{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Abonnement til Iphone??? {{forumTopicSubject}}

hvilke Selskab og abonnement vil i anbefale til en iphone bruger????

jeg har været kunde hos 3 siden august sidste år, jeg skulle opsige min abonnement hos dem. Men jeg fik en rigtig god skrædersyet tilbud som jeg ikke kunne sige nej til. et 20 Gb data forbrug om måneden til 79 kr. og jeg sagde ja til det. en lille uge efter gik jeg ind på deres hjemmeside her så jeg at et data forburg til 100 mb til 79 kr. ringede hurtigt til deres kundeservice, snakkede med denne person igen. Hun sagde at det tilbud jeg fik stod ikke på deres hjemmeside, det var en tys tys tilbud jeg fik. fint sagde, idag var jeg på min selvnetjenings side inde på 3, og hvad ser jeg her 533 kr er der blevet brugt på 2 daga på data. blev rasende, ringede til dem. Efter jeg har snakket med 4 medarbejder fra 3, kunne de ikke hjælpe mig. jeg får at vide at de ikke kendte noget til det tilbud jeg fik for 1½ måneden siden. og hende jeg havde lavet aftalen med gad ikke komme til tlf. fordi hun var bange for at jeg skulle skælde hende ud. fuck hvor er de lam

HOLD JER VÆK FRA 3, de er virkelig nogle fuck hoveder.
ærger mig sindsygt meget at jeg ikke optog vores samtale dengang.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abonnement til Iphone???
  • tony m
    tony m Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 48 Svar: 55
    #1   2. feb 2010 måske fordi du ikke kan optage fra en iphone smiley

• #2   2. feb 2010 Ak ja, nogle har gode erfaringer andre har dårlige...
    Det her er en evig debat... :o)
    Men ærgeligt at de ikke kunne hjælpe dig, men jeg anbefaler nu stadigvæk gerne 3 til mine venner!

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #3   2. feb 2010 Jeg går nu heller aldrig haft dårlige erfaringer med 3, og har da været kunde i over 4 år.

Jeg tror helt ærligt, at det er DIG som er galt på den.

Du har fået et super godt og meget hemmeligt tilbud, som ingen hos 3 kender til.
    Mon dog!

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#4   2. feb 2010 Men det er da egentlig så nemt, for hvis du bliver tilbudt et andet abb. sender de altid en sms OG en skriftlig aftale med posten. Den kan du da bare henvise til.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#5   2. feb 2010 Men det er da egentlig så nemt, for hvis du bliver tilbudt et andet abb. sender de altid en sms OG en skriftlig aftale med posten. Den kan du da bare henvise til.

• #6   2. feb 2010 Hun sagde at de vil sende et bekræftigelse men fik den aldrig. jeg ærger mig så meget at jeg ikke fik optaget samtalen. jeg fik det bekræftiget 3 gange for denne tilbud.... jeg ville snakke med denne person som jeg fik lavet et aftale med, men først havde hun travlt og 4 gange jeg ringer siger de at hun har fri hele ugen. de lyver hoved og røv

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #7   2. feb 2010 Den kan du så godt klage over. Er ganske sikker på de har optaget samtalen.

• #8   2. feb 2010 Jeg forstår heller ikke hvordan du på 1½mdr kan bruge over 100mb forbrug på din iPhone... Jeg browser meget, streamer meget og bruger min som modem når jeg er i byen og jeg rammer da maks 300mb om måneden.... derudover må din regning på 533kr jo også skyldes andet end netforbrug...

Udover det spørger man da altid efter at få de ændringer man får lavet på sit abonnement på papir, i stedet for at få lavet random ændringer af random person som ikke kan dokumenteres...

Jeg er kunde hos 3 for første gang, 2 måneder inde i min 6 måneders lange bindingsperiode og indtil videre er jeg ganske glad for det abonnement jeg har... Du bør spørge efter abonnementet 3iDeal, og så høre om du ikke må betale en 20'er ekstra eller lignende for fri opkaldsafgift... for så har du stort set fri alt. smiley Ring og hør, og få det nu på papir denne gang hvis der sker ændringer. smiley

Kommentér på:
Abonnement til Iphone???

Annonce