{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Sygesikring Danmark - Valg af gruppe {{forumTopicSubject}}

Står og skal til tandlægen imorgen.. Slået en fli af tanden eller.. Kæresten mener jeg har et kæmpe hul ! smiley Aner ikke hvad det er ved bare det bliver dyrt.

Man får tilskud når man går til tandlægen gennem sygesikring Danmark jo.. Netop lige set jeg står i basis gruppen! Fuck. Så imorgen skal jeg bestemem mig for om det skal være gruppe 1,2 eller 5

Hvad står I herinde i selv? Tror en gruppe 5 burde være nok til at dække en normal omgang hos tandlægen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygesikring Danmark - Valg af gruppe
  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #2   29. aug 2011 Kan det betale sig? Det behøver ikke koste noget videre at få lavet en tand, hvis du bare har flækket et stykke af den.

• #3   29. aug 2011 Hvis det kun er til tandlæge du lige skal bruge det, kan du bare tage den billigste gruppe. For de giver nemlig det samme i tilskud i alle grupperne, med mindre du skal ha lavet kroner, bro'er, implantater eller andre former for dyr kirugi.

• #4   29. aug 2011 Her kan du se det:

http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=393

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #5   29. aug 2011 Miss. behavin (Wii, inlk. mange spil sælges) !: Tvivler jeg næppe på jeg skal. Skal have lavet et par huller og måske fyldninger til?

Kunne forestille mig imorgen at det jo var et hul som skulle ordnes og så fyldes op? Dvs gruppe 5 for mit vedkommende?

• #6   29. aug 2011 Ja, men få et overslag fra din tandlæge og regn på om det overhovedet kan betale sig. Jeg arbejder i branchen og det er sjællendt det kan betale sig i sidste ende, med mindre det er større/dyre arbejde der skal laves. Eller hvis du også skal tilskudet bruge det til noget andet som fx briller, medicin, fysioterapi ect.

Kommentér på:
Sygesikring Danmark - Valg af gruppe

Annonce