{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Inspiration
Inspiration
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212

Telia - rep. af iphone 4S under garantien {{forumTopicSubject}}

Hey.

tabte min iphone igår og nu er glasset gået i stykke.
jeg har en to års forsikring på den hvor meget dækker den?
og laver de mobilen med det samme eller skal jeg til og vente i flere uger?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia - rep. af iphone 4S under garantien
  • #1   4. mar 2012 Du bliver sendt hen til deres reparation af iphones, htc mm..
    Som regl, vil der gå 1 dag, eller gør de det samme dag smiley
    Bare du har din ordre seddel med, gå ind i din nærmeste Telia butik. Så sender de dig hen til deres værksted smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#2   4. mar 2012 Oka mange tak for et hurtigt svar! smiley

• #3   4. mar 2012 Har selv stået i samme situation smiley
    Men du skal lige vide at, du får ikke en låner telefon af dem hvis den skal sendes ind eller lign. smiley
    Jeg hældte vand i min, til sidst endte det med at de ikke ku lave det. Og jeg fik mig en hel ny Iphone 4 smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#4   4. mar 2012 Lækkert nok!
    det tror jeg også at jeg får, for der er hul ind til indmaden på mobilen og ved ikke om den har taget skade.:S
    men det træls er bare at den røg ud af lommen da jeg skulle træde ud af bilen smiley

• #5   4. mar 2012 Argh ja okay smiley men du får nok en ny så

• #6   4. mar 2012 Min htc tabte jeg i vand sidste søndags, om mandagen gik jeg ned med den til Telia, og de sendte den til telecare i Jylland, den var først hos dem om torsdagen, fredag skrev de til mig den ikke kunne laves og de ville sende en ny, men ville først få en mail mandag ( imorgen ) som jeg skal svare på, og derefter sender de den. Så har den vel onsdag, og jeg fik en låne mobil hos Telia.!

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#7   4. mar 2012 Ja oka. Jeg håber det bedste! smiley

• #8   4. mar 2012 da jeg sendte min iphone 4s ind gad de ikke at lave den så jeg fik en ny istedet for

• #9   4. mar 2012 Hvis du har købt den med mobil aftale ved Telia, laver de den ikke, du får bare en ny.. De skal først sende den ind til et firma, også skal du betale 100 kr til dem, også sender apple den videre til den telia butik du har henvendt dig i og når de får den hjem henter du den.. Ved mig gik der lidt over en uge, næsten 2 uger..

• #10   4. mar 2012 jeg har da den mobil aftale hvor jeg betaler af på mobilen plus den forsikring jeg betalte ikke jeg fik da bare en ny

• #11   4. mar 2012 Jeg betalte også en selvrisiko på 100 kr.

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#12   4. mar 2012 Mener også at jeg har en selvrisiko på 100kr
    men kan jeg lave en back up i Itunes eller på nettet
    så hvis jeg får en ny så er den lige som den "gamle" altså med billeder og kontakter så den selv smider tingene ind på den anden? (:

• #13   4. mar 2012 Du sætter den bare til iTunes, og laver en sikkerhedskopi smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#14   4. mar 2012 oka mange tak! smiley

ved i om man kan sætte mini-simkortet ind i en alm. mobil?
    selvom kortet er mindre??

Kommentér på:
Telia - rep. af iphone 4S under garantien

Annonce