{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Tegner du godt?. Så kig! {{forumTopicSubject}}

Hey alle.
Jeg skal have mig en tus.
Jeg vil gerne have noget ligende blomster mønster.
Den skal sidde fra lidt over anklen, og videre ned på foden,
Mit problem er at jeg har søgt lidt, og der er ingen af de jeg har fundet som jeg sådan virkelig syns er flotte,,
så hvis du nu keder dig, og har lyst til det, så må i gerne tegne et foreslag til mig?.
ville være dejligt, hvis rette mønster dukkede op (:

Påforhånd tak (:

. Forresten, jeg vil skide på om i mener jeg ikke er gammel nok til en tus. men min storebror giik bort sidste år, han elskede blomster, virkelig meget . mere end de fleste elsker deres biler.
derfor vil jeg ha lavet et bomste mønster (:..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegner du godt?. Så kig!
  • #1   5. nov 2011 syns jeg ogs selv.
    sad bare herinde og søgte om der var andre der søgede tegner jeg evt kunne skrive til. læste kommentar, det hele drejede sig bare om at du kun 16, så skal man ikke ha en tus.
    det sku folks eget valg. og jeg ved at jeg aldrig nogensinde vil komme til at fortryde denne tus"!!

• #2   6. nov 2011 ved jeg godt. det er reglerne når du tar til en tattovør men det en af mine kammarater der skal gøre det på mig.
    jeg vil egentlig ogs skide på om det gir bødestraf. jeg ville gå i gennem ild og vand for min bror, og det kan jeg bare ikke nu hvor han ikke er her længere..
    jeg betaler gerne den bøde hvis den kom, han er stadig min storebror, og han betød og betyder stadig alt i mit liv.

• #3   6. nov 2011 ved jeg, men jeg betaler ham stadig penge for bøden.. men hvor store er chancerne lige ffor det?. ik ret store (:

• ­
    ­ Tilmeldt:
    aug 2011

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 65
    #4   6. nov 2011 Så er der bare dømt bitch for alle pengene hva' ?

• #5   6. nov 2011 Lad være at få din kammerat til det, med mindre han virkelig har styr på det.. Vent til du bliver 18, find en tattovør der er knald dygtig, vi snakker jo om en tattovering der virkelig har betydning for dig, så derfor er det sq da vigtigere den bliver pisse flot, end du får den lige nu? Du ska trods alt gå med den resten af livet, så et års vente tid er vel ikke det værste?

Jeg aner ikke om din kammerat er tattovør og har mange års erfaring eller ej, men mit råd ti dig, har han ikke.. SÅ LAD VÆRE AT LADE HAM GØRE DET, selv hvis han har lavet en masse flot, så er det jo det du høre om, ikke alle dem hvor det måske er blevet noget pis.. smiley

• #6   6. nov 2011 han har en masse års erfaring. og er skide dygtig. jeg gider ik ha flere kommentare om at jeg ikke ska ha lavet den tus det skal jeg. Jeg søger sku bare en tegner

• #7   7. nov 2011 hvis han er så dygtig? Så få sq da ham til at lave en? Enhver dygtig tattovør kan tegne det du efterspørger... Jeg er i en tattoo shop, og en skitse til det du efterspørger skal ikk tage en tattovør dernede mange min at lave smiley

• #8   7. nov 2011 jamen, nu ville jeg jo selv finde mønstret ikke?.. de mønstre på nettet jeg kan finde, er ikke lige min smag.

Kommentér på:
Tegner du godt?. Så kig!

Annonce