{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lån
  • #1   2. mar 2014 Banken? de er sku nok de billigste.

• #2   3. mar 2014 Jeg låner alle mine penge hos div. kvik lån/SMS lån

www.vivus.dk
    www.trustbuddy.com
    www.folkia.dk
    www.mobillan.dk

Det jo nærmest gratis at låne penge i dag, så kast du dig bare ud i det - det kunne ende med en TV karriere på f.eks. TV3.

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   3. mar 2014 [b]problemet erblot at pga brud med kæresten gik økonomien i stykker og jeg kom ind og at stå i ri.

• #4   3. mar 2014 stadigvæk banken !!!

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#5   3. mar 2014 Hmm tak før din kommentar. Jeg har danske bank. På trods af at jeg har to indtægter, holder min bank fast i deres politik.. Den er ri intet lån. Så jeg må jo nok bare give efter og så bare få lagt de kr til side. Men min idé var at nogen der læste herinde muligvis kendte et privat alternativ.

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#7   3. mar 2014 Tak for dit indlæg og tusind tak før det med unge mennesker. Jeg er 40 så smiler. Men jeg vil give dig ret i det med at skifte bank. Det er helt sikkert jeg skifter, men vil vente til jeg har fået mig betalt ud af rki . Men tak før indlægget. Niels

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#9   3. mar 2014 Tak før svaret. :'(tro mig, i skrivende stund sidder jeg med hovedet bøjet på mit kontor og spekulerer som en gal. Har noget vikariat oppe at køre og efter bruddet med min eks der har jeg ringet og sagt at hvis der viste sig noget arbejde på nathold. I hverdagene også så sku de endelig bare ringe. Men sidder så og håber de ringer inden middag. Men har skrevet en seddel over de kreditorer der mangler at få kr. Men har snakket med banken og der er ikke noget at gøre desværre. Men jeg takker dig meget, sødt gjort at bruge tid på denne min situation.

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#10   3. mar 2014 hej igen. Der sku vel ikke sidde nogen der kender til nathold arbejde eller weekend arbejde nogen steder. ?

• #11   3. mar 2014 alt efter hvor du kommer fra kan vi tage ud i påske ferien en nat og lave nogen hurtige penge hvis du forstår sådan en lille en

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#13   4. mar 2014 Hej Patrick. Ellers tak men vil gerne se om jeg kan finde de kr på en mindre risikabel måde. Men takker pænt nej tak.

• #14   4. mar 2014 Snak først med banken, det er ikke sikkert de synes din ide er god, men de vil helt sikkert gerne hjælpe dig med at komme oven på... Men det kræver at du er indstillet på at lytte og forstå smiley

Held og lykke.

• #15   5. mar 2014 Hvis du kan stille noget i depositum der er 30.000 kr værd. Så kan jeg godt låne dig 15.000 kr. smiley

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#16   5. mar 2014 Hej simon og tak for svaret men havde jeg haft noget der var 30000 værd så havde jeg solgt det ss. Men har kun min bil og den er i bedste fald 10000 værd. Og så småting der rangerer på ml. 1000 og 4000. Men tak stadig for svaret. Niels

• Volvomanen
    Volvomanen Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 4
    #18   6. mar 2014 Der er også mulighed for en masse forbrugslån: Hurtige lån

• Niels G
    Niels G Tilmeldt:
    mar 2014

#19   7. mar 2014 hmm, må prøve og se hvordan pokker jeg regner den her ud, for pånær et par stykker er der kun velmenende indslag, dog desværre ikke for mig brugelige da alt dette er prøvet. jeg går jo ikke på dette site og er totalt uvidende og som prøver livet for første gang, smiler. jeg har talt med banken jeg ved ikke hvor ,mange gange, dog desværre nyttelyst. men der var dog en der kom med et tilbud som var godt. smiler. han måtte gerne henvende sig. smiler. men på alle probler er der en løsning. man skal bare finde de to der hører sammen :D. men håber ellers der måtte være nogen der ellers kunne komme med tilbud eller viden omkring job, da dette jo også kunne være en løsning. håber vi alle høres ved. ha det godt

Kommentér på:
lån

Annonce