490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Bedre billede fra overvågning Bedre billede fra overvågning

Hej allesammen.

Vi har et lille problem herhjemme, da vores bil har været udsat for hærværk mens min kæreste var på arbejde.
Vi har så fået fat i overvågningsbilleder og film, men kvaliteten er præcist lige dårlig nok til at vi ikke kan se nummerpladen på bilen som har været indblandet.

Så vil jeg høre om der er nogle der ved om man kan lave bedre billede så vi kan få nummerpladen at se. Politiet vil ikke hjælpe før vi har nummerpladen.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre billede fra overvågning
  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #1   15. dec 2011 evt noget bedre udstyr?

• #2   15. dec 2011 Ja men det er ligesom for sent nu ? Og det er ikke vores overvågning der har taget billederne da det er sket på min kærestes arbejde. Så det er fra hendes arbejde vi har overvågningen.

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #3   15. dec 2011 måske man kan lægge billederne ind på en pc, og prøve at gøre dem mere klare og tydeligere. det kan man jeg få nogle programmer der kan.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #4   15. dec 2011 Det er kun i CSI der er muligt, lol.

• #5   15. dec 2011 Vi har haft lagt dem ind på en PC, og brugt AJPPLAYER men det passer præcist med at man ikke kan se nummerpladen tydeligt nok.

Helst kun seriøse henvendelser.

• #6   15. dec 2011 cykel

• #8   15. dec 2011 hvis du kan lave et scean choot af der hvor man bedst kan se nummer pladen og så prøve at sætte det ind i photoshop kan du gøre det til et negativ så vil du få flere detaljer frem, samt prøve at arbejde med lag som gøres mørke og lyse i kontrast

• #9   15. dec 2011 Jan N :

Pueha jeg vil prøve men det er sku ikke ligefrem det jeg er bedst til.

Til jer andre : Jeg spurgte også kun vidste ikke om man kunne eller ikke kunne.

• #10   15. dec 2011 Lasse B

Hold da kæft noget sludder haha, der er skam programmer til den slags, som fxefterretningstjenester bruger.

• #11   15. dec 2011 Du kan evt bruge det her program
    (link fjernet)

• #12   15. dec 2011 Benjamin B hvis du kan få det til et foto vil jeg godt prøve om det kan lade sig gøre
    mail det til jbnfoto@hotmail.dk

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #14   16. dec 2011 har I kasko på bilen?

hvis ja, så smid en kopi af videoen til forsikringsselskabet, fordi der er jo en "gerningsmand" så I burde gå fri for selvrisiko da forsikringsselskaberne har en fælles pulje til sådanne skader med en modpart <i>som stikker af</i> - har selv prøvet det hvor en kranvogn tog hele siden på min arbejdsbil og bare kørte, men der var 2 vidner som havde taget billeder af kranbil og min bil, men politiet kunne ikke finde frem til ejer ud fra blokvognsnummeret, og derfor gik forsikringspuljen ind og dækkede.

• #15   17. dec 2011 Kim B : Ja, vi har kasko men vi har også selvrisiko der er rimeligt høj desværre. Men så burde forsikringsselskabet dække det uden vi skal betale selvrisiko ?

• #16   17. dec 2011 Benjamin B jeg prøvet nogle gange med kan ikke få noget brugbart frem på det foto du sendte, desværre

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #17   17. dec 2011 så længe I kun er i "undersøgelsesfasen" så koster det jo ikke noget.

nu ved vi jo ikke hvad / hvor meget der er sket med bilen, men kontakt forsikringsselskabet og fortæl dem om sagen, og hør om hvordan I står - og hvad de kan / vil gøre.

Kommentér på:
Bedre billede fra overvågning

Annonce