1.619 visninger
|
Oprettet:
Tattoo, hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Hej BB.
Hvor mange af jer på baboom har en tattoo, og hvad betyder den/de for jer :)?
Hvorfor fik i lavet tattoos? Fordi det er flot, har en betydning for jer, eller bare en stiv aften ;)?
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 272
vil gerne have i hvert fald 2 mere, begge er citaer fra min ynglingsfilm gennem MANGE år, hvor af det ene skal stå rundt om min venstre ankel, og det andet cita ved jeg ikk helt hvor skal være, men tror det skal udformes som en hestesko, da en hestesko betyder lykke, og sympolser(staves) at jeg er og forbliver en hestetøs. og begge citaer syntes jeg er nogle skide fede mottoer
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 173 Svar: 556
Tusser er kunst - for det meste, bare ikke når en brian på 19 får sin første triball tattovering fra en køkken tatovør
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 91
sep 2009
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
Skal siges det er skoleopgave ;).
Kan i nævne hvad de forestiller også :)?
jan 2007
Hvordan kan en tegning på kroppen betyde noget? En der vil forklare mig det?
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.854
Her er et link så kan du selv se hvad de forestiller da det ellers tager ALT for lang tid at skrive..
http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=26616
maj 2011
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.854
Har mine 2 efternavne og de symbolisere begge min glæde over at bære mine navne da jeg er den eneste i hele DK der hedder det jeg hedder..
Ja alle de andre tusser jeg har betyder alle noget helt specielt for mig..
maj 2011
er da ik så svært og forklare hvis du har nogen du har mistet og du vil ære dem så får du lavet en tattovering som viser du savner dem og altid vil huske dem plus du gir dem den ultamtive ´´gave´´ at du lader dem være vist frem og husket gemmen en tattovering jeg har bla selv en som forstiller et par hænder der ber som er der for min mor og far og nogen meget gode venner som er gået bort i krig og ulykker så har et par hænder der ber for dem på mit bryst ved mit hjerte for på den måde altid og huske dem så og sige
jan 2007
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 42
maj 2011
er også lidt iden aldrig og glemme også selvom man er kommet videre vil man stadig gerne viser dem ære og ha de bliver mindet hvis det er nogen som har været gode venner eller som ens mor&far så selvom du er kommet vider vil de stadig pryde ens krop og på den måde føler man også de stadig er hos dig
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 42
Skal senere have noget der viser min kærlighed til min søster samt noget som viser lidt om hvem jeg er
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 46 Svar: 564
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 23 Svar: 803
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 180
1. En tribal på brystet - var på ferie og havde mange penge, og havde lyst til det..
2. Mit efternavn skrevet hen over ryggen - klassisk, fik den lavet fordi min ven sku øve sig, nu har han egen tattoo-biks i kbh, fortryder den ikke, men den ska lig rettes lidt.
3. en firkløver på benet - fik den sammen med en ven, som jeg ikk er venner mere, men er da stadig glad for den.
4. Schhh... på side af venstre pegefinger - var bar en ide jeg fik, og fandt senere ud af at det åbenbart var vældig 'populært'. Men jeg smiler stadig når jeg kigger på den.
5. En djævel ting på benet - min bedste ven havde den på armen, men han døde af kræft for et par år siden, og for at mindes de gode tider vi havde sammen fik jeg den lavet for et halvt års tid siden..
Jeg vil gerne dækes helt inden jeg dør, men venter med ansigtet til der ikk er mere hud på resten af kroppen..
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 25 Svar: 591
Forstiller Skt. Michael.
Jeg var sat til at blive født d. 29 september, Skt. Michael´s dag, hvorfor jeg hedder det til fornavn. Skt. Michael er også skytsengel for soldater, har selv været overkosntabel. Samtidig symbolisere det kampen mellem det gode og det onde.
mar 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Emner: 44 Svar: 740
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 52 Svar: 709
Min venstre arm har jeg 2 hænder der ber ( praying hands ) og jesus og jomfru maria. og det er fordi jeg er kristen ( det hele er sort hvid ).
På min højre har jeg spray dåser med engel vinger, og noget grafiti ting det er med farver.
på ryggen har jeg engel vinger. (:
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 418
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 215
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 51 Svar: 325
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Jeg har det fordi det er dyrets tegn, fordi mennesket bare er et dyr, ikke et overnaturligt væsen designet af noget højere. Og så er det lavet af en amatør, så det er ikke perfekt, hvilket er en fin kontrast til det uperfekte i mennesket.
Jeg er rigtig glad for det, selvom mange forbinder det med kristen satanisme, lol.
Tattoo, hvorfor?