{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan i anbefale?
  • #1   18. nov 2011 Hvis du gerne vil være bundet til abonnementet i 2 år, så er det vel billigt nok, men så skal du sikre dig at du får lavet en forsikring på din mobil, som gør det muligt at få den lavet i de 2 år. Ellers skal du alligevel op med pengepungen, hvis du skal have ny mobil.

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   18. nov 2011 Du er ikke bundet i 24 mdr? Der er en 6 mdr's binding på abonemmenterne.

• #3   18. nov 2011 Så skal du da lige læse det igen. For du skal betale 215x2 i 24 måneder smiley

• #4   18. nov 2011 Altså jeg formoder at I vil have ny mobil?

For så er løbetiden 24 måneder på en smartaftale (prisen afhænger af mobilvalg og i behøver ikke vælge samme mobil)

Den kan man kun komme ud af, ved at betale det hele, men selve abonnementet løber som du siger kun i 6 måneder.

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    sep 2011

#5   18. nov 2011 Nej, det er en opstilling med telefon. Du er bundet i 24 måneder på telefonen og så er du kun bundet af et abb i 6 mdr. Men vi skal ikke have telefoner.

• #6   18. nov 2011 Så er det jo ikke det abonnement i skal vælge, da det jo henvender sig til folk, der ønsker at købe ny mobil.

Kig evt på Oister (har det selv), CBB, Onfone, osv.

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    sep 2011

#7   18. nov 2011 Nej, du kan sagtens lave dobbeltdeal uden at købe en ny telefon.

• #8   18. nov 2011 F.eks Oister har et abonnement der hedder 3 timers tale, fri sms, fri mms, og 3 gb data. til 99,-

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    sep 2011

#9   18. nov 2011 Oister vil jeg aldrig være kunde hos - jeg kender 3 som har fået trukket langt mere end de skulle, fordi de trækker dobbelt

• #10   18. nov 2011 Du skriver at du ingen forstand har på det, men alligevel bliver du ved med at rette mig??

Ergo betyder det jo så, at du har nærlæst det noget bedre end jeg har smiley

Held og lykke med at finde et abonnement, for min hjælp gavner ingen kan jeg se smiley

• #11   18. nov 2011 Oister trækker IKKE dobbelt smiley

Jeg har været kunde der i over 1 år nu og alt forløber som det skal, men som skrevet før. Held og lykke smiley

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    sep 2011

#12   18. nov 2011 Jeg har siddet og læst om det. Men jeg ved jo ikke om det er billigt. Og så har jeg bare nogle fordomme og nogle selskaber pga oplevelser som vennerne har haft.

• #13   18. nov 2011 bliver mit sidste tip smiley

http://www.telemarkedet.dk/mobiltelefoni/prissammenligning

• #14   18. nov 2011 Nicolai hvordan kører dit Oistor? jeg har Cbb nu og synes ikke meget om det..

• #15   18. nov 2011 Synes det kører fint. Der er dog ikke altid lige god dækning, men så hopper den bare over på TDC's net. Men jeg slår stortset altid 3g fra, da det forlænger batteritiden. Så "udnytter" ikke rigtig 3's net.

Skiftede alene pga prisen og mængden af taletid.

Havde TCD før og betalte 399 for 5 timer og 1 gb, fri sms, fri mms tror jeg.

Nu har jeg 11 timer, 11 gb, fri sms og fri mms til 179,-

• #16   18. nov 2011 TDC*

Kommentér på:
Kan i anbefale?

Annonce