640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

alt for let at gå i skole idag!! alt for let at gå i skole idag!!

syntes godt nok at eleverne har fået det nemt nu til dags. jeg syntes hver dag at der er folk her inde som opretter emner med deres opgaver de lige skal have hjælp med. da de er for sløve til at bruge google selv. men den gang jeg gik i skole der var sku ikke noget der hed google og wikipedia. godt nok fik vi internet i de sidste klasser men næ du vi skulle ned og låne bøger på biblioteket.

så alle jeg unge lav jeres lort selv i har fået det så nemt

det var så dagens sure opstød herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alt for let at gå i skole idag!!
  • P K
    P K Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 73
    #1   25. jan 2011 Hvor det dog godt du fik det ud!!!

tror du ikk vi andre er ligeglade med dine "sure opstød"

kom videre, tak !

• #2   25. jan 2011 P K

bland dig dog uden om TAK!!

• P K
    P K Tilmeldt:
    mar 2009

#4   25. jan 2011 kom dog videre og brug din tid fornuftigt istedet for at brok dig over folk spørg om hjælp, og andre er VENLIGE og hjælpe...

• #5   25. jan 2011 Jannie M

jo men overvbej det lige i kan bare lige google et emne og så kommer der bare 17mil ting om det. det er sku da skide nemt i forhold til dengang jeg gik i skole smiley

• #6   25. jan 2011 P K

det er et debat forum det her.
    og der er ingen der tvinger dig til at læse mit emne så kom videre i teksten

• P K
    P K Tilmeldt:
    mar 2009

#7   25. jan 2011 Som du siger, Et debatforum. derfor ytrer jeg mig alt det jeg vil.

• #8   25. jan 2011 Vil nu lige sige at det er vidt forskelligt efter hvilken uddannelse du går på.
    Jeg vil nu ikke ligefrem kalder min uddannelse for let, eftersom den er kategoriseret som DK's hårdeste og der kun er 3 skoler af den slags i DK fordi der er for få der kan holde til det..

Men ok, jeg smider heller ikke mine opgaver herind. Lige på det punkt vil jeg gi' dig ret, de burde søge på studieportalen eller studienet istedet:)

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 69
    #12   25. jan 2011 Jeg har lige været på wc og lave bummelum

• #13   25. jan 2011 Jannie M

ja og der skal også være plads til forandring.

men det jeg vil frem til at jeg syntes at mange af dem som går i skole er sådan lidt for sløve i forhold til hvor nemt det er at få information det er jo helt vildt

• #14   25. jan 2011 Nu er det som sagt også sløvt, helt klart.. men internettet skal man også passe på med, en side som wikipedia er f.eks. ALDRIG ok som kilde til en opg da alle kan gå ind og skrive oplysninger til de fakta der er skrevne derinde. F.eks. med matematik vil jeg sige det er ok at spørge herinde, for på b og a niveau er det sq svært at få hjælp i bøgerne hvis man ikke forstår det.

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

#15   25. jan 2011 Den gang jeg var ung gik jeg 22 km i skole hver eneste dag. og det var ALTID sne vejer.... Og mine forældre havde ikke råd til at give mig tøj så måtte pakke mig ind i avis papir og svine lort

• #16   25. jan 2011 Nikolaj S

kender det godt. jeg skulle også gå i skole på bare tær på grusvej

• #17   25. jan 2011 Hvis at du siger at alle opgaver på alle studier er lette,
    så vil jeg da gerne se dig lave opgaver på universitet,
    på sidste semester til en cand m bachelor... velbekomme

• #18   25. jan 2011
    Shawteylicious

det er slet ikke det jeg siger. men at det er blevet MEGET nemmere at være studerende de sidste 15år pga man kan få information så nemt

• #19   25. jan 2011 helt enig.. især de 15årige, som bare regner med at, ved at oprette et emne herinde, så får de hele projektet foræret. men de er jo bare ikke vant til at tænke selv, da de er vokset op med google (som de underligt nok ikke kan finde ud af) !

• #20   25. jan 2011 veddu hvad der går mig på med unge børn der går i skole i dag! de kan ikk GÅ i skole de alle sammen skal køres af ders forældre og det betyder så ALLE de bilver blokkere hele vejen så man ikk kan komme frem eller tilbage... hvorfor fanden kan de ikk gå selv eller cykle!

mit lille sure påstød

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

#21   25. jan 2011 monky tonky H : ENIG og hold kæft der er mange fede børn ! det er sygeligt. det burde i det mindste tvinges ud på cyklen den ene gang om dagen de skal i skole. men puhaaaa tænk nu hvis der skulle ske dem noget! forældre med tykke dovne børn skulle straffes med 16 stokkeslag

• #22   25. jan 2011 monky tonky H

true true

• #23   25. jan 2011
    Nikolaj S
    det fuldkommen rigtig!! også hellere op og købe dem en cola og en pose slik så de ikk kommer for meget uden for de kan jo få jord på fingerne

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

#24   25. jan 2011 Ja folk fodre dem med cola, slik, film, playstation og computer og så kan de ikke forstå de bliver helt fucked i hovedet og overvægtige. Det sku da klart!!! Den vildeste stimulering deres børn får er når det går fra bilen og 10 meter gennem skolegården..

• #25   25. jan 2011 Nikolaj S
    det er forfærdiligt og glo på.. min den lille her hjemme for hellere ikk bare lov til af sidde her hjemme og glo hun bliver smidt til gymmistik osv

• #27   25. jan 2011 få dig et arbejde istedet for at brokke dig herinde smiley

• #28   25. jan 2011 Martin S

hold kæft hvor er du dum at høre på..
    jeg har et job jeg har bare ikke en skid at lave på mit arbejde. da jeg sider i en hel ny afdeling helt alene.

• #29   25. jan 2011 Nills '
    jeg er sådan lidt halv ordblind og totalt skod til tegnsætning.

og det er jo overhovedet ikke det som jeg vil frem til. siger bare at det er da 1000 gange nemmere at gå i skole nu end det var for 15 år siden.

• #31   27. jan 2011 Man kan slet ikke sammenligne undervisningen, eksamen og de opgaver man havde dengang, med den undervisningen og de opgaver vi har i dag...

Kommentér på:
alt for let at gå i skole idag!!

Annonce