{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Nogle personer med en masse viden om kamera? {{forumTopicSubject}}

Hej der ude..

Jeg er på udkig efter et kamera og vil lige se om der var nogle kloge mennesker her inde med noget forstand på den slags, det skal selvfølgelig være god, forholdsvis billigt 500-1500kr, og så skal det helst være robust eller i hvertfald sandsikret, da det skal bruges nede i afghanistan.

på forhånd mange tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle personer med en masse viden om kamera?
  • #1   29. jun 2011 til canon powershot serien (som er en fair serie) findes der vandtætte "kapsler" til! .. det var måske noget for dig?

• #2   29. jun 2011 vandtætte kapsler er nok ligegyldige i afghanistan smiley

Min erfaring er at de fleste kamera sagtens kan bruges, du behøver ikke købe noget helt specielt. Du har det jo ikke fremme hele tiden. Du kan købe en pose, et hylster af en art, på den måde kan du nemt passe på det. Find et kompaktkamera, prøv det og køb.. smiley

• #3   29. jun 2011 Christian J

Men hvis det er vandtæt så er det jo nok også sandtæt hehe

• #4   29. jun 2011 ping pong

spot on smiley

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #5   29. jun 2011 Jeg har været i både a-stan og irak og har begge gange haft et sony cybershot med. Begge gange har de holdt fint. Du skal bare sørge for at have en god kamerataske der ikke kommer så meget støv/sand igennem, for det kommer virkeligt ind alle vegne.

Den tid du har det ude, skulle de fleste gerne kunne holde til.

Men ellers så bare vær indstillet på, at det er et kamera der bare skal holde til turen, så du ikke er bange for at bruge det. 1500kr er sku alligevel ikke alverden for nogle billeder du gerne vil gemme resten af livet.

God tur i sandkassen smiley

Kommentér på:
Nogle personer med en masse viden om kamera?

Annonce