498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hundekamp Hundekamp

Hvor blev den tråd lige af?

Men synes da ellers lige var vi begyndt at diskutere noget mere relevant for emnet end en eller andes joke ang meninger..
Så kom endelig med jeres mening, og evt, forslag til straf, hvad man kan gøre ved problemet, og jeres erfaringer med det? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundekamp
  • #1   29. apr 2007 syntes det sygt /: at hundene bare går i kødet på hinanden og total smadre hinanden, at folk kan havde det som en slags "sort" syntes det mega sygt .
    syntes dem der laver det skal havde ja en hård staf aner ikke hvilken (:

• #2   29. apr 2007 de skulle bare fænsles, og gha taget retten til at have hund fra sig ..

• #3   29. apr 2007 Skal have kappet dilleren af, hvis de har en, altså ejeren:D

• #5   29. apr 2007 Mine kamphunde er (sjovt nok) også blevet overfaldet .. Bandit ikke mindre en 3 gange af schæfere smiley

• #6   29. apr 2007 nej shæfere de gør ikke en flue fortræd, slet ikke .. de er så små og søde, og de hr jo nææsten ingen tænder, hvor imod mine farlige hunde bare flår andre hunde op, og låser deres kæber fast i dem så de slet ikke kan løbe noget stedet, og simpelthen dør af udmattelse! 8)

Det er skide belastende at det lige er dem det kal gå ud over, for de er sgu ik de slemmeste.. Skrev med en på hundegalleri, og hun synes ihvertfald at amstaffs de skulle forbydes.. Hun havde selv en schæfer ? ;s Så burde man mene at hun ved at det der hertz de kør på hunde ikke passer, men hun var vist ikke den smarteste .. men ja, folk må sige hvad de vil, jeg er glad for mien hunde, og hvis de bliver forbudt i danmark, så er jegikke dansk statsborger mere..

^^ En ordentlig køre hva (;

• #7   29. apr 2007 Jeg vil da os godt indrømme at bandit ikke kan med andre hunde hvis en af dem er i snor, netop fordi de gange han er blevet overfaldet hanhar været i snor.. Hvis ingen af dem har snor på, så er der ingen problemer, så løber de bare og leger..

Det der irritere mgi er bare, at de folk som rent faktisk udtaler sig om amstaffs og andre "muskelhunde" ikke har en skid forstand på dem, og aldrig har haft noget med dem at gøre.. De skulle prøve bare at have dem i en uge, og deres syn ville være forandret..

• #8   29. apr 2007 for altid ;p glemte jeg .. hah axD

• #9   29. apr 2007 Hmm.. Rart med en diskussion. Jeg hentydede så ikke til racerne der blev brugt. Men selve det at der er folk der optræner hundes kampinstinkt og de måder dette bliver gjort på..

De mest agressive hunde er sgu de der små nogen. Også fordi de som regel er så dårligt opdraget. En lille hund er jo ikke så farlig som en stor, så mange af dem har alverdens udnoder, og snapper hvis de ikke får deres vilje.
    Den eneste hund jeg nogen sinde er blevet bidt af (eller som har blottet tænderne overfor mig) var min venindes gravhund som jeg sad ved siden af (den havde så også en fortid som mishandlet, og var en anelse uberegnelig).
    Synes også at der kører en decideret medie hetz mod kamphundene fremfor labrador og schæfer og andre lignede racer der bider så det giver varige men.

• #10   29. apr 2007 synes også det er irriterende at møde fordomme pga en bestemt hunderace,

hvis man ikk behandler en hund ordentligt er alle hunde potentielt farlige..
    og alle hunde kan trænes til hundekamp, dog er nogle mere bevendt end andre, men faktisk er schæfere blandt de mest populære til hundekamp i usa

• #11   29. apr 2007 Eva K
    det ved jeg godt, den er lige som gået lidt af sporet, men håber das ikke det gør noget smiley

• #12   29. apr 2007 Gitze - Ingen problem :o) Det her er også en spændende diskussion.

Cartman - En EB er? :o)

• #13   29. apr 2007 Eva K - Suuper smiley

Jeg tror en EB er en ensgels bulldog ? smiley

• #14   29. apr 2007 Jeg synes det er usmageligt at nogen dyrker hundekamp.. Eller i det hele taget at få dyr til at kæmpe..

• #15   29. apr 2007 engelsk*

• #16   29. apr 2007 Royale - Ikke helt korrekt. Mange hanner opgiver deres eget liv for at komme til at parre sig. Se bare edderkopper, knælere og lign. :o)

• #17   29. apr 2007 Royale - ja ja, men det er jo også udviklet så mange andre teorier. Fx seksuel selektion, som forklarer nogle af de fænomener som Darwin's ikke kan.
    Og faktum er at overlevelse ikke hos alle dyr, dog de fleste, kommer før reproduktion.

• #18   29. apr 2007 Hehe - Ok så.. Ellers ikke så længe siden jeg var til eksamen i de forskellige evolutions teorier. Men fair nok.

• #19   29. apr 2007 Royale - Er det også. Rigtig meget. Jeg læser biologi på uni. Og det er altså det mest spændende jeg har været oppe i indtil videre :o)

Kommentér på:
Hundekamp

Annonce