Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gelenegle
  • #1   17. maj 2013 Det handler om øvelse og gode produkter. Jeg forsøgte også en overgang og lave det selv, men jeg synes simpelthen der var for meget arbejde i at tage af og på og reparere osv, så hellere betale 400 kr hver 3 uge også holder der 100% og er flot i 3 uger og det tager kun de 2-3 timer, tiden man bruger på at holde det hver uge er jo også penge smiley

• Amalie A
    Amalie A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 7
    #2   17. maj 2013 Min veninde sælger gele igennem en negletekniker i tyskland, bruger også selv den gele når jeg laver og den holder i rigtig mange uger, når jeg laver dem holder de i 3-5 uger smiley
    Hun sælger 3i1 gele 30 ml for 220 kr så det er heller ikke dyrt smiley

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #3   18. maj 2013 Kender i en hjemmeside?:-)

• Amalie A
    Amalie A Tilmeldt:
    jul 2012

#4   18. maj 2013 Den gele hun sælger kan man desværre ikke få på en hjemmeside, men du skal være velkommen til at få hendes nummer, så kan hun skrive til hende? smiley

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #5   18. maj 2013 Jamen kender i en hjemmeside hvor man kan købe noget der kan holde i lang tid.:-)

• Amalie A
    Amalie A Tilmeldt:
    jul 2012

#6   19. maj 2013 jeg har selv prøvet en masse geleer og syntes ikke der er noget af det man kan købe der holder ret længe, kun CND og denne gele hun sælger, og CND kan du kun købe hvis du har taget et CND kursus smiley

Kommentér på:
Gelenegle

Annonce