{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Endnu en der er snydt. (: {{forumTopicSubject}}

Helløjsa.

Jeg vil høre om jeg er den enesteder er blevet snydt.for penge,
Det var en person som har haft en såkaldt ''dvd samling'' som åbenbart overhovedet ikke havde det, personen havde rimelig mange besvarelser i hans indlæg.

Han påstod at have en dvd samling han ville af med og jeg ville så købe nogen dvd'er som han aldrig har sendt desværre..

Jeg vil høre om nogen kender ham, eller om andre også er blevet snydt af ham, der var rimelig mange der havde skrevet til hans annonce nemlig.

@@
JEG MÅ DESVÆRRE IKKE NÆVNE HANS NAVN DA MAN IKKE MÅ ADVARE ANDRE BRUGER MOD EN BRUGER FOR BABOOM.

- Jeg ved ikke om det har noget med at gøre at det hele skal se fint ud på overfladen, men det må jeg hvert fald ikke.

SKRIV EN BESKED TIL MIG HVIS I VIL HAVE HANS NAVN.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en der er snydt. (:
  • PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 63
    #1   6. apr 2011
    Vil give dig ret, hvis du kan dokumentere for at du er blevet snydt så det ikke bare er påstand mod påstand, så kan jeg ikke se hvorfor baboom har en regel om at du ikke må hænge folk ud og advare andre brugere om den person.
    Dog skulle der så være en straf for at hænge uskyldige ud eller i sager hvor du ikke kan dokumentere det.
    For ellers kan du som sælger blive hængt ud uden nogen grund og det er ikke sjovt... Har selv prøvet det på dailyrush.dk hvor jeg aldrig havde solgt noget før, og fordi der var en bruger der havde samme system til salg som mig men jeg blev forvekslet med det udskud, så var det pludselig hælervare jeg solgte ind til jeg beviste at det ikke var, så blev de indlæg solgt, men efter det var der ingen henvendelser på min annonce fordi sådan en klovn drager konklutioner som han slet ikke var parat til.

Som reglerne er nu hjælper baboom uærlige brugere med at snyde andre. for inden der sker noget og brugeren bliver fjernet så har vedkommende måske nået at snyde x antal folk. Dette burde der laves om på i form af et system hvor du kan rapportere folk at er der 2 rapporteringer på en person så bliver kontoen frosset og annoncen skjult ind til at en admin har kigget det igennem og har snakket med de personer der har rapporteret det, og personen med annoncen.

• Fantastisk H
    Fantastisk H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #2   6. apr 2011 Hvis du har lavet en kontooverførsel, så har du de oplysninger du skal bruge.

Ring til politiet og forklar situationen, de kan nok bedre hjælpe.

• #3   6. apr 2011 jesper G : Selvfølgelig man jeg advare folk over PB hvis de ønsker det, du spiller da lidt for smart hva. smiley

Thomas H ; Jeg kunne ikke være mere enig med dig..

Rasmus J ; Kan helst sikkert godt forstå man skal kunne dokumentere det, men det kan jeg også jeg har sendt penge til ham kan jeg vise over net bank, og jeg kan bevise jeg ikke har modtaget nogen pakke i den her månede da jeg altid skal skrive under på pakke posten, så det vil jeg 100 % kunne bevise..

Ja baboom hjælper dem som snyder utrolig meget, HVIS jeg gad kunne jeg tag røven på temlig mange bruger her inde, men ønsker da ikke at gøre det da jeg gerne ville kunne handle ærligt og realt her inde da konceptet er rigtig godt.
    Synes det er utroligt de ikke gør mere mod sådan noget.

Fantastisk H ; Jeg har overført via net bank, men politiet tvivler jeg på vil gøre det store ved det, desværre, de mener nok de har vigtigere ting at tag sig til som fx at stoppe dem som køre 40 km/t på en 30' knallert. -.-'

• #4   6. apr 2011 Lars S ; Ja åbenbart, det beviser bare han ikke har så mange brikker at flytte med, med lad ham nu om det. smiley

• #5   6. apr 2011 jesper G ; Det virker tydeligvis som om Lars har mere at rykke rundt med end dig, så tvivler da stærkt på han ikke lige skulle klare første klasse, men er lidt i tvivl med dine evner..

Det ord sprog høre da slet ikke hjemme under sådan et opslag her, det er meget fint du lige har lært det, men hold det for dig selv med mindre du kan finde et mere passende sted at komme med det.

• #6   6. apr 2011 Jesper G - Du da en kegle smiley

• #7   6. apr 2011 Det er simpelthen sur røv at blive snydt! Og jeg var faktisk lige ved at købe af samme person.

MEN vi må simpelthen ikke gøre noget ved det, da det kan være påstand mod påstand. Det er knald eller fald når i handler herinde.

Gå til politiet med det. Andet kan vi ikke råde jer til.

• PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

#8   6. apr 2011 eller brug http://www.privatbetaling.dk

• #9   6. apr 2011
    __ _ ; Det er meget muligt det er min egen skyld da jeg måske skulle have haft noget konkret på ham gutten der solgte mig ''ingenting'' , men jeg er desværre et godt menneske som stoler på mine med mennesker, hvis man ikke kan stole på sine med mennesker hvor er vi så henne?
    Men ja det er da helt klart min skyld, hvis jeg havde holdt mig langt væk fra baboom havde jeg ikke mistet penge, MEN derfor er der da ingen der skal komme med en smart bemærkning, det gider jeg da egentlig ikke høre på?

Willemoes ! ;Hvordan kan det være påstand mod påstand, når jeg kan bevise jeg har sendt penge til personen via netbank & jeg kan bevise via post danmark jeg slet ikke har skrevet under på at have modtaget NOGEN pakke den her måned, eller sidste måned. ?

Forstår da ikke hvordan det kan være påstand mod påstand? smiley
    Ja jeg kan kontakte politiet som ikke gør noget ved det. smiley , det er da egentlig for nemt at snyd folk når ingen vil påtage sig et ansvar, udover køber skal mødes med personen IRL, så går det smarte af Baboom af.

• #10   6. apr 2011 Det kan da sagtens være påstand mod påstand. Personen kan sige at han har sendt, men at det er PostDK der har smidt pakken væk.

• PC Manden *
    PC Manden * Tilmeldt:
    mar 2011

#11   6. apr 2011 derfor skal det altid være et krav at det bliver sendt som pakke med track and trace nummer eller som anbefalet hvis det er brev. så kan afsender nemlig også bevise at det er sendt, ellers ville jeg som person gå ud fra det ikke er sendt.

• #12   6. apr 2011 Rasmus J ; Prøvede også at forklare ham hvad et track nummer var, som han selvfølgelig ikke vidste..

Willemoes ! ; Hvis post danmark ikke har modtaget en pakke den dag fra en med det pågælende navn så kan jeg ikke se hvordan den kan forsvares ?

• Fantastisk H
    Fantastisk H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #13   7. apr 2011 Kim B:
    Har du kontaktet politeiet, eller antager du de ikke vil gøre noget?

• #14   7. apr 2011 Fantastisk H ; Jeg antager det, jeg har læst en masse emner omkring dette emne og de har ikke gidet tag sig af det nogen steder.

Men jeg har sendt en mail til dem igår som de ikke har svaret på endnu.

Kommentér på:
Endnu en der er snydt. (:

Annonce