{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatto
  • #1   15. mar 2012 kommer an på hvilken branche og hvilket firma du vil ind i smiley

• #3   15. mar 2012 jeg vil gerne stå i mode butiker eller være tømre eller lager smiley men vil sku bare gerne ha sådan en (:

• #4   15. mar 2012 Så længe det er omme bag øret, kan jeg ikke se hvilket job man ikke skulle kunne få med det?

Det er meget mere aceptablet i dag, da rigtig mange har det, og det ikke længer forbindes med, hvilken type man er, selv de ældre mennesker har vennet sig til, at mange i dag har tusser...

Når du har fået den, så fortæl lige hvor nas det gjorde, har selv overvejet en der, men kan ikke bestemme mig for om det bliver for meget,når jeg har en i nakken...

• #6   15. mar 2012 håndværkere osv er intet problem.. men skal du i finere butikker, så kan det godt være et problem (: dog ser jeg efterhånden mange i tøjbutikker osv der har tattoos på hænder, hals og bag øre (:

• #8   15. mar 2012 det er mest mode butikker smiley

• #10   15. mar 2012 Mode-butikker er nok et bredt begreb. Snakker vi Butler, Quint, osv. så tror jeg næppe det bliver et problem. Der er sq mange her i Aalborg der er tusset over hele armen selvom de står i butikker. Og snakker man den mere "stilede" mode, altså som Bertoni osv., så bliver det nok som Thez siger lidt forskelligt fra sted til sted.

• #11   15. mar 2012 Quint marcus wagner osv ja smiley bare ikke føddevare buttikker det gider jeg ikke

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #13   15. mar 2012 Det er sgu bedre at fortryde noget man har gjort, end noget man aldrig fik gjort

• #14   15. mar 2012 Thez - Word!

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

#16   15. mar 2012 Ikke altid Thez. Tag det fra en gammel rotte.

• #17   15. mar 2012 Hvis fordomme omkring tatoveringer ikke eksisterede, havde jeg nok forsat ned på hænderne smiley Gør det du føler for. Det kan godt være du fortryder det når du bliver gammel, hvem ved. Men du kan ligeså godt fortryde du ikke gjorde det da du var ung. Man skal tænke over hvad man får lavet, men heller ikke så meget at du ender med at tale dig selv fra det.

Men hvis det er din første tatovering, så lad være, for ligeså snart du kommer ud af fra tatovøren, tænker du på hvor den næste skal sidde smiley Det er som pest, det spreder sig!

• #18   16. mar 2012 har 2 i forvejen en på rygge og inderarmen smiley men vil sku bare ha flere og flere

• #19   16. mar 2012 Det med at fortryde når man bliver gammel... helt ærligt, er det ikke lidt et fesent argument? I min verden har jeg i hvert fald valgt, at jeg vil leve livet mens jeg er ung. Gider sq ikke droppe at blive tusset fordi jeg frygter, at jeg som 65-årige vil tænke: "Sørens også, det var godt nok dumt at blive tatoveret". Plus at når vi bliver gamle, så er det ikke unormalt for gamle mennesker at have tusser ..

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

#20   16. mar 2012 Daniel J
    Præcis

Kommentér på:
tatto

Annonce