761 visninger
|
Oprettet:
Nyt selvskab - Også nyt nummer ?? {{forumTopicSubject}}
Mojn
Efter nogle stor regninger fra Danmarks dårligeste mobil selvskab (Telia) har jeg besluttet og ændre mit mobil selvskab til Call Me. Men jeg ønsker også et nyt nummer. Kan jeg også bestille det hos dem? Muligvis ønske nummer. Og hvordan kan jeg vide om min Iphone 4 er simlåst eller åbent til alle simkort. Den er købt ærlig hos telia og er self ikke Jailbraket eller form for tyveri eller noget (: - Jeg er klar over at Telia kan give mig svaret. Men måske kunne i også vide det? (:
Nu har jeg kigget hele deres hjemmeside igennem. Men kan ej finde noget.
Bob
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 984
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.576
FAIL!
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 11 Emner: 16 Svar: 316
Gå ned i din teliabutik og bed dem om at låse den op, så gør de det og så skal den sættes til Itunes, og så spiller det bare.
Self. kan du da få et nyt nummer ved callme..
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Emner: 39 Svar: 630
Jaja, men min mor er kunde hos Call Me og hun for Maks 150 på regning hver måned, hvor jeg for 700-800 kr. Og jeg er den person kan slet ikke fordrage snakke i mobil !! Jeg bruger ikke Data net hellere ikke surfe når jeg er udenfor! Mit abonnement hos telia er 300. Så hvor de sidste 400-500 kommer fra, ved jeg sgu ikke! Og flere gange har jeg snakket med Telia og vil ikke sige, hvorfor jeg for sendt stor regninger :S
jun 2008
Mobilen er fuldt betalt og der er intet gæld på den!
Men kan man få ønske nummer hod Call Me ligesom Telia?
jun 2008
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 123
Du kan vel se på din regning hva de tager penge for..
Du kan logge ind på din online profil og se din regning..
jun 2008
okt 2011
Du må prøve at ringe ind til dem og få fat i en anden end dem der bare sidder ved service telefonen.. For de er ikk altid lige heldige med at kunne gøre ting for dem der ringer..
jun 2008
Har også betalt for få udskrift for Juli måned, hvor jeg fik en regning på 800 kr !! Og der ståd, at jeg har ringet til flere personer i Udlandet og ringet mere end de antal timer jeg betaler for. Jeg har fået nok af selvskabet. Så nu må vi se, hvad Call Me kan tilbyde (:
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
Onfone ftw.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.051
hvad angår dit udelandsforbrug så kan det sagtens ske at din telefon har været hacket. Det er ganske nemt, og man kan hurtigt få adgang til at ringe til fx udlandet fra den uden at du ved det.
okt 2011
jun 2008
Min mor har Call Me og hver måned for hun 150 i regning, hvilket jeg synes er meget godt, når man tænker hun har 5 timers tale fri SMS osv. Men til gengæld, så er jeg bange for blive røvrendt igen ligesom Telia, da i siger at Call Me bliver ejet af Telia.. :s
Jeg ved desværre ikke endnu, hvad jeg skal vælge af selvskab.
Jeg ringer hvertfald rundt imorgen høre de forskellige abonnementer selvskaberne bytter.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.051
Telia har jo ikke bevist gået ind og pålagt 500kr eller lign. på din regning.
Så hvis du synes dit forbrug er højt, så find ud af hvorfor.
Hvis det er udenlandske opkald, så find ud af hvilket nr der er ringet til og hvorfra osv. Undersøg om det er mulighed for at din telefon er blevet "hacket". Hvis der står at du har ringet FRA udlandet, så lav en klage/indsigelse med bevis for at du ikke har været i det pågældende land.
Hvis det er meget DATA, så kig på din iphone, og se hvor meget data den har registreret. Se om du evt har programmer kørende i baggrunden som bruger data.
Der er mange ting du kan gøre, for at sikre at det ikke sker fremadrettet.
At sige det er telias skyld er sku lige i overkanten, og du risikere at opleve nøjagtigt det samme med en ny udbyder, hvis fejlen ligger et andet sted.
Ligger fejlen hos telia, som selvfølgelig kan ske, så bør du lave en direktionsklage. Den bliver altid taget seriøst, men skal selvfølgelig laves ordenligt.
Undersøg alt hvad du kan på forhånd, og kom med dine egne beviser på at det ikke kan passe. Find ud af hvad det er du betaler for. Har du gebyre osv fra Telia? er du registreret for stort dataforrbug? Er det udenlands samtaler? Find alle detaljerne, i stedet for bare at sige at Telia er svindlere. Nok er jeg ikke selv glad for Telia, men de er trods alt kæmpe store, og lever altså ikke af at snyde deres kunder.
Nyt selvskab - Også nyt nummer ??