{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

trist dag :( tv pakker bliver dyrt {{forumTopicSubject}}

det er en trist dag i dag siden jeg har snakket med telia,,,

har betalt 199kr pr md for 12/1 mbit + 45 tv kanaler + fastnet + trådløs router...

men som alle ved så bliver tv pakker dyrt pga det nye lorte signal...
hvis jeg vil beholde de samme kanaler så skal jeg betale 299 kr, øv den ender med 500 kr fra næste måned,,,

er der nogen andre der kender til gode priser hos andre ?
har kigget hos tdc / fulrate, yousee men det er ligeså dyrt eller mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trist dag :( tv pakker bliver dyrt
  • #1   7. sep 2011 dansk kabel tv

  • #2   7. sep 2011 - phønix -
    de har vist ingen tv pakker smiley


  • #3   7. sep 2011 Boxer tv

  • #4   7. sep 2011 Det kan koste dig endnu mere ved at skifte til YouSee, eller TDC. Danmark er et af de lande hvor det koste rmest for at se TV smiley

    Priserne er næsten det samme overalt, de "skjuler" bare priserne med nogle andre gebyr og kortafgifter så man kommer op på næsten det samme beløb alle steder.


  • #5   7. sep 2011 Jeg har Fullrate til 179,- og Boxer til 99,- om måneden + kort afgift.
    Så undgår jeg også alle de kabler smiley


  • #6   7. sep 2011 Boxer har ikke viasat, så der er ingen TV3 eller TV3+ osv. smiley

  • #7   7. sep 2011 Nej, men tror snart de får dem smiley Er jeg blevet kontaktet af dem om

  • #10   7. sep 2011 alt er ved at blive dyrt selv mobilerne smiley

  • #11   7. sep 2011 AmbY : meningen med tråden var om der er andre steder hvor jeg kan få det billigt ligesom jeg har haft hele lortet til små 199 kr pr md.. det syntes jeg var mega billigt....

    men tak for link,,, jeg kigger nærmere på det !


  • #12   7. sep 2011 hehe angåede det med tdc... jeg købte tdc bredbånds tv i sin tid . og brebånd og tlf ved siden af og gav 2k for boxen og 1000 for inst. så gav små 1200 kr om måneden.
    så opfandt de trio, så kom jeg ned på 600 om måneden og skulle nu betale leje af den box jeg havde købt. men sparede dog 600 om måneden.
    her i juni sendte de så en fine seddel om at nu kom alle kunder til at spare penge. nu fjernede de den halv årlige box leje på 400 men satte prisen op på pakken med en 50 kr. og lidt andet. så når det hele var regnet sammen sparede jeg og hold nu for fanden fast 6,66 kr om måneden. tdc levere varen og næsten uden problemer,det skal siges, men de ved fandme også hvordan de skal pakke tingene ind så det ligner at de er verdens rareste meneske... en anden ting er ip telefonien. der kom også en seddel om at nu sparede man på minut prisen, men så fandme så ikke at de havde hævet opkalds afgiften fra 29 eller 40 øre til en krone. igen de levere varen, men syntes satme det levere højt på deres tidligere enevælde.


  • #13   7. sep 2011 michael hehe grineren

  • #14   7. sep 2011 Amby>> Læser du hvad der står med småt på deres annoncer? smiley

    TDC HomeTrio oprettelse 999,00 <----
    Online Rabat -99,00

    Det skal du lige lægger til de 499,- om mdr.
    Det er iøvrigt kun deres "mellem pakke man får med til de 499,-. Altså ingen Viasat (Tv3 tv3+) Deres såkaldte vidunder boks er det værste skrammel man kan forstille sig. Den bruger næsten 200watt I STANDBY, hvilket er samme forbrug når den også er tændt.

    Vil man ha' Viasat kanalerne koster det 199,- mere om måneden.

    Med Plus abonnement kan du spole, pause og optage i direkte tv. det er plus 79,- om mdr mere.

    Et tændt tv tager ca. 4mbit af forbindelsen. Så de ud af de 20mbit som man måske får hvilket ikke er sikkert da de ikke kan love man får 20mbit bliver der brugt 4mbit af den til TV alene smiley

    Og lur mig om der ikke er mere man kan finde hvis man gider lede efter det smiley

    Har selv YouSee(TDC) og jeg hader det som pesten, deres Slamsung boks er jeg godt og grund træt af. Den larmer, den bruger ALT for meget i strøm, den kan finde på at lagge i lyd og billed. Jeg venter egentlig bare på den brænder sammen. Den er ikke udskiftet pga kæresten syns den er helt fantastisk smiley



  • Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #15   13. sep 2011 Det bliver nok svært at finde billigere. Du kan selv se - (link fjernet) hvilket stort set dækker alle udbyderne, og der er Telia en af de billigste.

  • #16   13. sep 2011 Line B: Hold dig til emnet tak

    Thomas T: Tak for den gode link. tror løsning er at jeg tage et grundpakke til 39 kr hos telia samt et tilvagspakke med Discovery kanaler til 59 kr.. så må jeg nøjes med de kanaler ! Men telia tilbudt mig den nye boks med hdd optager. Ved ikke om alle har fået dette tilbud så det er da altid godt....

    god aften alle..


Kommentér på:
trist dag :( tv pakker bliver dyrt

Annonce