{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Iphone abonnement {{forumTopicSubject}}

Hej, hvilket abonnemet har i til jeres Iphones?
Vil gerne være gratis på nettet, have gratis sms, mms og opkald.
Har set lidt på Telia og Telenor, men ved ikke hvilket jeg skal købe. Er ikke så meget inde i det, men ville blive glad for noget hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone abonnement
  • #1   15. maj 2010 MI3G fra 3 er det bedste... 10GB net, fri sms og mms og ingen opkaldsafgift til 399.
    Derefter kommer 3iDeal: Fri net (dog med nedsat hastighed efter 20GB), fri sms og mms dog med 35øre i opkaldsafgift til 399.

Synes ikke rigtigt nogen andre kommer i nærheden af stabiliteten af 3's net, og abonnementet passer jo perfekt til en iPhone, Desire, Nexus osv.

• #2   15. maj 2010 når de skriver 10gb net, hvor meget er det så ca?
    Hvor mange mb bruger man fx for at se en musikvideo på youtube, være på facebook osv?

• #3   15. maj 2010 En youtube video på fylder ca. 10 mb.

• #4   15. maj 2010 Jeg bruger nettet rigtigt meget, bla google maps, appstore, youtube... ja jeg ser endda south park afsnit fra southparkstudios.dk via min iphones net på min bærbare nogengange.... Jeg har maksimalt brugt 5GB på en måned... 10GB er stort set ubegrænset surf, så længe du ikke pirat downloader store filer osv.. 20GB er helt sikkert ubegrænset surf. smiley

• #5   15. maj 2010 3ideal.

• Morfar :
    Morfar : Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 48
    #6   15. maj 2010 Bam B

Har du set nogen steder hvor man kan få noget gratis ??.
    Hvis man vil have noget må man til pungen sådan er det bare, du arbejder jo heller ikk gratis vel ?.
    Men man kan vel altid finde et billig abonnement, men er det så noget vær.

• #7   15. maj 2010 Hos telenor kan du få en iphone 3GS 16 GB og abb. der hedder fri sms, mms og tale (dog maximum 60 timer) og så 25 GB fri surf for 599 om mdr. og så giver du 1599 for iphonen..

• #8   15. maj 2010 skal lige siges, at dette vist ikke kan ses på deres hjemmeside! Jeg har ihvertfalde ikke kunne finde det nogen steder, men har en veninder der arbejder for dem, som fortalte mig det. smiley

• #9   15. maj 2010 Jeg købte min 3GS 16GB hos telenor med fri sms, fri tale og 1 GB fri surf for 399 mdr. Jeg gav 2000 kr. for den, da jeg købte den smiley

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #10   19. maj 2010 Telia Flex er den billigste løsning du kan finde, sammensæt den pakke du vil have, og så er du klar.

Kommentér på:
Iphone abonnement

Annonce