{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Ny mobil? anbefalinger? {{forumTopicSubject}}

Hejsa så valgte min iphone sgu at dø, efter jeg tabte den i en spand vand ;S

nu har jeg haft iphone i 18 måneder. nu vil jeg gerne prøve noget nyt, jeg blev sgu lidt skuffet da jeg hørte om iphone 4 s det jo det samme som 4'eren den er bare hurtigere.

den sidste android mobil jeg havde var samsung galaxy, det endte med at jeg solgte den fordi jeg savnede min iphone, men nu må der da være sket noget med android mobiler

er der nogen som kan anbefale en, evt en som har haft iphone før?

tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil? anbefalinger?
  • #1   31. okt 2011 ALWAYS NOKIA

• #2   31. okt 2011 du skal da prøve en htc desire z smiley har en som er helt ny.. slet ikke været brugt

• #3   31. okt 2011 Apple er bare begyndt at blive kedelig :S Og nokia har da ikke noget særligt på markedet lige nu har de?

• #4   31. okt 2011 brian nej tak

• #5   31. okt 2011 Apple er for folk som har et behov for at være "IN", det er moderne at have en iPhone og det er enlig ikke fordi de er bedre end andre telefon, tvært imod, du skal f.eks. betale for at få ydet support fra deres side af, udover det kan du hos telia f.eks. ikke gå ned i butikken og få hjælp til den det skal apple tage sig af og det koster som skrevet tidligere en smule penge.

Nokia er jo nok noget af det vi alle kender bedst, det styrede markedet men efter Android kom ud har man ikke rigtig set nogle "bestsellers" fra nokia's side af, de har dog prøvet på det sidste at komme så godt med som muligt med de er stadig lidt bagud på styresystems området, dog er de nyeste nokia telefoner kommet ind og har slået de fleste andre telefoner.

Sony Ericsson mangler ikke så meget på designmessige årsager men de er kendt for at have fejl da Sony Ericsson ikke får gennemtestet der telefoner ordenligt, personligt har jeg droppet at få SE nu hvor de er begyndt at gå amok med deres priser og lanceringer af telefoner, for er sikker på at der kommer flere fejl når man skynder sig

LG Prøver at komme op ved siden af de andre Android telefoner men har pga. deres gamle ry for skod telefoner store problemer. De har dog udgivet nogle enkle telefoner som klarer sig rigtig godt, f.eks. LG Optimus 2x (blev den første telefon med DualCore) og LG Optimus 3D (blev den første telefon med 3D i skærmen)

Samsung, har ryddet banen efter udgivelsen af Samsung Galaxy S2 som velfortjent ligger som en af årets bedste telefoner, det er en dyr satan men den kan bare alt hvad den skal kunne og så lidt mere end hvad man nogensinde får brug for, samsung udgiver dog ikke særlig mange telefoner på det danske marked og især ikke nogen i nærheden af Galaxy S2, men der er et nyt år på vej og februar plejer at være der hvor de største mærker giver release på deres nyeste mobiler.

Motorola, har aldrig været et "HIT" i danmark, men Motorola SideKick er en super fed og rigtig Amerikaniseret telefon, det er den traditionelle man ser i de fleste Amerikanske ungdomsfilm, musikvideo'er osv, den er lille og smart og bruger en Push-Up-skærm som gemmer tasterturet når du hellere vil bruge touch.

HTC, udgivelse efter udgivelse efter udgivelse, men stadig mangler de at gå mere op i deres telefoner især på galleri området, har endnu ikke haft en HTC som kunne loade alle billeder på telefonen uden at gå i hak flere gange, også selvom jeg kun har omkring 50 billeder på mit hukommelses kort bliver de ved med at give mig Grå firkanter som billeder og så tager det lige noget tid hver gang man skal loade et billede fordi den ikke bare læser alle billederne med det samme og holder det parat til brug. Udover det har de også en tendens til at blive langsommere og laaaangsooommere, og det er ikke det en telefon skal gøre, den skal jo være så hurtig som muligt så længe som muligt smiley

-> DET ER MIN PERSONLIGE MENING GIDER IKKE DISKUTERE MED ANDRE OM DET DET ER BARE SÅDAN JEG HAR DET!

• #8   31. okt 2011 har også tænkt på samsung galaxy s2, er bare bange for at blive skuffet.

• #9   31. okt 2011 Hvis du gerne vil have noget som overrasker så synes jeg du skal tage en af de her:

LG Optimus 2x
    Motorola SideKick
    HTC Sensation XE
    Sony Ericsson Arc

• #10   31. okt 2011 De er ikke super dyre men vildt gode til prisen smiley

• #11   31. okt 2011 Jeg gik fra min 3gs til s2, og hardwaren er fantastisk! Virkelig en lækker mobil, den kan bare holde til mange tæsk! Skærmen er meget dejlig at se på!

Men men men... Jeg hader Android! Savner rigtig meget iOS! Har haft 2 android, først SE xperia, som jeg skiftede hurtig ud til min 3gs som jeg var virkelig glad for, men hardwaren var bare udgået til sidst, for langsom, og ikke så pæn skærm, og synes at 4 og 4s er utrolig grim... Så det er no go...

Men jeg skal over og prøve en windows phone her til Beep messe, det ser meget fedt ud! især fordi jeg har xbox og soft computer!

• #12   31. okt 2011 Min nokia 3210 virker stadig. De kigger godtnok lidt sjovt på en i byen , men wtf smiley

• #13   31. okt 2011 Mathias V

Må man spørge hvad det er du ikke kan li ved Android kontra IOS?

• #14   31. okt 2011 Altså, jeg har ikke fået opdateret min droid skal lige siges!

Men syntes bare ikke det køre så godt som iOS, syntes aldrig rigtig jeg kunne finde nogle fejl på iOS, men det også kun fordi det system kun er lavet til iphone.

Men et eksempel, på min Samsung, var jeg nød til at købe et nyt tastetur app der kostede 16 kroner, fordi det som var på den standart "hoppede" op og ned når den rettede ord, eller genkendte ord, svært at forklar men var VIRKELIG belastende!!!

Og generelt synes jeg at skrive på min droid ikke er lige så godt jeg husker min iphone til, havde min iphone i godt 1 år. og har haft min S2 i snart 4 måneder.

Men synes bare at et det ikke virker som om det er lavet færdigt på android, ihvertfald på de 2 jeg har haft, de skulle skræddersye Android lidt bedre til de enkelte mobiler, eller ihvertfald gøre mere ud af det smiley

• #15   31. okt 2011 " Hejsa så valgte min iphone sgu at dø, efter jeg tabte den i en spand vand ;S " hahahahahah ... Det var skuda mærkeligt den valgte det :0)

• #16   31. okt 2011 det blev en samsung galaxy s 2. indtil videre er den lige så god som iphonen

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #17   1. nov 2011 Er du sikker på at den er helt død efter det vand der ???

Tjek det her: (link fjernet)

Jan J

• #18   1. nov 2011 det var da værd og prøve men det er ikke våd overhovedet mere desværre :S

Kommentér på:
Ny mobil? anbefalinger?

Annonce