{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

De gamle blir 60, mangler inspiration. {{forumTopicSubject}}

Godaften BB.

Mine forældre fylder begge 60 og holder fest i næste månede. Mine søskende og jeg er på udkig efter noget god/sjov underholdning. Jeg har søgt lidt på nettet, men synes det er mere forvirrende end indspirerende. Så hvis der er nogen der ligger inde med idér til gode/sjove indslag som fx sange eller lege.
Det skal helst være noget i har set/oplevet IRL:-)

På forhånd tak:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De gamle blir 60, mangler inspiration.
  • #1   13. okt 2011 Find en sang om at blive gammel, og køb nogle effekter som f.eks. stok, gebis, kæmpe hinkestensbriller, sutsko og sådan.. Evt. en rollator.

• #2   13. okt 2011 lolwut : Tak, men det var nogenlunde det samme jeg kunne google mig frem til:-)

• #3   13. okt 2011 Har prøvet idéen af på min tidligere svigerfar da han blev 50, det var ret sjovt. Samtidig havde vi lavet en rollator i pap med hans firmalogo på.

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #4   13. okt 2011 Min familie er heldigvis velsignet med en stor portion selv-ironi.. Ved min mors sidste runde fødselsdag (samme dag som hendes og min stedfars bryllupsdag) lavede vi parodier på hende og hendes man. Det blev holdt i et forsamlingshus med scene så det var perfekt, vi lavede små sketches over sjove episoder - det brugte vi cirka 15-20 minutter på og afsluttede så med en sjov sang. Det var en STOR succes og har sjældent set min mor så færdig af grin..

• #5   13. okt 2011 Der er ikke noget mere dødsygt end festsange, hold en tale og lav noget andet spas.

Kommentér på:
De gamle blir 60, mangler inspiration.

Annonce