3.296 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
20 Svar
Fordele og ulemper ved tattoos og piercinger Fordele og ulemper ved tattoos og piercinger
OPGAVE - eksamen...
kan i ikke lige hjælpe mig med fordele og ulemper ved at have SYNLIGE tatoveringer og piercinger på arbejde ?
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 217
maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 216
Det gode kan være at folk godt kan lide det og at det vel generalt udtrykket drengerøv og manddom, som vel hører til i et byggemarked :).
apr 2008
fordele:
Måske er der nogen der syntes det er fest med synlige tatoveringer og piercinger..
Ulemper:
bakterier
det kan skræmme folk
det kan støde folk hvis det er en religiøs tatovering eller piercing ...
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 55
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.784
hvis man lige skal rense lokummet og glemmer at vaske hænder, så kan man sprede bakterierne til kunderne.. nej vent.. det kan man jo også uden tattoos.
Der er jo ikke nogen fordele ved tattoos, i realistisk arbejdsmæssigt regi.
Du bliver jo ikke stærkere, klogere osv osv af dem. De kan måske charmere sig ind på en pige når man har fri, men det gør man jo ikke på job.
Det eneste piercinger/tattooveringer gør mht job, er at de kan gøre det sværere at få et job.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.784
Du skal finde statistikker (kvantitative målinger) og en udtalelser fra diverse eksperter. Du kan ikke bruge et forum med en så snæver udspørgelse.
apr 2008
opg. 4 lyder:
lav en liste over fordele og ulemper ved at have synlige tatoveringer og piercinger når du arbejder i en butik som fx. silvan og stark..
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 32 Svar: 366
apr 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
Mange folk kan føle det skræmmende, at se en person med hele hovedet dækket af tatoveringer. En tatovering i hovedet kan også hentyde til bander. Der er også mange folk som kan blive ret skræmt af en person med hele sit hoved fyldt med piercinger. Det kan hentyde til autonome, og deres adfærd.
Fordele:
Hvis man har en del tatoveringer inden for faget ''Håndværd'' kan det hentyde til manddom. Det vil i de fleste's øjne tages positivt.
Hvis man har en del piercinger i ansigtet vil man blive taget imod med åbne arme i de autonomes verden.
Held og lykke herfra
.. Jeg håber, at du kan bruge mine svar.
dec 2008
Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
Det kan jo både være en god og en dårlig ting.
aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
Jeg har en piercing i øjenbrynet hvilket mange ville sige er "gangstar".
Jeg bliver stemplet som ryger, som misbruger, som en gut der slåsser, som en gut der er kriminel osv. Men er ingne af delene. Folk får foredommer om dig, lige gyldig hvad
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
Folk der ER tatoveret er ligeglade med om du har en tatovering.
Tankevækkende
apr 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
Udseende: (Jeg er meget muskuløs af bygning, og de fleste kalder mig ''Bokseren''. Jeg har i ingen tattoveringer, og har ikke til hensigt, at få mig en.)
- Men folk som kender mig vil omtale mig, som en af de flinkeste, og rareste mennesker de har mødt. Når man har lært, at kende mig vil man altid have mig bag ens ryg, og altid være der for en.
... Jeg forstår seriøst ikke, hvorfor folk har så mange foredomme mod andre folk.
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 569
aug 2009
Satan en omgang vrøvl! Det kommer sku an på hvilken tattoo du har dig. hvis jeg får skrevet mit CPR - Nummer over det ene bryst eksempel, giver det ikke foredomme om at du er en rocker, bandemedlem eller ballademager. Du bliver stemplet som en der godt kan lide at udsmykke dig selv, og med noget SÅ personligt som dit eget CPR - Nummer
maj 2011
personligt vil jeg ikke mene det, men der er mange som gør det, og tro mig, min far har en over hele ryggen og han er overhoved ikke rocker lignende andet end kort håret
aug 2009
maj 2011
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 55
Nu står jeg selv i den situation at jeg har tusser ned af begge arme, hen over brystet, og ryggen... Så længe tusserne kan skjules med skjorte har jeg ALDRIG haft problemer med at finde job, og det skal siges at jeg her været salgskonsulent? samt kundekonsulent, og har 2,5 års salgserfaring uden uddannelse?...
Samtidig har jeg end da haft job i det kommunale indenfor hjemmeplejen? Der gik jeg tilmed i T-shirt?... Det med job og tusser er en gammel fordom, det er de færreste arbejdsgivere der tager det som et problem nu om dage
Fordele og ulemper ved tattoos og piercinger