{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Kim F
Kim F
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 71

itunes + windows live mail ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. er der nogle der kan fortælle mig hvordan pokker jeg får synkroniseret mine kontatpersoner og kalender fra min iphone via itunes til windows live mail ??

Når jeg slutter min iphone til pceen kan jeg slet ikke vælge windows live mail, kun windows contacts, google contacts og yahoo adress book.

Der kommer desuden ikke nogen kontakter frem på pceen overhovedet når jeg klikke på info bjælken ??

Håber der er en klog en der lige vil hjælpel

Har søgt på google men uden held.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  itunes + windows live mail ?
  • #1   16. feb 2011 Når du synkroniserer med Windows Contacts, lægger den kontaktoplysninger over på pc'en i mappen "computernavn > kontaktpersoner", eller det gør den i hvert fald på Windows 7. Der ligger de så i formatet .contact og de kan ses i Windows med billede og det hele på.

Prøv at rod lidt med Windows Live Mail om du kan importere kontakter fra Windows Contacts ind i Windows Live Mail.

Jeg kan desværre ikke give en hånd med, da jeg ikke bruger Windows Live Mail.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#3   16. feb 2011 okay så kan jeg bedre forstå det. det er egentlig lidt underligt at apple skal lave det så bøvlet bare at sync sine kontaktpersoner synes i ikke ? jeg har lige hentet contact sync inde i app store, der gemmer den kontaktpersonerne på en stor server, og så kan man redigere dem osv. vældig smart...

• #4   16. feb 2011 Apple laver sgu alting bøvlet, hehe. Men sjovt nok virker det som regel også altid som det skal, når man har lært hvordan man skal gøre.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#5   16. feb 2011 det har du så ret i smiley

Kommentér på:
itunes + windows live mail ?

Annonce