474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

jens m
jens m
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

iphone iphone

hjææælp !
jeg har en god ven, hvis søn desværre døde ganske pludseligt ( kun 22 år gammel) han havde en iphone, hvor der ligger en del billleder af deres afdøde søn, problemet er de ikke har et login, så vi kan komme ind og få overført billederne, den pc, som han havde, kan vi ikke få lov til at komme på itunes, så vi kan ændre koden.
jeg håber virkelig nogen vil hjælpe, et stort savn for min ven og resten af familien HVEM KAN HJÆLPE
ps telefonen er i stjålet, vi har type og serienummer
er der bare en der kan hjælpe
De bedste hilsner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone
  • #1   29. dec 2010 Hvis telefonen er stjålet er der vel ikke meget at gøre...
    Men jeg forstår ikke helt - ligger billederne måske på computeren?

Det er lidt svært at forstå hvordan og hvad problemet er, prøv at omformulere det.. hvilken kode snakker du om?

Mvh

• #2   29. dec 2010 Hvis telefonen er stjålet (altså en har taget den, og i ikke har den længere) kan billederne ikke reddes, med mindre ifår fingrene i telefonen igen smiley

• #3   29. dec 2010 tror han mener ps telefonen er ikke stjålet

• jens m
    jens m Tilmeldt:
    dec 2010

#4   29. dec 2010 hej tak for hurtige indlæg, problemet, er, at sønnen ( som var stærk ordblind ) og for øvrigt kun manglede 2 måneder før han var udlært kok havde fået stillet et pc til rådighed ( det kan man få, når man er ordblind )
    og jeg har en mistanke, om han har brugt den pc, den er nu afleveret tilbage til kokkeskolen ( i slagelse ) samt ( i københavn i kødbyen )
    så vi står på bar bund, men vi ved der er billeder af ham, samt de prøvefoto af hans svendeopgave mht opsatser, samt " færdige tallerkner " det er ikke telefonens værdi vi er intersseret i , den har både jeg, og min vens familie råd til , så det er kun indholdet, samt hvis det kan lade sig gøre, ville sønnens søster gerne have den som et minde
    håber I forstår alvoren i dette, og ikke har noget at gøre med stjålne vare
    De bedste hilsner

• #5   29. dec 2010 Hvis det kun er billederne i skal ha' fat i, så burde den poppe op når man tilslutter den til en hvilken som helst PC med et vindue der "spørg" om man vil overføre billeder. Det skal så være på en PC der ikke har installeret Itunes (ellers skal det slåes fra at den ikke skal starte itunes op når man tilslutter sin Iphone)

• jens m
    jens m Tilmeldt:
    dec 2010

#6   29. dec 2010 det må jeg sige I er godt nok til at hjælpe 1000 tak indtil vidre - jeg har forsøgt, at sætte den til min egen pc ( med itunes ) men den vil ikke accepterer sålænge der ikke er noget login - jeg har arbejdet i radiobranchen i 38 år, og har været ude for meget, men denne kan jeg ikke klare -jeg har hjulpet rigtige mange mennesker gennem årene, og altid fået glade kunder, nu må jeg sige, jeg er utrolig glad, for folk som vil hjælpe - håber vi finder en løsning- ikke for mig, men for min gode ven og hans familie -til den som kan hjælpe er der 3 gode flasker rødvin som tak for hjælpen
    De bedste hilsner

• #7   29. dec 2010 Kig i "Denne computer" om den ikke er der når du har sat den til. Prøv at smid den i en maskine UDEN Itunes.

• jens m
    jens m Tilmeldt:
    dec 2010

#8   29. dec 2010 hej peter tak for dit indlæg, jeg forsøger imorgen - skal lige hente ipoden hos min ven ole - tak fordi du giver dig tid til at hjælpe
    du er en guttermand.
    De allerbedste hilsner

• #9   30. dec 2010 Hvilken slags login snakker vi om her? Jeg forstår virkeligt ikke problemet...
    Den skal sluttes til, og så skal iTunes startes op.. derefter starter man en synkronisering med computeren, og så burde billederne ligge på computeren under Billeder eller lignende.

Hvor der kan opstå en forespørgsel om kode, er så vidt jeg erindrer KUN når du trykker 'synkroniser' eller prøver at tilslutte den iTunes, og SELVE TELEFONEN så er låst. Prøv at hiv fat i telefonen i den anden ende, og se om den ikke beder om en 4 cifret kode.

Ellers har jeg virkeligt ingen anelse om hvilket login vi snakker om, så du må prøve at uddybe hvor og hvornår det 'login' kommer.

Mvh

• H M
    H M Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #10   30. dec 2010 Det kunne være i bare skulle lade det ligge, det er ikke sikkert den afdøde var intereseret i at dele hans private ting med hverken dig eller familien, så ære være hans minde ved at droppe det....

Hvis ssteren ønsker billeder af ham, burde hun have klaret det inden tid,, man kan ikke bruge de "sidste dages hellige" til ret meget... der er bare dårlig samvittighed hvis man ikke selv har noget godt at mindes men personen levede...

Man kan jo have skeletter i skabet ingen andre end den afdøde selv kender til....

• jens m
    jens m Tilmeldt:
    dec 2010

#11   30. dec 2010 tak for alle indlæg, jeg er glad, for så mange forsøger, at hjælpe, måske har jeg udtryk mig forkert ( min mangel på kometance på iphone )
    når vi tænder for iphonen, beder den om et/en pinkode, for at komme ind i telefonen - det er der " vi strander, der ingen der kender pinkoden, vi kan ikke få lov, til at få adgang, selvom vi prøver på en pc ( og også en mac ) at fortsætte og til HM du kan godt have ret i dit indlæg, men hvorledes vil du have det hvis din søn fredag aften var frisk og fortalte om det store forberedelse han havde gjort, op til sin svendeprøve, og dagen efter er død - jeg hjælpe gerne mine venner - måske er det her for stor en " mundfuld " men jeg " helmer " ikke før alle muligheder er forsøgt - har forsøgt i æblehuset, men de kommer med lag fortælling omkring 36 bit kryptering mm. - sansynligvis fordi de tror telefonen er stjålet - det nemmeste er bare, at smide telefonen ud - det er ok - men billeder er det vigtigste - så blæse være med telefonen - håber I forstår
    telefonen har ingen værdi for min ven og hans familie, hans søster ville gerne have telefonen som et minde - intet andet
    De bedste hilsner og et rigtigt godt nytår til jer alle
    jeg håber blot ingen andre får en sådan oplevelse, at miste deres søn kun 22 år gammel - det er derfor, jeg kæmper for at få adgang til billeder alt andet er ligegyldigt
    jommer

Kommentér på:
iphone

Annonce