{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Joachim O
Joachim O
Tilmeldt:
12. jun 2007
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 16

Sensation vs galaxy s 2 ? {{forumTopicSubject}}

har hørt noget om at samsung galaxy S2 skulle være noget federe end HTC sensation.men er det bare en smagssag? eller er den en klasse for sig selv? kigger nemlig selv på HTC's sensation


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sensation vs galaxy s 2 ?
  • #1   18. jun 2011 Samsung Galaxy S 2, er jo verdens hidtil bedste Android telefon, så der må jeg sige det er Samsung Galaxy S 2..

    Det er også 2 helt forskellige "klasser" de tilhører..

    Samsung Galaxy S 2 & LG Optimus 2x ligger i den bedste klasse og er de to bedste telefoner på markedet lige nu..

    Så er der Sensation som er lidt dårligere og langsommere samt den nye Skærmlås er ikke helt så god som de får den til at virke. + at galleri visningen stadig er SUPER langsom.. og der kommer "grå billeder" som indikere at billedet ikke er loadet pga den er for langsom til at kunne hente dem fra dit SD kort..


  • #2   18. jun 2011 Mac !

    Du har vist læst mobilsidens anmeldelse ? Det skal siges at ham der anmeldte den på mobilsiden ikke ved hvad han taler om.. mobilsiden er de eneste der har givet den dårlige karaktere af alle de anmeldelser jeg har fundet på nettet.. skærmlåsen er fantastisk, kører med den nu på min Desire Z ..

    Prøv den selv.. sammenlignet med sgs 2 så synes jeg sensation er langt bedre.. touchwiz som sgs 2 kører med går ikke dybt nok efter min mening i forhold til sense..

    Skrevet fra min Desire Z


  • #3   18. jun 2011 har lige købt en samsung galaxy s 2 det er den bedste mobil jeg nogen sinde har haft og har haft både htc og iphone 3gs og 4 g ingen kommer op på siden af den...

  • #4   18. jun 2011 Mac !

    lg optimus 2x det er en dual core men den kan bare ikke bruge det til noget pga, den koerer med froyo, som ikke understoetter 2 kernet cpuer,
    saa den eneste muglighed der er for at man kan bruge de 2 kerner er at roote den indtil vidre, hvis man ikkek goer det saa vil den vaerer som en vaerd anden single core tlf.

    sgs2 er en super fed fon, der er intet lag og er saa tynd at naar jeg staar med min desire hd i den ene haand og sgs2 i den anden foeles den desire som en mursten, i billed galleriet er den saa hurtig at jeg ikke kan naa at sige fed telefon den alle billeder + videoer er loaded.


  • #5   18. jun 2011 ops sgs2 har android 2,3 gingerbread saa den kan koerer og bruge sin dual core cpu

  • christian r
    christian r Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #6   18. jun 2011 sgu da mega store

  • #7   18. jun 2011 Ping Pong Duck Lee ! # Det nu ud fra egne erfaringer samt anmeldelser.. Syntes ikke helt den fungere så godt som min egen LG Optimus 2x eller som min brors Samsung Galaxy S 2.. Men det er jo enlig smag og behag.. Kunne ikke lide "skærmlåsen" da den ikke lever op til de forventninger man har når de vælger at lave sådan en feature..

    Ballistic D # Altså nu vil jeg sige at jeg aldrig har haft en bedre telefon end denne her (LG Optimus 2x) og ja jeg ved godt at Galaxy S2 er lige det bedre, men LG Optimus 2x er i bund og grund en fantastisk hurtig og flot telefon, alt kører bare flydende i modsætning til f.eks. HTC Desire HD, Sensation, og andre HTC telefoner, og jeg har indtil videre haft 3 HTC telefoner og de blev hurtigt langsomme og skulle nærmest kæmpe sig frem med det meste, ikke lige hvad man forventer af en telefon i den prisklasse..


  • #8   19. jun 2011 Mac !

    desire hd den har jo ogsaa kun single core spu saa du kan slet ikke sammen ligne en dual core og en single core tlf


Kommentér på:
Sensation vs galaxy s 2 ?

Annonce