Protein pulver + Kreatin pulver / Træning? {{forumTopicSubject}}
Hey,
Jeg skal hen og bestille noget protein pulver og kreatin pulver, for første gang.
Jeg havde forudset mig disse:
Protein pulver:
http://www.bodyman.dk/shop/nutramino-whey-protein-11875p.html
Kreatin pulver:
http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-kreatin-pulver-2035p.html
Kan disse anbefales, eller er der noget der er "bedre" til samme pris?
PS: Hvis der er en person der har styr på styrketræning, må du meget gerne skrive en PB til mig, hvis du er interesseret i at lave en oversigt over hvor meget jeg skal indtage af de forskellige og hvor ledes. Har selvfølgelig læst mig frem til det, og har også en idé selv. Men en mening fra en "prof." ville ikke være helt dårligt :-).
Tak på forhånd.
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.145
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 109 Svar: 678
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.596
1: Hvorfor skal du have protein tilskud? Og hvor meget skal du have?
2: Hvorfor skal du have kreatin tilskud? Og hvor meget skal du have?
3: Hvilket program kører du?
4: Hvor længe har du trænet, og hvordan har din egen vægt udviklet sig i den periode?
maj 2007
Jamen jeg har trænet i flere år, med adskellige pauser. Står på rulleskøjter hver dag, dog ikke i disser perioder hvor det har været dårligt vejr, og tæt på vinteren.
Jeg holder mig i form hver dag, ved at gå lange ture, og bare holde mig igang med noget.
Men her fra imorgen af, vil jeg begynde på noget seriøst, da jeg gerne vil se en mening med alt det træning, for der sker ingenting.
Nu er alle mine kammerater på steorider, og det gider jeg ikke selv. Så dem lytter jeg ikke rigtigt til.
Jeg ville gætte på at jeg skal ha' omkring 70-80g. protein pr. dag, og så tror jeg at jeg køre en "loader" start med kreatin, med de 10-20g. pr. dag i 7 dage, og så efterfølgende 3-4g. om dagen.
Jeg skal træne hver dag, med 2 pauser.
maj 2007
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 177 Svar: 619
mar 2007
Du har trænet styrketræning samtidig med at du har kørt cardio træning. Ergo har du sikkert ikke rigtig opnået noget på den tid du har brugt.
Så spørgsmålet er hvad du i det hele taget vil med dint ræning. Er det at tage muskel masse på, eller at tabe fedt masse?
At sige du vil træne hver anden dag fortæller intet om du bruger din tid klogt eller ej
maj 2007
Jeg vil gerne ha' noget muskelmasse, og trimmes.
Det jo ikke for sjov jeg spørger om hjælp? .. Men finder et andet sted, der må sgu være nogen websites med folk der ikke har så meget hate i sig .
mar 2007
Din protein kreatin approach lyder fin. om du vælger det ene eller andet produkt er stort set ligemeget.
maj 2007
jan 2009
Følger: 1 Svar: 4
Og http://styrkeblog.dk/?page_id=42 for daglig protein indtag.
maj 2007
Protein pulver + Kreatin pulver / Træning?