{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Piger: Hvorfor gør I det? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over at der dukker flere og flere foto-profiler og -albums op med billeder hvor tøserne kysser hinanden.
Jeg lyder nok gammel nu, men det gjorde mine veninder og jeg altså ikke da vi var en 15-17 år.
Så piger, nu vil jeg gerne spørge jer:
Hvorfor gør I det? Er I biseksuelle/lesbiske eller er det fordi de fleste fyre synes det er frækt?
Jer andre der har en teori eller mening omkring det er naturligvis også velkomne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piger: Hvorfor gør I det?
  • #1   24. jan 2011 jeg tror bare tiden ændre sig... og det er i dag er det samme som gav du din veninde et knus da du var en 15-17 år. smiley jeg tror ikke der er mere i det.

• #2   24. jan 2011 Jeg er lige glad med om de gør det eller ej, men gider ikke se på min kæreste gør det .. no go! - Det er bare for pjattet og barnligt.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #4   24. jan 2011 JEG syntes der er frækt :i

• #5   24. jan 2011 Et kys på kinden er vel bare et tegn på venskab blandt veninder.

Når det kommer til kys på munden, tror jeg det er et spørgsmål om at få fyrenes opmærksomhed.

• #6   24. jan 2011 Jeg er 25 og når vi er til fest osv. er der da af og til nogle piger der snaver hinanden...

...og det var der sq egentlig også for 10 år siden...

...så det vil aldrig ændre sig...

Men har dog ikke oplevet det uden druk...

• #8   24. jan 2011 Tatjana: Spot-on...!

Attention Whores hele bundet...haha....

• #9   24. jan 2011 Nils: Jo...så jeg kysser med mine kammerater og går selv hjem...Heh:-D

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #10   24. jan 2011 Hej Sidsel

UDen at vide det, så tror jeg din undren også burde gælde trutmund billeder og andre poseringer, man ser meget hyppigt.....har ikke helt gennemskuet hvad de gør godt for?

/A

• #11   24. jan 2011 Nills

Det var ikke ment som kritik, at de vil have opmærksomhed, det var bare mit bud på hvorfor nogle gør det.

• #13   24. jan 2011 Jeg har også altid kysset med mine veninder, og jeg er 3 år ældre end dig smiley
    Jeg kan stadig finde på det.

• #14   24. jan 2011 CHK Men det er vel fordi du er single? Min mand ville finde det meget besynderligt hvis jeg kyssede mine veninder..

• #15   24. jan 2011 Igen... som før nævnt i MANGE andre emner smiley

Åbne forhold, og åben identitet.
    Hvorfor skal man gå og holde igen med kys og sex, når man kun lever EN gang.
    -Hva gemmer man til ?
    -Hva hvis man en dag bliver lam og er en grøntsag i en kørestol ?
    -Hvorfor ikke bare udnytte sit liv 100% og gøre det så spændene som muligt ?

Jeg synes det er fint, og hvis pigerne nu ikke må knalde med drenge, uden at blive kaldet luder, jamen så må pigerne jo "knalde" med hinanden ;o)

Argj.. forstå mig ret... lev livet, og undgå begrænsninger...

• #16   24. jan 2011 Fordi nogen måske synes det er pisse sjovt og piv frækt smiley
    Jeg snaver selv med mine veninder, ganske enkelt fordi jeg godt kan lide det.

• #17   24. jan 2011 Nills: Heldigvis er mænd forskellige smiley
    Det er heller ikke sikkert jeg skal forstå tendensen, måske lægger jeg bare mere i et kys end de fleste.
    I starten tænkte jeg bare de gjorde det for at skille sig ud, men det er ligesom gået lidt fløjten nu hvor alle åbenbart gør det og det nærmest er mig der er kedelig og unormal (Hvilket jeg skam er helt tilfreds med) smiley

• #18   24. jan 2011 Sidsel - Næ, jeg har haft kæreste på i over 5 år smiley

• #19   24. jan 2011 Folk ved bare snart ikke hvad de skal gøre for at være interessante?
    Verden er blevet sådan at du skal skeje helt ud for at skille dig ud fra mængden og mange piger tror at de skal opføre sig sådan for at være "in".
    Personligt synes jeg det er klamt, men jeg har også nået en alder hvor der skal lidt mere til at hidse mig op, end to piger der bytter mundvand...
    Mvh Danny

• #20   24. jan 2011 Jeg er også 22 og min bedste veninde og jeg kyssede tit med hinanden til fester, da vi var omkring 15/16 år og har også gjort det med andre veninder da jeg var ældre også. Nej jeg gør det ikke nu her hvor jeg har kæreste, men har aldrig set noget problem i det. Det startede som sjov og det har aldrig været mere og det har kun været til fester, i byen osv.
    Og vi var sgu ligeglade med alle andre udover vores vennekreds, de kunne kigge eller lade være, vi gjorde det udelukkende for vores egen skyld.

• #21   24. jan 2011 opel byttes - Nu behøver man ikke ligefrem at gøre det fordi det er "IN"

• #22   24. jan 2011 Fordi vi kan..

• #23   24. jan 2011 haha undre mig også at de gør det, samt de laver trutmund på deres billeder også. eller også er stort set alle billeder taget så man også lige kan se deres bryster

• #24   24. jan 2011 Jeg kysser altid mine veninder på munden.. Kan absolut ikke se noget galt i det.. For mig er det normalt..

• #25   24. jan 2011 Tatjana R

Den er jeg med på!

• #26   24. jan 2011 Tjah, jeg har da også tit og ofte gjort det smiley
    Og ja jeg kan bare godt lide det, og min kæreste har ikke noget imod det så længe jeg holder mig til pigerne/veninder smiley

• #27   24. jan 2011 jeg tror det er pga: usikkerhed smiley de vil lige prøve at kysse på sin venninde inden de begiver sig ud til løverne ... hvad er næste træk så .. at de sidder med langemand oppe i hinnandens skede.. " Jamen vi følger jo bare tidens trend "

• #28   24. jan 2011 undrer mig mere over drenge gør det................

• #30   24. jan 2011 Chris. jeps lige præcis.. det var i mørk og jul smiley

• #31   24. jan 2011 lær det tøser ... Godt skrevet Chris

• #32   24. jan 2011 Chris -
    Muligvis handler det tit om opmærksomhed, men nu kan jeg da tale for mit eget vedkommende at jeg ofte har kysset med en veninde når vi har siddet selv smiley dog kun når der er kommet alkohol indenbords, men alligevel..
    For mig handler det ikke om at fyrene skal overbeglo os, men fordi jeg synes det er rart og frækt smiley

• #35   24. jan 2011 Chris - Næh det vil jeg egentlig ik benægte. Eller jo jeg er 100% til fyre, kunne aldrig have en kvindelig kæreste. Men derfor kan jeg da stadig godt tænde på en pige der er køn og har en sød personlighed.
    Tror måske det for nogen også er et spørgsmål om nogle indre fantasier, man måske ikke tør udleve på andre måder.

• #37   24. jan 2011 Jeg er fuldstændig ligeglad med årsagen til i gør det !!!!
    Bare i gør det........It's a GO

• #38   24. jan 2011 Alexander/Alexandra - WHAT ?! Du er da opdraget a din kære mutter hvis du ikk kan klare og se din kæreste kysse/gnave kranie med en anden pige ! HVA DER GALT MED DIG ?! Altså jeg tænder ikk decideret på det vel, men det er sku da stadig en fryd for øjet ville jeg nok mene.. Håber ikk der er flere a din slags hehe ..

Trådstarter - Tøser idag er bare all about sending the "wrong" signals .. Tror bare der er gået for meget Lohan og Hilton i dem , de er ikke opdraget så de går og tror det er sån det ska foregå smiley

Ligesom de der 10+ årige knejter ikke? Da jeg var dreng var en dreng en dreng og en action man en action man .. Idag starter de med og drikke når de er 10 og opefter, kender os til 16årige som får tusser - og så tænker jeg bare "taber".. Det kan da kun være for at blære sig med man har noget der er ulovligt smiley hehe ..

Bum bum - har vist ikk mere konstruktivt lii nu smiley

• #39   24. jan 2011 Nu har jeg ikke læst hvad alle har skrevet.

Men i 15-17 års aleren, er mange stadig i tvivl om deres sexualitet.
    Vi har alle sammen været der, for nogen er det bare en længere fase end hos andre.
    Lige pånær dem der så ombestemmer sig senere i livet :-).

Jeg tror det handler om det, og så at prøve grænser af.
    De grænser bliver også flyttet en smule når man har drukket lidt.
    Og derfor vil piger oftes være mere tilbøgelige til og prøve og kysse en anden pige end hvis det var en alm hverdag.

Og jo, selvfølgelig er det også en turn on. Hvis 2 forholdsvis pæne piger kysser lidt :-).

Ligner de derimod rigtige lebber med en mærkelig hårfarve, hanekam og meget drenget tøj. Så er det et mega turn OFF! hehe.

• #40   24. jan 2011 Lige off-topic - men Jesus tingen, jeg har blåt hår, hanekam og går i baggypants (for det meste) og jég er altså ikke lebbe smiley og får da komplimenter nok fra fyrene

• #41   24. jan 2011 Kælling ! '

Tjah måske var jeg lige hurtigt nok ude med og generalisere.
    Men dem jeg har set (og kender) med den still har altid været til fisse :).

• #42   24. jan 2011 Jeg gør det fordi jeg synes det er frækt (for mit vedkomne), og jeg ligeså gerne vil kysse med piger som med drenge.
    Jeg vil nok betegne mig selv som nysgerig mht. biseksualitet, jeg er stadig ung og under "opbygning", og vil se hvor mine grænser går, og kunne sagtens finde på at snave med en pige hvis vi var alene, så jeg gør det ikke pga. opmærksomhed.

• #43   25. jan 2011 Hvad jeg har kunne følge med i så er mange piger og fyre biseksuelle idag. mere åbne for tingene.

Men jo der er nogle ting man undre sig over.

jeg forstår heller ikke det med trut mund o.0

• #44   25. jan 2011 Haha Dreamer , under opbygning.. That's a good vending ;o)

Kommentér på:
Piger: Hvorfor gør I det?

Annonce