{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

heine j
heine j
Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443

togskinder-tænder {{forumTopicSubject}}

ja så er det i morgen jeg skal have det på hvis jeg tør. har spurgt herinde men det blev man ikke meget klogere af.folk har vist en del forskellige meninger om hvordan der er og kender ikke rigtig nogle som jeg kan spørge. om der måske er forskæl på det når man er barn eller voksen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  togskinder-tænder
  • #1   10. sep 2007 Synes ikke det var slemt.. Tænk på det forbedrer dine tænder, det er jo kun positivt (:

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#2   10. sep 2007 det er jo det. har aldrig i mit voksne liv kunne tygge ordenligt sammen men 2 år er også længe. har tænkt en del på det man ser jo aldrig voksne med det.

• #3   10. sep 2007 Heine - Jeg arbejder både i en Superbrugs og i en døgnkiosk, så tro mig, jeg møder faktisk rigtig mange voksne med togskinner. Det er da ganske normalt vil jeg mene.. Ikke noget jeg bider mærke i..

Da hellere få overstået de år det så tager, og være tilfreds med sine tænder, eller hvad det nu måtte være

• #4   10. sep 2007 Heine - kom lige til at tænke på.. skal du så selv betale for at få skinnen på egentlig?

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#5   10. sep 2007 ja det mente de men jeg kunne prøve at søge danmark gav lidt hjælp til det. det var min tandlæge der mente det var en god ide at få special tandlæge ti at kigge

• #6   10. sep 2007 Heine - Okay (:

Peter - Ja det tænkte jeg også?

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#7   10. sep 2007 ca 22000 som man skal betale over de 2 år man kunne godt betale over længere tid så det er ikke så galt hvis det hjælper og bliver kønnere. hvis altså siger ja til at få det.

• #8   10. sep 2007 Heine - Nej okay... Det er selvfølgelig mange penge, men de er da godt brugt kan man sige.. I stedet for at folk går ud og får lavet større bryster og hvad ved jeg (:

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#9   10. sep 2007 ja eller bruger dem i byen

• #10   10. sep 2007 prisen er nok den største foreskel, som barn får man det gratis, som voksen skal man hoste op med pengene selv

• #12   10. sep 2007 Havde bøjle på i to år.
    og det er ikke slemt.. jo de første to dage efter du har fået den på har du MEGET ondt i tænderne, også når den er blevet strammet gør det os ondt.. ellers er det ingen ting..

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#13   11. sep 2007 takj for svarene tager der ned om nogle få timer og får det gjort. nu har jeg også tænkt på om det er noget jeg ville siden jeg har været til undersøgelse men i har fået mig overbevidst og 2 år går jo også rimelig hurtig

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#14   13. sep 2007 kan allerede mærke det ikke er så ømt som i går dejligt

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #15   13. sep 2007 Havde det i folkeskolen, og var ikke så slemt lige efter du har fået den på (får lattergas inden) så kan du ikke mærke noget, først et par timer efter kan du mærke det, køb noget mad du ikke behøver tygge til de første par dage.

Engang imellen skal du op og have strammet og måske gå med elestikker, for mig gjorde det max ondt resten af dagen, det værste ved at have bøjle er at det kan genere på indersiden af kinderne.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #16   13. sep 2007 fik ikke lige set du allerede havde fået den på, smiley

• #17   13. sep 2007 har det på 3år nu, altså tandlægerne er nok det langsommeste der findes -.-
    og jeg kan love dig det gør ondt til tider, men mine tænder er ret lige nu, og de bliver flotte er jeg sikker på smiley

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

#18   3. apr 2008 det løber kun op i 14000 har jeg lige fået af vide

Kommentér på:
togskinder-tænder

Annonce