{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

køb af hjemmeside. {{forumTopicSubject}}

jeg skal købe en hjemmeside, så jeg kan få mit eget domænenavn.

siden skal omhandle fotografering.
der skal være plads til billeder, og gerne god plads.
de må gerne være nemme, og man skal kunne lave et smart og interessant design.

-nogen forslag?
jeg har været inde og kigge på webbyen, men de er ved at overgå til et nyt system.

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af hjemmeside.
  • #1   21. apr 2011 one.com

• #2   21. apr 2011 jeg bruger www.one.com men der koster det så og få et domæne navn.

• #3   21. apr 2011 3Gb for 9,- ex moms pr mdr, og nemt WYSIWYG flade.. men hvorfor ikke lave den fra bunden så det ser lidt mere proff ud?

• #4   21. apr 2011 Du skal være opmærksom på en meget vigtig detalje, og det er at ønsker du at kunne uploade fra en alm.browser kræver det at webhotellet kører med safemode off, og det gør de færreste desværre grundet sikkerhed, men one.com gør.

• #5   21. apr 2011 kigger på one.com smiley
    men tak for svarene.

-jeg kan muligvis finde en der er mester i hjemmesider, og give en betaling for at få en til at lave den smiley den må jo gerne ''sælge'' smiley

• #6   21. apr 2011 Bette, ja.. jeg kan også sagtens selv. men. kan jeg få et godt tilbud fra en af Danmarks bedste, så tager jeg gerne i mod det smiley

• #7   21. apr 2011 www.azehosting.dk

• #8   21. apr 2011 Deres support er noget af det bedste og jeg ved de har styr på det da jeg kender dem som køre firmaet. og oppetiden på det er 99,9% smiley

• #9   21. apr 2011 3 dage ud af hvor mange? ved du det?

og de 3 dage var pga TDC, ergo en fejl som du også ville opleve hos one osv.

• #10   21. apr 2011 og før du sir jeg lyver osv. så tjek omstændighederne først og evt snak med dem!

• #11   21. apr 2011 Jeg kan designe en hjemmeside og sætte den op så du kan uploade billeder osv.. Desværre har jeg ikke tid før om nogle uger, men du er velkommen til at kontakte mig så kan vi snakke om hvad dine ønsker er samt en pris.

Referencer fremvises og der kan aftales en fast pris.

Jeg klarer også opsætningen på dit webhotel, og evt. med hjælp til køb af domæne og webhotel smiley

MVH Jonas P

• #12   21. apr 2011 Bruger inaktiv .: Går ud fra at det er mig du mener med jans smiley Det er helt op til hvad du ønsker på din side.

Bette !: Tager man ikke penge for at designe og kode en hjemmeside medmindre det er ens levebrød? Hvor har du den opfattelse fra smiley

• #13   21. apr 2011 det stadie har jeg også været igennem, mht at lave gratis hjemmesider.. men forstår stadig ikke at du mener det SKAL være gratis, for mig at høre, lyder det simpelthen for dumt. For mig udstråler det uerfaren... Det er en rigtig god ide at lave tingene gratis hvis man stadig ikke har helt styr på tingene.. man får mere erfaringer med tingene , samt man får sig en reference til sin portfolio.

Nu siger du at det ikke tager særlig lang tid at lave en hjemmeside.. i hvilket omfang mener du at det ikke tager særlig lang tid at lave en hjemmeside?

Vil du bruge et færdigt cms (moduler/plugins skal tilpasses designet) eller koder du et specifikt til kunden? Bruger du et template eller laver du selv et unikt design?

• #14   21. apr 2011 hehe, et par timer?

jeg kan også sætte et design op i nogle divs og lave lidt css på et par timer.

Men jeg tror du har overset en meget vigtig del! ved du hvad et CMS er?

• #15   21. apr 2011 du har designet, kodet, opsat database, lavet cms/opsat cms og sat alt op så det kører dynamisk på et par timer?

Du må være guld værd!!! Virkelig!

• #16   21. apr 2011 ja okay smiley

Men du skal huske at det vigtigste for kunden er at designet er unikt og at kunden selv kan tilføje og redigere sidens indhold igennem et brugervenligt cms..

• #17   21. apr 2011 uhh, det kan jeg ikke lige sige på ståede fod.. interessen for aktier er ikke så stor som den har været engang.

Men et godt sted at starte med at få råd er i din bank. Ellers prøv diverse sider som har information om aktier. Evt. prøv at kom i kontakt med et par eksperter inde på Amino.dk de kan helt sikkert også give dig nogle råd.

Mht. det spil du nævner, det hedder aktiespillet.. men der er flere banker som også har sådan et "for sjov" spil som man kan deltage i.
    Børsen skulle vidst også have et..

• #18   21. apr 2011 jeg bruger bricksite.com
    skal snart have domæne på min datters hjemmeside derinde, syns det er let og den er super kan kun anbefales herfra, se evt link til min datters side fra min profil

Kommentér på:
køb af hjemmeside.

Annonce