{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Nyt selvskab - Også nyt nummer ?? {{forumTopicSubject}}

Mojn smiley

Efter nogle stor regninger fra Danmarks dårligeste mobil selvskab (Telia) har jeg besluttet og ændre mit mobil selvskab til Call Me. Men jeg ønsker også et nyt nummer. Kan jeg også bestille det hos dem? Muligvis ønske nummer. Og hvordan kan jeg vide om min Iphone 4 er simlåst eller åbent til alle simkort. Den er købt ærlig hos telia og er self ikke Jailbraket eller form for tyveri eller noget (: - Jeg er klar over at Telia kan give mig svaret. Men måske kunne i også vide det? (:
Nu har jeg kigget hele deres hjemmeside igennem. Men kan ej finde noget.

Bob smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt selvskab - Også nyt nummer ??
  • #1   1. nov 2011 Man plejer godt at kunne få sit nummer med det tager vist bare nogle dage, det gjorde det for mig da jeg skiftede fra telia til telenor smiley

  • #2   1. nov 2011 Call Me er ejet af Telia...




    FAIL! smiley


  • #3   1. nov 2011 Din Iphone er låst til telia.. Men er det over et halvt år siden du købte den, skal de låse den op for dig gratis.
    Gå ned i din teliabutik og bed dem om at låse den op, så gør de det og så skal den sættes til Itunes, og så spiller det bare.

    Self. kan du da få et nyt nummer ved callme..


  • #4   1. nov 2011 Maroccan : Grunden til jeg vil skifte mobil selvskab er fordi Telia er nogle svindler og nu hvor jeg er igang, vil jeg også skifte mit nr. Så det jeg spørger om er: Nu hvor jeg flytter til Call Me, kan jeg også få et nyt nummer? Muligvis et ønskenummer?

    Jaja, men min mor er kunde hos Call Me og hun for Maks 150 på regning hver måned, hvor jeg for 700-800 kr. Og jeg er den person kan slet ikke fordrage snakke i mobil !! Jeg bruger ikke Data net hellere ikke surfe når jeg er udenfor! Mit abonnement hos telia er 300. Så hvor de sidste 400-500 kommer fra, ved jeg sgu ikke! Og flere gange har jeg snakket med Telia og vil ikke sige, hvorfor jeg for sendt stor regninger :S


  • #5   1. nov 2011 Jeppe: Dejligt, købte min mobil hos Telia, sidste år i Oktober måned!
    Mobilen er fuldt betalt og der er intet gæld på den!

    Men kan man få ønske nummer hod Call Me ligesom Telia?


  • #6   1. nov 2011 Beklager med al de stavefejl, men døjer med en slem hovedpine og er smule svimmel. Bær over mig (:

  • #7   1. nov 2011 Har haft telia i 7 år og har ingen problemer haft what so ever..

    Du kan vel se på din regning hva de tager penge for..
    Du kan logge ind på din online profil og se din regning..


  • #8   1. nov 2011 HS: Det har jeg self gjort flere gange, og der står jeg har ringet til en hel masse udlanske nummer og ringet flere timer om dagen. Og det passer self ikke og jeg har flere gange klaget over hos dem, men nytter intet. Jeg har faktisk også haft Telia i 7 år. Og mine tidligere mobil regninger var mellem 300-500 kr og dengang snakkede jeg meget, skrev meget osv, det indrømmer jeg. Men jeg har fået nok. Har betalt over 600 kr hver måned i træk og det er jeg træt af..



  • #9   1. nov 2011 Det lyder underligt at de kan registrere at du ringer til udlandet hvis du ikk har gjort det..

    Du må prøve at ringe ind til dem og få fat i en anden end dem der bare sidder ved service telefonen.. For de er ikk altid lige heldige med at kunne gøre ting for dem der ringer..


  • #10   1. nov 2011 Det er jeg self klar over og har snakket med 3-4 medarbejder..
    Har også betalt for få udskrift for Juli måned, hvor jeg fik en regning på 800 kr !! Og der ståd, at jeg har ringet til flere personer i Udlandet og ringet mere end de antal timer jeg betaler for. Jeg har fået nok af selvskabet. Så nu må vi se, hvad Call Me kan tilbyde (:


  • #12   1. nov 2011 Call Me???? wtf, same shit, different package.


    Onfone ftw.


  • #13   1. nov 2011 Jeg ville nok heller ikke anbefale Call me, hvis du er utilfreds med telia, som de andre skriver er call me ejet af telia.

    hvad angår dit udelandsforbrug så kan det sagtens ske at din telefon har været hacket. Det er ganske nemt, og man kan hurtigt få adgang til at ringe til fx udlandet fra den uden at du ved det.


  • #14   1. nov 2011 Jeg har haft Oister og der var ingen problemer og det virker.. Og er billigt..

  • #15   2. nov 2011 Nu har jeg så snakket med Telia og har nu låst min mobil nummer! Pt bruger jeg taletids kort. Jeg er fuld igang med søge efter et ny selvskab. Jeg er bare forvirret over at der er så mange som tilbyder et godt og billigt abonnement, at jeg ved slet ikke hvad fanden jeg skal vælge.
    Min mor har Call Me og hver måned for hun 150 i regning, hvilket jeg synes er meget godt, når man tænker hun har 5 timers tale fri SMS osv. Men til gengæld, så er jeg bange for blive røvrendt igen ligesom Telia, da i siger at Call Me bliver ejet af Telia.. :s

    Jeg ved desværre ikke endnu, hvad jeg skal vælge af selvskab.
    Jeg ringer hvertfald rundt imorgen høre de forskellige abonnementer selvskaberne bytter.



  • #16   2. nov 2011 Jeg ville måske starte med at lokalisere problemet.
    Telia har jo ikke bevist gået ind og pålagt 500kr eller lign. på din regning.
    Så hvis du synes dit forbrug er højt, så find ud af hvorfor.
    Hvis det er udenlandske opkald, så find ud af hvilket nr der er ringet til og hvorfra osv. Undersøg om det er mulighed for at din telefon er blevet "hacket". Hvis der står at du har ringet FRA udlandet, så lav en klage/indsigelse med bevis for at du ikke har været i det pågældende land.

    Hvis det er meget DATA, så kig på din iphone, og se hvor meget data den har registreret. Se om du evt har programmer kørende i baggrunden som bruger data.

    Der er mange ting du kan gøre, for at sikre at det ikke sker fremadrettet.
    At sige det er telias skyld er sku lige i overkanten, og du risikere at opleve nøjagtigt det samme med en ny udbyder, hvis fejlen ligger et andet sted.

    Ligger fejlen hos telia, som selvfølgelig kan ske, så bør du lave en direktionsklage. Den bliver altid taget seriøst, men skal selvfølgelig laves ordenligt.

    Undersøg alt hvad du kan på forhånd, og kom med dine egne beviser på at det ikke kan passe. Find ud af hvad det er du betaler for. Har du gebyre osv fra Telia? er du registreret for stort dataforrbug? Er det udenlands samtaler? Find alle detaljerne, i stedet for bare at sige at Telia er svindlere. Nok er jeg ikke selv glad for Telia, men de er trods alt kæmpe store, og lever altså ikke af at snyde deres kunder.


Kommentér på:
Nyt selvskab - Også nyt nummer ??

Annonce