{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Abonnement Iphone 4 {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et abonnement som er billigt og som kan opfylde mine behov.. Her snakker jeg Onfone, M1, Bibob, eller hvad i ellers kender til.. Jeg skifter når det er muligt d. 1 februar!

Har dog lige et spørgmål.. Har været inde i menuen "brug" på Iphonen (Har ALDRIG nulstillet det) på de knap 6 måneder jeg har haft telefonen har jeg snakket 32 timers telefon - så jeg ringer ikke særlig meget - skriver mest!

Derudover forstår jeg ikke Data delen.. Det står således:
Sendt 44.5 MB
modtaget 354 MB.
(Altså ikke engang 0,5 GB på 6 måneder?!?!)
I mit abonnement ved Telia har jeg pr måned 10 GB forbrug.. Kan det passe jeg virkelig har brugt så lidt på knap 6 mdr? Er på nettet en del, facebook osv.?

Så nogle der har erfaringer med et godt abonnement (både service, dækning, pris osv.)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abonnement Iphone 4
  • #1   3. jan 2011 Jeg skifter til Oister i morgen, jeg synes de er billige.

Fri sms, nul opkaldsafgift og 1 gb data for 69,- i måneden.

Og så er det uden binding.

• #2   3. jan 2011 Jeg skifter til Bibob, når min kontrakt udløber. Billigere kan det næppe gøres.

Og ja det passer at du ikke har brugt mere data, hvis du ikke har nulstillet den.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   3. jan 2011 Okay.. Jeg har bare tit være i tvivl hvorvidt et abonnement med 1 GB forbrug pr måned ville være nok, for mente selv jeg var en del på nettet! Men kan da godt se at med kun 0,5 GB på knap 6 mdr, så er 1 GB om måneden rigeligt!!

Oister, Bibob osv? hvilke net kører de over? Har nemlig Telia nu, og deres dækning (selvom jeg bor midt i en relativ stor by) er godt nok ikke noget at prale af!

• #4   3. jan 2011 Oister kører på 3's netværk.

• #5   3. jan 2011 lolwut, det der oister.
    Kan man så købe taletid oveni ens abo?
    fx, 100 kr for et par timer?
    så det blir 169?

• #6   3. jan 2011 Bare husk du skal have mikro simkort... Tror osse selv jeg skifter, da jeg betaler 399,- om måneden, hvor alt er gratis..

Jeg har så sendt knap 300mb og modtaget 3,1 Gb i data på 5 måneder... Jeg har så osse hentet store spil

• #7   3. jan 2011 (link fjernet)

Oister er bare ikke billigt, hvis du sender 10 mms og 5 timers tale.

Men i forhold til andre er det da smiley

• #8   3. jan 2011 Bemærk iPhone 4 skal bruge Micro-SIM-kort:
    OiSTER forventer at få det nødvendige Micro-SIM-kort til OiSTER i starten af 2011. Ønsker du at få besked pr. e-mail, så snart OiSTER har Micro-SIM-kort, så skriv dig op til det her - så modtager du alle nødvendige informationer, når vi har Micro-SIM-kort på lager.

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #9   3. jan 2011 Bibob kører med 5 timers tale uden opkaldsafgift, fri sms, fri mms, 1gb data for 149,- om måneden.. Og de bruger Telenors net.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#10   3. jan 2011 Mikro-simkort?

• #11   3. jan 2011 Ja, har du ikke en iPhone 4? Så har du forhåbentlig puttet et Mikro-simkort i smiley Ellers virker den ikke rigtig

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#12   3. jan 2011 haha jo jeg har en iphone 4 smiley Men ham fyren inde i butikken satte den op og startede den til mig smiley Lagde ikke lige mærke til størrelsen på Sim kortet smiley
    Men det vil sige at oister ikke har mikro sim kort?

• #13   3. jan 2011 Ikke endnu. Men du kan skære det til. Det har jeg gjort med mit Telmore simkort.

Kommentér på:
Abonnement Iphone 4

Annonce