{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Støt brysterne {{forumTopicSubject}}

Kom så Kvinder og Mænd .

Jeg har startet en indsamling mod brystkræft, ligesom så mange andre, men vi mangler flere .. Støt min indsamling eller opret en selv, vi har brug for jer ..

gå ind på støt brysternes hjemmeside og søg "en hjælpende hånd" Mit mål er 1000kr, og det skal vi nå.

Hjælp mig .

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støt brysterne
  • #1   5. okt 2008 Hvorfor støtte dem?
    Der er alligevel så mange! smiley

• #2   5. okt 2008 Ann | aka banditten .
    Tænk lige på hvad du kunne have fået for den 50'er.. smiley
    En god dejlig pizza, som et eksempel.. xD

Eller lige omkring 4 liter benzin.. (o:

• #3   5. okt 2008 NO^DICKHILL ! Fordi hver 9. kvinde rammes af det, og hver 4. dør . Den er den kræftsygdom der rammer flest danskere, hvorfor ikke støtte, så der kan forskes mere i det, og så vi kan undgå så mange får det .

Ann - Tak smiley

• #4   5. okt 2008 Har ingen søster.. (:
    Og min mor.. Tjaah.. Sker det, så sker det.. smiley

• #5   5. okt 2008 Hvor er du dum !! Hold dig fra dette indlæg med de kommentarer .

• #6   5. okt 2008 Hvorfor laver vi kampagnen?
    Det primære formål med kampagnen er at indsamle penge til Kræftens Bekæmpelses arbejde med brystkræft, men også at sætte fokus på og skabe opmærksomhed om en sygdom, som hver dag rammer 11 danske kvinder.

Det sker gennem en række aktiviteter: salg af støttearmbånd og andre produkter, forskellige events, internetindsamlingen her på siden og uddeling af lyserøde sløjfer. Og med hjælp fra rigtig mange private danskere og virksomheder, som ved deres deltagelse i kampagnen giver både symbolsk og økonomisk støtte til sagen.

Hvordan kan du støtte?
    Ved at starte en indsamling her på sitet og opfordre dine venner til at støtte Start indsamling
    Ved at købe et støttearmbånd eller et af de mange andre Støt Brysterne produkter, der sælges i oktober Køb og støt
    Ved at deltage i Lyserød Lørdag eller en af de andre events i måneden Events
    Ved at sende en sms med teksten BRYST til 1231. Så trækker vi automatisk 50 kr. på din mobiltelefon
    Ved at give et bidrag under Støt Brysterne Gallashowet, som vises på TV3 den 1. november kl. 20.
    Hvad går pengene til
    Kræftens Bekæmpelse er en privat forening. Mange tror, at vi er på Finansloven og får de fleste af vores indtægter fra staten penge fra staten. Sådan er det ikke. Vi får kun 7 % af vores indtægter fra det offentlige. Så vi er helt afhængige af folks gavmildhed og derfor taknemmelige for al den hjælp, vi kan få.

Pengene, der kommer ind via Støt Brysterne kampagnen, går til forskning, forebyggelse samt støtte til brystkræftramte og deres pårørende. Og de penge, der bliver samlet ind i år, bliver brugt til næste år.

Forskningsmæssigt arbejder vi på at opnå større viden om, hvordan brystkræft kan forebygges, hvordan brystkræft kan spores tidligere, så den er nemmere at behandle. Og hvordan den nuværende behandling kan forbedres.

Forebyggelsesmæssigt arbejder vi bl.a. på at sikre information om screening og opfølgning på amternes screeningstilbud.

Mange brystkræftpatienter og deres pårørende får hjælp i vores regionale kræftrådgivninger samt på Kræftlinjen, vores anonyme telefonrådgivning. For dem, som har overstået et behandlingsforløb, tilbyder vi, i samarbejde med hospitalerne, kurser på rehabiliteringscenter Dallund på Fyn.

Så mange penge gik der til kampen mod brystkræft i 2007
    I 2007 brugte Kræftens Bekæmpelse i alt 31 mio. kr. på kampen mod brystkræft. Ikke mindre end 12,6 mio. kr. af dette beløb kom fra Støt Brysterne kampagnen 2006. Resten af beløbet blev dækket af andre brystkræftrelaterede kampagner (Pink Cup og støtte fra erhvervslivet). Og af penge, der blev samlet ind bl.a. via landsindsamling, arv, medlemskontingenter, lotteri osv.

• #7   5. okt 2008 Hvis man vil ha noget for sine penge så kan man købe de forskellige ting der er lavet ..

(link fjernet)

• #8   5. okt 2008 Hvorfor betaler vi så skat hvis vi alligevel skal smide flere penge efter noget som vores stat burde bruge penge på?

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #9   5. okt 2008 Fordi der ikke kan bruges penge nok på at få fjernet den sygdom.

• #10   5. okt 2008 Ann | aka banditten .
    Det må jeg tage til den tid.. (:

SÅDAN Martin! smiley
    Må sku give dig ret.. (:
    Kan heller ikke helt se idéen..

Syntes nu vi betaler nok til det ene og til det andet..
    SKAT, forsikringer, benzin osv. osv..

• #11   5. okt 2008 har støttet med 100 kr..

• #12   5. okt 2008 Kræftens Bekæmpelse er en privat forening. Mange tror, at vi er på Finansloven og får de fleste af vores indtægter fra staten penge fra staten. Sådan er det ikke. Vi får kun 7 % af vores indtægter fra det offentlige. Så vi er helt afhængige af folks gavmildhed og derfor taknemmelige for al den hjælp, vi kan få.

• #13   5. okt 2008 Jaa hverken mig eller min kone støtter det, Men nu har vi også mulighed for brug at privathospitaler. Vi betaler nok til andre mennesker med de 500.000+ kr vi betaler i skat hver år.

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#14   5. okt 2008 NO^DICKHILL !
    Forsikringer og benzin er jo til dit eget forbrug og ikke noget der kommer andre end din egen røv tilgode. Hvis du ikke vil støtte en indsamling så lad være. Og lad være med at bruge din tid på at genere dem der gør.

• #15   5. okt 2008 Martin J - Tror du selv det hjælper at i kan bruge privat hospital ? Hvis ikke det opdages i tide, så dør man altså .. Du lyder godt nok som en der bare har brug for at prale .. Tillykke med at du tjener så meget og alt det, men det hjælper sgu ikke den dag din kone måske får brystkræft .

Josephune ! Tak smiley

• #18   5. okt 2008 blablabla.. STØT PIKKEN !

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#19   5. okt 2008 Hmm, Camilla det har jeg aldrig hørt om. Hvor har du hørt det henne?

• #20   5. okt 2008 Det har stået i aviserne .

Det er desuden også bevist at jo tidligere du får børn des bedre og for hvert år du ammer mindsker du dine chancer med 5 procent .

• #22   5. okt 2008 J D
    Korrekt at det går under eget forbrug..
    Men nu var det bare for at nævne at jeg synter der bliver betalt nok til dagligt..

Men syntes nu også skatten er forholdsvis stor, når man tænker på hvad man egentlig for får ud af det..
    Personligt syntes jeg ikke at jeg får noget som helst ud af det..

Vejene er stadig lige så dårlige og hospitalet er nu ikke det jeg besøger så tit..
    Selv tandlægen skal man selv betale?

Hvor forsvinder vores penge hen? (:
    Jo, det skal jeg sige dig..

De havner i regeringes kaffekasse og til deres rejser på første klasse.. smiley
    Syntes sku ikke rigtig jeg har behov eller lyst til at betale mere end nødvendigt..

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#23   5. okt 2008 Nu er det jo ikke kun regeringen der rejser. Kig bare på dine lokale politikere. Og hvis du ikke synes du får noget ud af det fordi du indtil videre har haft et godt helbred, så ændrer tonen sig nok den dag det vender. Og ja er enig i at det er noget mærkeligt noget at man selv skal betale noget af tandlægeregningen. Men indtil man er 18 år så bliver den faktisk betalt af staten.

Martin J, fint at både du og konen bruger privathospitaler, men bare fordi de er private er det ikke ensbetydende med at de har en eller anden magisk kur mod kræft som de andre hospitaler ikke. Nej, de tilbyder de samme behandlinger, så det er faktisk lige fedt når sygdommen nu ikke kan helbredes i alle tilfælde.

• #24   5. okt 2008 Lange Lajz !
    Skål på det! smiley
    Nu begynder vi fandme at snakke.. (o:

• #26   5. okt 2008 J D
    Det var nu både regeringer, politikerene og alle de andre høje hoveder som jeg tænke på..

Men ja, det vender jo nok en dag og så er det vidst meget rart at pengene går til det..
    For tror ikke at sådan en hospitalsregning er sjov, hvis man selv skulle betale..

Men ser desværre ingn lyst til at skulle betale mere end nødvendigt, når de egentlig bare kunne justere lidt på deres budget osv. og dermed give flere penge til forskning..

Noget helt andet er så også at jeg syntes det er rimelig latterligt sådan noget her..
    Hvorfor skal privatpersoner lave indsamlinger?
    Kører der ikke nok i forvejen?

Hvis folk vil støte, så havde de sku nok gjort det.
    Ja, det er så bare min mening at se tingene på..

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#27   5. okt 2008 Det er for at nå ud til så mange som muligt.

• #28   5. okt 2008 Jeg synes at vi mænd også skulle ha en kampagne i DK som hed " støt lysterne "

• #30   5. okt 2008 Camilla hvorfor skal du ikke ha kæreste igen eller giftes ?

• #32   5. okt 2008 * Miie + Henrik * >> Man kan godt høre at du ikke ved noget om privathospitaler, hun er skam blevet testet og det hele, giver ikke en skid for det danske sygehusvæsen, magen til lort skal man lede længe efter.

• #36   5. okt 2008 Hvis mænd ikke tænker på andet så får du da heller aldrig en mand, for du har jo næsten ingen selv Camilla...hehe

• #38   5. okt 2008 TUSSEN
    Selvfølgelig tænker jeg kun på mig selv? (:
    Hvorfor tænke på andre?

Hvilken glæde får jeg ud af det?

• #40   5. okt 2008 *TRUSSEN

• #41   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Nej det er det jeg mener, så få lavet dem større. Jeg er sgu også tilfreds med konens 70D...nam nam..

• #44   5. okt 2008 TRUSSEN
    Klarer mig sku nok, skal du se.. ;P
    Så det er skam ikke nødvendigt..

• #45   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Ja du kan jo vente med at få dem lavet til efter du har fået brystkræft for så bliver de jo alligevel fjernet.

• #47   5. okt 2008 Sådan en omgang koster da ikke så meget.

Min kone skal i hvert fald ha lavet sine efter hun er førdig med at amme, det er 100% sikkert.

• #48   5. okt 2008 Har støttet (::

• #50   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Ja det kan jeg love dig at det bliver.

• #52   5. okt 2008 Jo selvfølgelig betaler jeg det, betaler jo alt for hende...hehe

Mener ikke det koster mere end omkring 20.000 kr.

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

#53   5. okt 2008 Martin J, jeg har ondt af din kone.

• #54   5. okt 2008 J D >> Hvorfor har du dog det om jeg må spørge?

• #55   5. okt 2008 Martin J - Man bliver jo også tjekket på de alm. sygehuse .

• #56   5. okt 2008 * Miie + Henrik * >> Ja det ved jeg, men der skal man sgu selv henvende sig og nu mistede jeg min mor til kræft for to år siden og må indrømme at derefter er jeg helt stoppet med at bruge det danske sygehusvæsen for det er sgu noget lort og på mange punkter virker det meget uprofessionelt.

• #58   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Ej hun betaler da også noget selv, men det er jo hende der bestemmer herhjemme...hehe

• #60   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Det er skam heller ikke kun for min skyld, de fleste kvinder går meget op i hvordan deres krop ser ud og min kone er en af dem.

J D >> Jeg er forresten ret sikker på at min kone også har ondt af dig.

• #62   5. okt 2008 jeg har en kuglepen

• #63   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Jaa, men jeg holder da også min krop trimmet for hendes skyld men da også meget for min egen skyld.

• #65   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Jaa det er jo lige det.

Heste, konens søster er ved at uddanne sig til beridder.

• #67   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Ja hun har købt en hest til 80.000 kr...meget for et dyr hvis du spørger mig.

• #69   5. okt 2008 Camilla ™<3 . >> Nej men den kunne heller ikke en skid da hun købte den, hun mener at den er over det dobbelte værd nu.

• #71   5. okt 2008

• #72   6. okt 2008 synes det synd for brysterne.

jeg ville gerne støtte men alle mine penge skal gå til ny bil først

• #74   6. okt 2008 jeg kan vel ikke gøre noget? :-).

• #76   6. okt 2008 jamen det koster penge.
    jeg har lige betalt 2800 til noget forsikrings halløj.
    er jo ikke rig altså.

men vil da gerne støtte/holde dem hvis det er smiley

• #78   6. okt 2008 hvad vil du have mig til og gøre :-)?

• #80   6. okt 2008 du helt sikker?

• #82   6. okt 2008 Det med at støtte (holde) dem er jeg også frisk på.. xD

• #83   7. okt 2008 men jeg kom først

• #84   11. okt 2008 Pis.. smiley

Kommentér på:
Støt brysterne

Annonce