{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Mikkel  S
Mikkel S
Følger: 1 Emner: 61 Svar: 148

Bedste In Ear headset til omkring 500 ? :) {{forumTopicSubject}}

Som over skriften viser så søger jeg et godt In Ear Headset til omkring 500 kr.

Ville bare høre om der var nogen der havde nogen forslag eller nogen de kunne anbefale til den pris smiley

Mvh Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste In Ear headset til omkring 500 ? :)
  • Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

#1   19. jan 2012 Har kigget lidt på dem her.. tror i de er gode ?

(link fjernet)

• #2   19. jan 2012 Jeg synes i hvert fald ikke du skal købe de billige de har ved hifiklubben, der er for at sige det lige ud ikke pengene værd. smiley

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

#3   19. jan 2012 hvad var det for nogen du havde ?

• #4   19. jan 2012 (link fjernet)

Dem her, de gik så i stykker efter 2 mdr, og sendte dem til rep, de modtog åbenbart aldrig emails fra mig hvor jeg skrev min adresse, så efter 2 mdr. tog jeg hen i butikken, og de ikke så ikke finde mit headset, så de blev nød til at give mit et nyt.

Så alt i alt, så synes jeg at det er lidt ringe service fra hifi klubbens side, men det kan også være det bare er den afd. der er i Herning der er så sløset..

• #5   19. jan 2012 Kan kun anbefale de Denon In-Ear som du linker til,de er suveræne... Fik et sæt med mikrofon som spiller helt fantastisk...

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

#6   19. jan 2012 Ja okay ... Det var da træls .. men godt nok at du fik et nyt så.

Okay Kristian D.. Så det ville være et godt køb smiley

• #7   19. jan 2012 jeg kan ikke lige finde et link, men jeg købte et par sennheiser in ear med microfon, for 600 i august i expert.. synes selv de var gode.. men de er måske forældet med den teknologi vi har i dag..

men hvis du er til sennheiser, så har ekspert et lille udvalg..

• #8   19. jan 2012 expert *

• Mikkel  S
    Mikkel S Tilmeldt:
    jan 2009

#9   19. jan 2012 Har meget tilfreds med Senheiser og det var mine gamle også, men de fik lige en tur i vaskemaskinen og det kan de sku ikke holde til smiley Hehe.. men det vil jeg da lige kigge på.. Tak for jeres svar ellers

Kommentér på:
Bedste In Ear headset til omkring 500 ? :)

Annonce