på bar bund, men vi ved der er billeder af ham, samt de prøvefoto af hans svendeopgave mht opsatser, samt " færdige tallerkner " det er ikke telefonens værdi vi er intersseret i , den har både jeg, og min vens familie råd til , så det er kun indholdet, samt hvis det kan lade sig gøre, ville sønnens søster gerne have den som et minde
håber I forstår alvoren i dette, og ikke har noget at gøre med stjålne vare
De bedste hilsner
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
dec 2010
De bedste hilsner
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
dec 2010
du er en guttermand.
De allerbedste hilsner
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.485
Den skal sluttes til, og så skal iTunes startes op.. derefter starter man en synkronisering med computeren, og så burde billederne ligge på computeren under Billeder eller lignende.
Hvor der kan opstå en forespørgsel om kode, er så vidt jeg erindrer KUN når du trykker 'synkroniser' eller prøver at tilslutte den iTunes, og SELVE TELEFONEN så er låst. Prøv at hiv fat i telefonen i den anden ende, og se om den ikke beder om en 4 cifret kode.
Ellers har jeg virkeligt ingen anelse om hvilket login vi snakker om, så du må prøve at uddybe hvor og hvornår det 'login' kommer.
Mvh
nov 2010
Følger: 1 Svar: 8
Hvis ssteren ønsker billeder af ham, burde hun have klaret det inden tid,, man kan ikke bruge de "sidste dages hellige" til ret meget... der er bare dårlig samvittighed hvis man ikke selv har noget godt at mindes men personen levede...
Man kan jo have skeletter i skabet ingen andre end den afdøde selv kender til....
dec 2010
når vi tænder for iphonen, beder den om et/en pinkode, for at komme ind i telefonen - det er der " vi strander, der ingen der kender pinkoden, vi kan ikke få lov, til at få adgang, selvom vi prøver på en pc ( og også en mac ) at fortsætte og til HM du kan godt have ret i dit indlæg, men hvorledes vil du have det hvis din søn fredag aften var frisk og fortalte om det store forberedelse han havde gjort, op til sin svendeprøve, og dagen efter er død - jeg hjælpe gerne mine venner - måske er det her for stor en " mundfuld " men jeg " helmer " ikke før alle muligheder er forsøgt - har forsøgt i æblehuset, men de kommer med lag fortælling omkring 36 bit kryptering mm. - sansynligvis fordi de tror telefonen er stjålet - det nemmeste er bare, at smide telefonen ud - det er ok - men billeder er det vigtigste - så blæse være med telefonen - håber I forstår
telefonen har ingen værdi for min ven og hans familie, hans søster ville gerne have telefonen som et minde - intet andet
De bedste hilsner og et rigtigt godt nytår til jer alle
jeg håber blot ingen andre får en sådan oplevelse, at miste deres søn kun 22 år gammel - det er derfor, jeg kæmper for at få adgang til billeder alt andet er ligegyldigt
jommer
iphone