{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lån
  • #1   28. nov 2011 banken, drop tanken om ekspress lån

• #2   28. nov 2011 Su-lån er klart det billigste, der skal du kun være 18 og på SU. Ellers er det banken.

• #4   28. nov 2011 Lån ALTID i din bank. Eventuelt få oprettet en kassekredit, eller søg om overtræk smiley

Lån ALDRIG penge andre steder, end i banken (og af forældre :D).
    For som Unsub siger, hvis ikke du kan få lov at låne i banken, er der nok en god grund til det. Nemlig at du ikke ville kunne betale tilbage.

• #5   28. nov 2011 Gør det kun hvis der er stort behov for det, jeg fortryder mit lån, godt nok fordi jeg klattede det meste væk til mad og benzin.
    Men tænk dig om, og snak budget godt og grundigt igennem med din bankrådgiver. Nu kender jeg ikke din indtægt, men jeg har kun råd til at betale 1500 kr af om måneden, og jeg er først færdig med at afdrage medio 2016, hvilket egentlig er ret sure penge at skulle af med.
    Lige nu betaler jeg 9,5 % i rente om året hos Nordea.

• #6   28. nov 2011 kommer helt an på hvad du skal ha lån til??? er det hus, bil eller forbrugslån???

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #7   28. nov 2011 Tag et kig på luksusfælden på tv3. Så finder man hurtigt ud af hvad der er klogt og hvad der er knapt så klogt smiley

• #8   28. nov 2011 Hvis jeg havde været smartere da jeg var yngre, havde jeg oprette SU lån så snart jeg kunne, og så låst dem på en opsparings konto. Du finder IKKE et billigere lån!

• #9   28. nov 2011 SU-lånet er det absolut billigste og mest fornuftige lån man kan tage. Dernæst kommer banken. Drop alle quicklånene. Det er spild af penge!

• #10   28. nov 2011 Forbrugslån tænker jeg på.
    men jeg er pt ikke studerende.
    hvad ville i så anbefale

• #11   28. nov 2011 Intet. Man bliver voldtaget hvad end du vælger. Så heller indse at der ikke er råd til særligt store gaver

• #12   28. nov 2011 Forbrugs lån, jamen så er det klart banken du skal henvende dig i, de andre "hurtig" lån er ALT for dyre... medmindre du har et hus, så kan det godt svare sig at lægge lånet om så man får frigivet lidt penge til hvad man nu skal bruge dem til....

Kommentér på:
lån

Annonce