{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174

Abonnement hjælp {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har en Iphone 4 ved Telia og vil gerne til Oister. Jeg har dog et forbehold. Jeg står uden job, selvom jeg søger alt! Altså kan jeg måske se frem til nogle måneder på kontanthjælp = NADA penge!
Jeg vil helst ikke at regningen fra Telia skal overlappe regningen fra Oister? Nogen der ved hvordan det foregår - Hvis jeg opsagde mit abonnement i dag ved Telia, hvornår skal jeg så betale den sidste regning? Og hvis jeg så samtidig opretter ved Oister i dag, hvornår skal jeg så betale den første?

Havde ringet til dem, hvis jeg ikke havde brugt udover mit maks og gider ikke til at betale ekstra! Netop også derfor vil jeg have nyt ab smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Abonnement hjælp
  • #1   5. maj 2011 Det overlapper. Hvis du opsiger idag, og beholder dit nummer, så går der ca. en månede hvor du kører Telia endnu, og så skifter den efter en månede over til Oister..

Sådan plejer det at foregå de gange jeg har gjort det

• #2   5. maj 2011 Du betaler når du opretter Oister, og så sender de dig et simkort med taletid på,.

Din sidste regning fra Telia må vel så komme til 1. Juni med forbrug på, og løbende indtil abonnementet udløbet.

• #3   5. maj 2011 Udløber*

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #4   5. maj 2011 hvorfor nøjedes du ikke med at tage et abonnement ved telia til 30 kr pr måned

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   5. maj 2011 30 kr pr måned? Hvad er dog det for et abonnement?

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

#6   5. maj 2011 Hos Telia

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#7   5. maj 2011 Ja det skrev du, men hvad er det for et abonnement?

• #8   5. maj 2011 Telia Flex

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#9   5. maj 2011 Du får satme ikke meget i Telia Flex for 30 kr. Jeg har selv flex nu, og er oppe på 230 kr.

• #10   5. maj 2011 Det er måske rigtigt nok, men det kan lade sig gøre at have et abonnement til 30 kr.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#11   5. maj 2011 Man får ikke noget flex for 30 kr. Forudsat at man har minimun af både tale, mms, data og sms - pris 180 kr.
    Eneste mulighed er hvis man UDELUKKENDE vil have 200 stk sms. Hvilket vil sige at man maks kan sende 6 sms'er om dagen. Tror 95% af alle der ejer en mobil sender mere end det næsten. Derudover koster tale 0.99 øre pr minut hvis det ikke indgår. Så tvivler på man kan holde sig på de 30 kr smiley

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

#12   5. maj 2011 jeg har abonnement hos dem og betaler 30 kr pr måned men samtidig har jeg alt hos et andet selskab, jo ingen der siger at du behøver at have telia fordi du køber en iphone hos dem, sådan

• #13   5. maj 2011 Jeg ville heller ikke selv kunne leve med et abonnement til 30 kr, men det er smart hvis man vil have en dyr telefon med det samme.

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

#14   5. maj 2011 just

Kommentér på:
Abonnement hjælp

Annonce