{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Nicklas A
Nicklas A
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247

Hvordan og med hvad barbere du dig? {{forumTopicSubject}}

Hey!!

Hvordan barbere i jeres skæg?
Trimmer i det, bruger skraber eller barber maskine?

Og undgår i hudirritation?

Jeg trimmer mit skæg, for bruger jeg en trimmer, da det er det eneste der gør at jeg ikke slår ud på halsen og får ondt.

Har prøvet med div. skraber og barbermaskiner og synes ikke der er noget der har hjulpet.

Men kunne være rart hvis i skrev hvad og hvordan i gør, så kan det være der er noget nyt jeg kan prøve, så jeg måske kan holde et pænt skæg..

Mvh Nicklas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan og med hvad barbere du dig?
  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #1   30. jul 2011 Braun Cruzer4 til mundskæg, og når det skal være glat, så bruger jeg en Gilette Fusion.
    Du kan prøve at smøre noget creme på efterfølgende, hvis huden bliver tør.

• #2   30. jul 2011 gilette fusion skraber og coops skum.. og når mundskæget bliver for langt for det en tur med trimmeren...

• #3   30. jul 2011 Bruger skraber smiley Og bagefter bruger jeg noget parfumefri fugtighedscreme, så slipper jeg for tør hud og så klør det ikke når der ikke er parfume i smiley Og når man klør i det så slår man ud.

• #4   30. jul 2011 Og da jeg brugte en creme med parfume fik jeg mange røde prikker osv, men ikke med en uden smiley

• #5   30. jul 2011 Jeg bruger Philips HS8420 under bruseren. Det dur bare

• #6   30. jul 2011 Jeg har en trimmer, ikke en vild bred en kostede en lille 1000 lap, men den funker satme ;D..!!

• #7   30. jul 2011 Bruger en Gillette et-eller-andet til overlæben, med Gillette skum, det blå gele ting der bliver til skum.

Hagen rører jeg ikke, elsker mit lille fipskæg med elastik i.

• #8   30. jul 2011 jeg bruger bic skrabere, de skære bedst smiley

gillette gav mig altid røde knopper :s

bruger gillettes blå shavegel

• #9   30. jul 2011 Lige et godt råd som virker på os kvinder;) brug glidecreme som barber creme;) du får ingen gener bagefter! Og så man såååååå blød;)

• #10   30. jul 2011 Skraber og Kniv (barber smiley )

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #11   30. jul 2011 er skaldet og skraber derfor hele hovedet.. bruger en gilette mach 3 men syns ikke den er særlig god..

overvejer og købe en maskine. men er i tvivl om hvorvidt den kan gøre det tæt nok for det skal være helt tæt

• #12   30. jul 2011 Glidecreme er sku da møg dyrt smiley

Jeg bruger BIC skraber og budget skum.. Fungere fint..
    Har også en Philips shaver med nivea creme.. Den er rigtig god men dyr i creme.. Så det er kun når det ska være helt glat smiley Er jo på SU hehe smiley

• #13   30. jul 2011 Ja gu det dyrt men du får så ik gener;) så alle pengene værd;)

• #14   30. jul 2011 Jeg bruger en Torx20 skruetrækker, 2 elastikker, et a4 ark, en halv tennisbold og 4 hvidvins glas.
    Det iøvrigt bare til skovsneglen på overlæben.

• #15   30. jul 2011 Jeg tager en hårtrimmer som frisøren bruger - den virker fint! Det skal jo ikke være glat som en barnenumse..

• Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Emner: 19 Svar: 300
    #16   30. jul 2011 prøv at gå i bad inden du barbere dig, så er huden mere blødgjort, så gør det ikke så nas. og så en god creme på bagefter

• #17   30. jul 2011 Glidecreme er måske dyrt - tilgengæld har det mange egenskaber smiley

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#19   30. jul 2011 Kan se der er mange der bruger skraber.. Også dejligt nemt jo smiley

Og har faktisk prøvet alt det i forslår man kan gøre, uden nogen held.
    Efter jeg har skrabet mig er det helt fint, det klør ikke eller noget, men når jeg så vågner op næste dag, gør det bare vildt ondt, det brænder virkelig.
    Selvom jeg har vasket ansigt i lunkent vand, renset det med en creme, skraberne er sprittet af og brugt creme uden parfume i, intet har virket.

Det eneste jeg faktisk ikke har prøvet er glidecreme som Louise siger, det må jeg gøre et forsøg med.

Bare trist at ikke kunne barbere sig helt glat visse steder i ansigtet.
    Jeg har meget kraftigt skæg vækst, som fylder hele halsen og lidt ned af mod brystet. Kan godt lide at have "3 dages" skæg look, men vil gerne have at det nederste af halsen er glat osv.

Hvordan får i det, til at blive det, jer der bruger trimmer?

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#20   30. jul 2011 Thor M -- Nej har jeg dog ikke prøvet, men er der noget særlig ved den?
    Jeg har prøvet stort set alle deres andre skraber, med og uden vibrator osv.
    Og bruger en alm. ansigts creme bagefter og sindssyg mange gange de næste par dage bagefter for at køle halsen ned..

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#21   30. jul 2011 Killed By Death -- Ja okay.. Har jeg også godt de sidste par år, men det irritere mig bare det jeg har i skiftet fra halsen til brystet, havde været rart at kunne få det helt væk smiley

• Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

#22   30. jul 2011 Skal jeg nok gøre smiley

Nok noget der tager lidt tid, ikke hver dag man har lyst til at prøve noget nyt, da det næsten går galt hver gang og så skal man lide de næste par dage, hehe

• #23   30. jul 2011 Glidecreme er ikke så slemt dyrt hvis man køber matases mærke smiley

Kommentér på:
Hvordan og med hvad barbere du dig?

Annonce