{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Rene W
Rene W
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328

? for el/pc kyndige = psu {{forumTopicSubject}}

Jeh har en Chill innovation 20 ampere psu, som jeg vil sætte til en computerlader som skal bruge
11,8 - 13,8volt og manks trækker 20amperer ved ladning.
Jeg har sluttet grøn og sort for at starte psu, og den viser 12,5 volt på voltmeter, MEN når jeg sætter den til 12v indgangen på min lader så slukker psu med det samme, jeg kan simpelthen ikke få den til at give lys eller noget i min lader, selvom den skulle kunne kører på det.

Nogen som kan komme med en fornuftig forklaring, eller helst en løsning, jeg har samme problem med en anden psu, men der var kun 10 amperer på 12v gul+sort så det fik skylden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? for el/pc kyndige = psu
  • Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 24
    #1   9. jun 2011 Hvordan kan du ha en 12volt indgang på en lader?
    Og hvorfor sætte en PSU til en lader?

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#2   9. jun 2011 hvordan må du ikke spørge mig om, det er bare noget man gør til den type lader jeg bruger til rc. jeg lader lipo bats med den..
    og det er for at få nok amperer foran den, jeg kan ikke få de 20 amperer ud af den indbyggede strømforsyning, så derfor vil jeg bruge en ekstern som jeg så bare tager med mig når jeg skal ud at kører rc.

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#3   9. jun 2011 denne jeg skal have en psu sat til.
    (link fjernet)

• Dennis P
    Dennis P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 24
    #4   9. jun 2011 Det du har gjort er rigtigt nok.
    Prøv at bryge en anden gul + sort ledning til de 12v.

http://www.smps.us/atx-connector-20-24pin.jpeg

Jeg kan anbefale de nederste smiley

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

#5   9. jun 2011 Jeg prøvede det lige, og efter 7-10 forsøg kom den igang, og kunne lade med 19,8 ampere. Og bagefter kunne den starte første gang hvilket jeg nu også syntes den burde da jeg først prøvede. Forstår bare ikke hvorfor den ikke bare starter som den gør når der ikke er noget til, jeg vil prøve at lodde nogle bedre ledninger i imorgen og se om det hjælper, dem som jeg brugte er jo alt for tynde til 20 ampere, de blev også ret hurtigt varme.

Hvis nogen har mere info vil jeg gerne høre det da jeg ikke er helt tilfreds endnu.

Kommentér på:
? for el/pc kyndige = psu

Annonce