{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Gelenegle {{forumTopicSubject}}

Nu spørger jeg sikkert rigtig dumt.

Men må man godt få lavet Gelenegle, hvis man stadigvæk har lidt gele der stadigvæk sidder på sine negle?

En af mine veninder prøvet for en uge siden at lave sine egne gelenegle, med sådan et slags starts kit hun købte i Matas, og hun fik ikke lavet det så godt, der kom nogle smutter, og de har ikke holdt særlig godt, nu vil hun så prøve med de andre negle der var med, men hun har stadigvæk lidt gele på neglene, hvorefter jeg spørg om det er smart?

Jeg har ikke forstand på det, får altid en prof til og lave mine

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gelenegle
  • #1   24. maj 2011 Miss A: Har jeg da ingen idé om? Det jo ikke mine negle? Måske fordi det ikke er lige sådan til og fjerne uden og ødelægge sin egne negle.

• Jannie T
    Jannie T Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 8
    #2   24. maj 2011 Neglelakfjerne med acetone er måden hun fjerner gele rester på, neglene skal nærmest lægge î blød. det tager lang tid,men virker... ellers skal hun bruge en fin fil og file det af

• #3   24. maj 2011 Jannie T: Også ka hun bare lave nogle nye? Har ellers hørt man helst skal vente 2 Mdr med at få lagt nye negle, da det gør neglene meget blød og "følsom".

• Jannie T
    Jannie T Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 8
    #4   24. maj 2011 Hvis det er første gang hun laver dem om sker der ikke noget ved det, neglene bliver naturligvis påvirket af det hvis hun ikke får lavet det ordentligt, hun skal sørge for at hendes negle er helt tørre inden hun sætter de "falske" på og så en god fed gennemsigtig lak hvis hun ikke er til neglelak når de "falske" falder/tages af igen

• #5   24. maj 2011 Jannie T: okay, vil jeg lige sige til hende, og tusinde takker for det smiley

Kommentér på:
Gelenegle

Annonce