1.577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

the vendelbo .
the vendelbo .
Følger: 1 Emner: 138 Svar: 171

folk med full arm tattoo folk med full arm tattoo

heey... jeg har en trybal på 3/4 af min arm, som er fyld ud med dødningehoveder død og ødelæggelse (istedet for bare sort) men har så tænk på at få lavet stregerne 4 mm, og så få tusses motiver inde mellemmin tribal, så jeg får fyldt hele armen...

mit spørgsmål er så:

hvordan ser jeres ud efter nogen år (kan ikke se noget på min endnu da den kun er 4 år)

det jeg er mest bange for er at man ikke kan se motiverne efter en årrække (derfor valgte jeg at lave motiver inde i min tribal, for når jeg så bliver gammel kan jeg altid få den tusset sort, og så er den stadig pæn)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk med full arm tattoo
  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 22
    #1   17. maj 2011 trybal? :)))

En sorttusset arm er jo også helt vildt lækker - især når du skal score alle damerne på plejehjemmet ....

• #2   17. maj 2011 det er tribalén der kan blive tusset sort... sku da ikke hele armen...

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

#3   17. maj 2011 Ville også mene en langærmet t-shirt var nemmere og billigere.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #4   17. maj 2011 Tror ikke jeg forstår dig. Du har en tribal med motiver inde i den. Du vil gerne have udfyldt rummet mellem de forskellige "grene" af de tribals? Forstår ikke hvorfor du vil ændre på stregernes bredde?

Nå men har full sleeve både på den ene arm, og har hele det ene ben tusset. Hmm. Jeg kan ikke se den store forskel efter 6 år, men med tiden vil det fade en smule. Men det kommer ALLE tatoveringer til.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #5   17. maj 2011 Mia N: Lige pt med alle dine åndssvage indlæg, har jeg ikke set et eneste konstruktivt. Du er vel ikke engang gammel nok til at få en tatovering? Hvorfor fanden så sidde og spille smart? CHRIST

• #6   17. maj 2011 Nu spørger jeg måske dumt, lad være med at had mig for det.. men hvorfor ikke bare få lagt farver i når den er falmet lidt, efter en 10-15 år?? Istedet for at lave den helt sort..?

Jeg har kun skrift som er fyldt helt ud på min hud.. så kan desværre ikk svare dig..

• #7   17. maj 2011 Mia: Skaber du dig også her??
    Du skrev til en i et andet forum at folk ikke havde fulgt med i skolen og nu bed det dem i røven, du staver "gider" med 2 d, gidder?
    Gå nu i seng barn, klokken er mange...

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

#8   17. maj 2011 Det var i din tråd. Det var dig som ikke brugte afsnit og punktummer.

Angående stavefejl sagde jeg jo netop det ikke var meningsforstyrrende.

Jeg skal også snart i seng. Jeg skal jo op i morgen og i skole. Håber ikke du har spildt for mange mentale kræfter på at komme med et hidsigt comeback.

• #9   17. maj 2011 Går til en tatovør de kan hjælpe dig meget mere end dem her inde smiley

• #10   17. maj 2011 mia N
    det var så min tråd du skrev den kommentar til og staver fint og kan tre sprog men kan ik rigtig det med komma og punktum men du kommer ik rigtig med særlig meget konstruktive kommentar i dine indlæg

sut røv BB tak for hjælpen i mit indlæg og her der er bare mange som ik er kommet ud af anden klasses opførelsen endnu

• #11   17. maj 2011 den vil altid miste farven lidt, sådan er det med alle tattoveringer med tiden,men du kan sagens for lavet dine yder streger bredere også få fyldt ud mellem dine tribals ud med billeder og motiver blandet med skygger det plejer og se vildt godt ud.og det vil altid kunne farves op igen det hel hvis det falmer for meget i farven med år´s slid på huden. det er derfor det er rart der er masser af pro tattovøre som kan farve dem op igen selvom 20 år så det er bare og gå igang hvis du ønsker og bygge videre, på dine arme og resten af kroppen go for it bare mit syns punkt og mening,

• #12   18. maj 2011 Danskeren - Tror kun hun går i 7/8. da jeg har hørt noget om de har læsefeirie på gym i disse dage.. :o)

• #13   18. maj 2011 Lubas - Min fejl, det bare det lokale gymnasie der fik læseferie i går.. :o) Men det er så åbenbart forskelligt..

Kommentér på:
folk med full arm tattoo

Annonce