Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundekamp!
  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #1   22. jan 2012 Tjaaa. Så afstumpede er mennesker i den del af verden.

• #2   22. jan 2012 Kasper H

Præcis.. De har alligevel mere til fælles med aberne end man umiddelbart skulle tro

• #3   22. jan 2012 hvis i ikke respektere andre folk respektere de jo heller ikke jer. prøv nu bliv voksne. har da også set masser dansker der laver hundekamp.

det er jo svineri hvem det nu der laver det

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#4   22. jan 2012 Så er det heldigt jeg ikke har brug for en klam pakistaners respekt.

• #5   22. jan 2012 jaa de burde skydes. eller sættes i fængsel. men her i danmark er det bare en bøde.

kasper h. kan da se du har tydeligvis noget mod udlædninger

• JMM
    JMM Tilmeldt:
    dec 2010

Følgere: 17 Svar: 29
    #6   22. jan 2012 Der forgår også disse kampe i Danmark. Det bare ulovligt i Danmark, lige som i norge og Sverige... Og usa.. Det trist at se man syntes det underholdning! Ingen dyr burde bruges til kamp...

• #7   22. jan 2012 levent a. det jo rigtigt hvad de siger. i danmark er det i det mindste ulovligt. Dernede i den del af verden er menneskerne fuldstændig ligeglade med husdyr, tro mig jeg har boet i mellemøsten, og jeg har set folk der med vilje prøver at ramme katte osv. Og der nede er er det heller ikke ulovligt, der er rigtig meget af alt sådan noget lort dernede, og de gør det også med høns/ haner. Jeg syndes sku det er sygt.

• #8   22. jan 2012 det da ikke rigtigt hvad de siger. men jaa de bruger også hønser til det. men det er sygt. i danmark gøre de jo også. det er synd for alle dyr.

men læs lige hvordan han skriver, om udlædninger, det somom det kun er dem der fucker alt op, men det er også dansker der gøre det samme. men det er jo altid udlædning der får skylden for alt

• JMM
    JMM Tilmeldt:
    dec 2010

#9   22. jan 2012 Ja, men i danmark er det ulovlig. - Så lidt forskel er der jo. I danmark får man bøder ja, men det ik lovlig at udføre kamp mod dyr i Danmark.

• #10   22. jan 2012 står der noget med jeg har skrevet der er lovligt i danmark?.

nej siger man får kun bøder og det er latterligt. man burde få mindst halvt år for det

• #11   22. jan 2012 hvad med de børn der bliver misbrug i DK det vælter ind med sager for tiden

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#12   22. jan 2012 Hvis du vil diskutere pædofili, så kan du jo starte med at se på hvordan det er accepteret og udbredt i den del af verden:

http://ekstrabladet.dk/112/article1303259.ece

• #13   22. jan 2012 jamen altså, de danskere der gør det er jo ikke en skid bedere end dem der gør det nede i mellemøsten. men jeg syndes bare det er så syndt for dyrene og de mensker der gør det fortjener så mange tæsk at de ikke kan gå eller stå bagefter..

• #14   22. jan 2012 Stakkels hunde.. smiley

• JMM
    JMM Tilmeldt:
    dec 2010

#15   22. jan 2012 Hentyder heller ik til at du har skrevet at det er lovlig i dk, men at der nede som vidte jeg ved er der ik lavet en lov om det som Danamrk smiley Forklare dig forskellien på at det ikke er lovligt i dk.. Så ingen beskyldingner på at du har skrevet det, det kan jeg ik lige se hvor jeg skulle hentyde op det?

• #16   22. jan 2012 De indavl alle sammen..

• #17   22. jan 2012 Idontwanttoliveonthisplanetanymore.jpg

Kommentér på:
hundekamp!

Annonce