827 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "slankekur?"
slankekur
Da jeg ikke har hørt noget tilbage fra gruppen om hvad i gerne vil have jeg skal vejlede om starter vi om slankekur? Problemet i dag, er at der er så stor mængde af vejledninger til et sundt liv,...
Da jeg ikke har hørt noget tilbage fra gruppen om hvad i gerne vil have jeg skal vejlede om starter vi om slankekur? Problemet i dag, er at der er så stor mængde af vejledninger til et sundt liv,...
Skrevet af: Jeanette H - 3. okt 2012
Slankekur ? :)
Heej alle .. Nogen der har prøvet eller ved om denne slankekur vil virke ? :) klokken 10: lille portion havregryn med lidt mælk uden sukker Klokken 12: 1 stykke frugt eller grøntsag klokken 14:...
Heej alle .. Nogen der har prøvet eller ved om denne slankekur vil virke ? :) klokken 10: lille portion havregryn med lidt mælk uden sukker Klokken 12: 1 stykke frugt eller grøntsag klokken 14:...
Skrevet af: Christian B - 7. mar 2011
Spar penge på din forsikring
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 33 Svar: 187
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 3
men jeg er 164 høj og vejer sådan 65. og vil gerne af med en 5-7 kg (:
jeg spiser faktisk også sundt & går hver dag ..men det er ligesom om alt står stille.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 238
jan 2010
Følger: 1 Svar: 5
Bliver du lækkersulten, så spørg dig selv om det er den dårlige samvittighed værd, at spise en pose slik, for efter at fortryde.. Spis en masse mad hele tiden (sunde ting) så får du ikke den pludselige trang til sukker og søde sager..
Spis god aftensmad, men måske ikke i så stor en portion. Hvis du skærer alt usundt væk, tror jeg du går død i den, så spis det samme til aften som du gør nu, men spis en lille skål salat først, mindre af det usunde.. Og så er det en dårlig idé at spise dit aftenmåltid efter kl. 18..
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
Morgen - Yoghurt, eller havegryn osv.
Formiddag, Frugt, salat? Rugbrød noget..
Frokost, rugbrød, med agurk, frugt på .
Eftermiddag, frugt lidt igen.. 1-2
Aftens mad, normal som du får men ik spis 2-3 gange.
Bare spis 1 gang ..
Det var ikke meget næring i det mad der...
Du skal gå efter at spise mad med højt protein indhold (magert kød, Kylling, Kalkun, Æg, fisk osv..)
Undgå mad med højt kulhydrat indhold, (fx Pasta, Ris, kartoffler, hvidt brød, søde sager)
Spis til du er mæt, ca hver 3 time små måltider også dyrk lidt motion
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
Så er der intet at forbrænde, og hvordan skal man så tabe sig?
Det handler om at du skal spise mindre end dit kaloriebehov.
Vil klart anbefale siden www.madlog.dk, hvor du kan indtaste alt du spise, og så regner den ud hvor meget mere du må spise.
Pisse god side!
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281
I min verden er Frugt "tomme kacl" der er de samme kacl i en pakke med roastbeef pålæg. der er så bare også en masse proteiner.. Proteiner sætter kroppen igang med at forbrænde.
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
slankekur?