{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støt brysterne!!!
  • #2   29. okt 2011 Vil hellere "hjælpe" ved at deltage i konkurrencerne smiley

(link fjernet)

• #3   29. okt 2011 Selvfølgelig må du det Kenneth smiley haha

• #4   29. okt 2011 fanme syret de kom op over 22. mio smiley

• #5   29. okt 2011 ja der går flere penge til støt brysterne end til støtte til hungersnøden i afrika. værd at tænke over

• #6   30. okt 2011 Ja, værd at tænke over.... Men Hvis man støtter brysterne, så støtter man jo automatisk hungersnøden ikk ?? *GG*

• #7   30. okt 2011 Ja det er svært at forestille sig, hvorfor man vil være med til at udrydde en kræftart, frem for at fodre fattige.

• #8   30. okt 2011 Hjælp Danmark før vi hjælper andre..

• #9   30. okt 2011 Det er jo ikke kun Danmark man hjælper, men alle der er berørt af brystkræft.

• #10   30. okt 2011 So what.. Det er stadig danskere..
    Man hjælper ikk danskere ved at sende en masse penge ned til afrika..

Hva ska de så gøre om 1 år når der ikk er flere penge til mad og vand..
    Lave endnu et show og rippe den danske befolkning for penge ?? Klap klap

"Gi en mand en fisk og han har mad til en dag..
    Lær en mand at fiske og han har mad hele livet.."

Kan de ikk finde ud af at overleve er de for svage og må skæres fra.. Bum..

• #11   30. okt 2011 Brian O.Connor , helt enig , men hvis vi selv sad med røven i vandskorpen , så ville vi også gerne have hjælp .

• #12   30. okt 2011 Alfa-Han .:

Der gik ca 111 mio kr til Afrikas Horn og der er pt kommet ca 22 mio kr til Støt Brysterne, såååå der er langt fra kommet mere til Brysterne.

• #13   30. okt 2011 ah okay. smiley , glæder mig til at se , når de kommer med raslebøsserne ( kommer de så topløse , så smider jeg gerne en 20´er i bøtten og 50 , hvis man må røre smiley

• #14   30. okt 2011 synes det er latterligt at sammenligne på den måde, er vigtigt vi alle er med til at hjælpe hvor vi kan men som der er skrevet længere oppe fik Afrika også rigtig mange penge, Danmark er ramt af finanskrise og folk har i forvejen ikke for mange penge at gøre med så jeg synes det er super flot der kan hjælpes så meget, og man kan se ud over sin egen næse alligevel.

hvis ikke vi hjælper os selv lidt, kan vi jo heller ikke hjælpe Afrika eller andre i fremtiden, foreslår du vi kun hjælper andre lande end os selv så er der jo ingen mennesker tilbage herhjemme hvis alle bliver spist af kræft. 1 ud af 9 kvinder er nu alligevel godt nok et sindssygt tal!

jeg støtter i hvert tilfælde gerne begge dele selvom jeg ikke har for meget at gøre med økonomisk.

en ting jeg dog kan blive lidt harm over er når firmaer spytter mange penge i indsamlingerne, så ser det så vildt og flot ud...men i virkeligheden kan de jo trække en pæn del af det fra i skat.

• #15   30. okt 2011 Jeg kan ikke blive harm over at firmaer kan trække noget af det fra, penge er penge, spørg selv de afrikaner der har fået vådt og tørt og lidt mad

• #16   30. okt 2011 Men rigtigt , vi skal hjælpe os selv før vi kan hjælpe andre ( det er også min filisofi

• #17   30. okt 2011 Hahahaha godt jeg ikke skal stikke hovedet derind.

Kommentér på:
Støt brysterne!!!

Annonce