{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo, hvorfor?
  • #1   4. okt 2011 jeg har lige pt en. på min højre skulder, som betyder kærlighed. og har den fordi den er flot, og står for noget smukt.

vil gerne have i hvert fald 2 mere, begge er citaer fra min ynglingsfilm gennem MANGE år, hvor af det ene skal stå rundt om min venstre ankel, og det andet cita ved jeg ikk helt hvor skal være, men tror det skal udformes som en hestesko, da en hestesko betyder lykke, og sympolser(staves) at jeg er og forbliver en hestetøs. og begge citaer syntes jeg er nogle skide fede mottoer

• #2   4. okt 2011 Hvorfor skal de betyde noget?
    Tusser er kunst - for det meste, bare ikke når en brian på 19 får sin første triball tattovering fra en køkken tatovør smiley

• #3   4. okt 2011 har 8 stk og alle undtagen 2 har en mening men de 2 første var for snart 13-14 år siden og fik dem bare fordi jeg ku men går og venter på og sku ned og ha lavet noget mere

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #4   4. okt 2011 Coustic, siger heller ikke at en tattoo skal have en betydning, der er bare mange der får lavet dem pga. at de betyder noget personligt :). Derfor jeg spørger hvor mange der har det sådan ;).

Skal siges det er skoleopgave ;).

Kan i nævne hvad de forestiller også :)?

• #5   4. okt 2011 Tror sku bare det er en dårlig undskyldning for at få en tus smiley

Hvordan kan en tegning på kroppen betyde noget? En der vil forklare mig det? smiley

• #6   4. okt 2011 jeps jeg har 11stk og de betyder allesammen noget helt specielt for mig..

Her er et link så kan du selv se hvad de forestiller da det ellers tager ALT for lang tid at skrive.. smiley
    http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=26616

• #7   4. okt 2011 har en slags maoi/nordisk tribal på den ene arm og en skorpion på håndledet (mit stjernetegn) og har hen over brystet hvor der står kun gud kan dømme mig på italiensk og et par hænder der beder (for familiemedlemer og gode venner som er gået bort en alm tribal på den anden overarm men skal laves om og vider bygges også har jeg mit efternavn hen over skulderne også et par gamle kinesiske tegn i nakken og et keltisk kors med et hjerte og ring viklet ind i på låret og et gammel nordisk trehorn på min læg tror det var det indtil videre

• #8   4. okt 2011 CoustiC - Jeg kan godt fortælle hvorfor/hvordan mine tusser betyder noget for mig.. Har f.eks en firkløver på armen og 4 store blomster på benet og de symboliserer begge mig og mine 3 søskende..
    Har mine 2 efternavne og de symbolisere begge min glæde over at bære mine navne da jeg er den eneste i hele DK der hedder det jeg hedder..

Ja alle de andre tusser jeg har betyder alle noget helt specielt for mig..

• #9   4. okt 2011 CoustiC .
    er da ik så svært og forklare hvis du har nogen du har mistet og du vil ære dem så får du lavet en tattovering som viser du savner dem og altid vil huske dem plus du gir dem den ultamtive ´´gave´´ at du lader dem være vist frem og husket gemmen en tattovering jeg har bla selv en som forstiller et par hænder der ber som er der for min mor og far og nogen meget gode venner som er gået bort i krig og ulykker så har et par hænder der ber for dem på mit bryst ved mit hjerte for på den måde altid og huske dem så og sige

• #10   4. okt 2011 Forstår jeg godt og så alligevel ikke. Får det er da rart og vise det frem osv til ære for en der er borte, men når man engang kommer videre bliver man også bare mindet om det smiley

• #11   4. okt 2011 jeg har 3 stykker....jeg har 3 stjerner på hånden og en skriftrulle med mine børns stjernetegn..navn..fødselsdato på underarmen og en dobbermann på skuldren

• #12   4. okt 2011 CoustiC .
    er også lidt iden aldrig og glemme også selvom man er kommet videre vil man stadig gerne viser dem ære og ha de bliver mindet hvis det er nogen som har været gode venner eller som ens mor&far så selvom du er kommet vider vil de stadig pryde ens krop og på den måde føler man også de stadig er hos dig

• #13   4. okt 2011 Jeg har indtil videre én på ryggen som viser min identitet, mit efternavn som jeg agter gøre til noget stort, noget man husker.

Skal senere have noget der viser min kærlighed til min søster samt noget som viser lidt om hvem jeg er smiley

• #14   4. okt 2011 jeg har 5 tatoos.. de betyder meget for mig, de symbolisere en periode af mit liv, som betyder meget for mig, mine ungeres navne de har selv skrevet deres navne som så er tatoveret.. en svale som ligger med dens hovede under dens vinge, hvilen i sig selv.. og de andre ja de betyder meget for mig.. jeg syns de er enorm flotte alle sammen, og tatovøren er hammer dygtigt

• #15   4. okt 2011 Jeg har én tatovering indtil videre, og den betyder sgu ikke det store for mig. Den afspejler sig lidt i, at det er mine interesser inden for mekanik, el og sådan noget gøgl. Det er en robot, og mest af alt, så har jeg den, fordi jeg synes den er alt for fed og utroligt flot kunst. Er pisse ligeglad om de betyder noget stort eller ej, og fremtiden bringer da også en masse tatoveringer der intet betyder, men er kunst på huden smiley

• #16   4. okt 2011 Jeg har 5 indtil videre..
    1. En tribal på brystet - var på ferie og havde mange penge, og havde lyst til det..
    2. Mit efternavn skrevet hen over ryggen - klassisk, fik den lavet fordi min ven sku øve sig, nu har han egen tattoo-biks i kbh, fortryder den ikke, men den ska lig rettes lidt.
    3. en firkløver på benet - fik den sammen med en ven, som jeg ikk er venner mere, men er da stadig glad for den.
    4. Schhh... på side af venstre pegefinger - var bar en ide jeg fik, og fandt senere ud af at det åbenbart var vældig 'populært'. Men jeg smiler stadig når jeg kigger på den. smiley
    5. En djævel ting på benet - min bedste ven havde den på armen, men han døde af kræft for et par år siden, og for at mindes de gode tider vi havde sammen fik jeg den lavet for et halvt års tid siden..

Jeg vil gerne dækes helt inden jeg dør, men venter med ansigtet til der ikk er mere hud på resten af kroppen..

• #17   4. okt 2011 http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=29598

Forstiller Skt. Michael.

Jeg var sat til at blive født d. 29 september, Skt. Michael´s dag, hvorfor jeg hedder det til fornavn. Skt. Michael er også skytsengel for soldater, har selv været overkosntabel. Samtidig symbolisere det kampen mellem det gode og det onde.

• #18   4. okt 2011 Min betyder ikke det store. syntes bare den er flot smiley

• #19   4. okt 2011 hm. har begge mine arme, og en stor en på ryggen.

Min venstre arm har jeg 2 hænder der ber ( praying hands ) og jesus og jomfru maria. og det er fordi jeg er kristen ( det hele er sort hvid ).
    På min højre har jeg spray dåser med engel vinger, og noget grafiti ting det er med farver.
    på ryggen har jeg engel vinger. (:

• #20   4. okt 2011 ja ville sige det sige det samme som coustic lidt træls man ser på sin og så tænker man jo bare på ham/hende er død

• #21   4. okt 2011 Har 2 og den ene er mit efternavn så det kan vel diskuteres om den har en betydning.. Den anden er et Egyptisk tegn, så den betyder selvfølgelig også noget... Og med tiden skulle begge arme gerne dækkes, fra hænderne og op til brystet og om på ryggen...

• #22   4. okt 2011 Min tatovering har ikke en betydning sådan overordnet, men den betyder noget for mig, fordi det var et stort skridt for mig at få lavet den, samtidig med at jeg fik den lavet midt i en svær periode i mit liv. Derudover indgår der er stjerne i min tatovering, som symboliserer mig farmor, som døde i december sidste år. Både fordi hendes navn betyder stjerne og fordi jeg var meget tæt knyttet til min farmor..

• #23   5. okt 2011 Fordi det ser nice ud!

• #25   5. okt 2011 Har et pentagram tatoveret på højre håndled, der hvor teenagerne skærer i sig selv.
    Jeg har det fordi det er dyrets tegn, fordi mennesket bare er et dyr, ikke et overnaturligt væsen designet af noget højere. Og så er det lavet af en amatør, så det er ikke perfekt, hvilket er en fin kontrast til det uperfekte i mennesket.

Jeg er rigtig glad for det, selvom mange forbinder det med kristen satanisme, lol.

Kommentér på:
Tattoo, hvorfor?

Annonce