ellos.dk ALDRIG IGEN!. {{forumTopicSubject}}
Det hele startede med at vores datter ønskede sig en vest, fordi mor og far havde en. Vi finder en rigtig sød lyserød Lego model hos Ellos, og bedste var den var på bud.
Vi bestiller varen d 24.07.11 og datteren glæder sig.
Varen lander på posthuset d 29.07.11, og vi afhenter samme dag. Dagen efter pakker vi den ud om formiddagen, og til vores STORE SKRÆK ser vi at der er skåret en flænge i den på 15-20 cm ved ærmet. Jeg tjekker indpakningen og der er intet at se, ergo må skaden være sket før pakningen. Nå men tjekker Ellos side, og ser jeg kan ringe til kundeservice, trods det er en lørdag.
Jeg snakker med en flink fyr ved kundeservice, og forklarer mit problem. For smøren om at den blot skal sendes retur, og jeg skal krydsefeltet af hvis jeg ønsker NY vare tilsendt. Jeg forklarer min bekymring herom, da jeg frygter at varen evt vil blive udsolgt inden i ville behandle vores reklamation, og spørger derfor manden i kunderservice, og jeg ikke bare skulle retunere og selv genbestille vesten. Svaret er at det IKKE er nødvendigt, hvis jeg blot retunerer asap. For så vil reklamationen blive behandlet hurtigt, og ny sendt retur.
Jeg stoler på manden, og kører afsted til posthuset, og når dem lige iden de lukker. Vesten bliver derfor retuneret samme dag, og min 4 årige datter glæder sig til at modtage sin nye vest. Faktisk har hun hver dag de sidste 14 dage tømt vores postkasse 2-3 gange om dagen, fordi hun går og venter på sin vest.
I sidste uge fik jeg en mail at reklamationen langt om længe var behandlet, og at der enten var en ny vest på vej, eller pengene retur. Jeg smiler og regner med der selvfølgelig er en vest på vej, da jeg jo blev lovet dette af deres egen kundeservice.
Lørdag d 13.08.11 ligger der så et brev fra Ellos, at de har valgt at retunere mine penge, da vesten nu er udsolgt.. HVAD.!!. Troede det var en dårlig joke, derfro tjekker jeg hjemmesiden og kan se den er udsolgt i str 110. FUCK!!!...
Jeg er enormt skuffet over sådan en behandling fra en kundeservice til så stort firma. Havde jeg vist det jeg nu ved, så havde jeg bestilt en ny vest på nettet samme dag som jeg retunerede den gamle.
Jeg har skrevet en mail direkte til deres kundeservice, og de svarer ENORMT kort, at de har lavet en fejl som de beklager, men de har ikke flere veste.!.
Det er på alle måder sidste gang jeg handler hos dem, de er på ingen måder imøde kommende, ej heller prøver de at hjælpe en kunde de selv har fejlrådgivet, og dermed fået i klemme.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 184
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 106
Køb en anden vest, der er mange andre til salg
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 387
maj 2011
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 50
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
LOL
Jeg synes det lyder som en ganske fair kundeservice sag. Naturligvis surt at varen er udsolgt i mellemtiden, men værre er det så ikke
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
mar 2007
mar 2007
Anyway......................Godt vejr vi har i dag ellers
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 197
Syntes ogs' i blevet godt behandlet, og tænker at manden i kundeservice har handlet efter hans bedste overbevisning.. :o)
Det jo ikk sikkert du havde modtaget alligevel, da varen ikk altid bliver sendt samme dag som du opretter in bestilling.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
Jo jo, gu er det da surt, men hvis det er det største problem i livet, så har man det sgu nemt!
ellos.dk ALDRIG IGEN!.