Kan i anbefale sports-høretelefoner? {{forumTopicSubject}}
Hey alle!
Mine sports-høretelefoner er stået af. Det var et blandingsprodukt af adidas og sennheiser, sådan nogle clips man satte rundt om øret. Jeg ved også der er noget der hedder "in-ear" clips, hvor de sidder fast med en slags finne, på indersiden af øret (virker det?)
Jeg har set rundt på tests og f.eks. har nogen kåret nogle Bose høretelefoner som de bedste på markedet, men det er heller ikke så underligt når de koster 1200,- Det prisleje ville jeg helst ikke op i.
Kan i anbefale nogen??? Gerne med et link, men ellers bare navnet på dem, og hvor jeg kan købe dem.
600,- er nok mit max
Håber i kan hjælpe
VH Jacob
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Det var disse jeg havde før, men tingen dér i midten til at skrue op og ned på gik forholdsvist hurtigt i stykker, så vil gerne prøve noget andet denne gang.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
Ellers var han tilfreds.
Dem du vikler rundt om høre er da også in-ear?
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Hmm okay, vidste ikke at finnen sad løst.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
Ja, men var det mig ville jeg finde nogle af dem man vikler rundt (som du havde før), bare med en 'øregangstilpasset' Ear plug. Og ikke den runde
Så burde du have noget der spiller max med god lyd.
Kig de sædvandlige mærker, har ikke selv kigget hvad der er på markedet inden for den slags høretelefoner.
Ellers så hør nede i Fona, elgiganten, expert mm.. Og køb på nettet når du kommer hjem
Kan i anbefale sports-høretelefoner?