Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatto
  • #3   12. sep 2012 Thez - Er det normalt ? Har ikke prøvet før at jeg man mærk den , det ligesom om den bobler lidt op smiley

• #5   12. sep 2012 Okay men det er sku da i normalt ??. Jeg har 6 andre og dem kan jeg overhovedet ikke mærke når jeg køre hånden hen over. ! smiley

• #8   12. sep 2012 = Stukket for dybt ??

• #11   12. sep 2012 det kommer an på hvilken hud tatoveringen er lavet på, hvis det f.eks er på inderside er armen er huden så fin og tynd at du altid vil kunne mærke den lidt, modsat hvis du får den på ryggen eller låret er huden så tyk at den meget hurtig vil komme i niveau med huden.

• #13   12. sep 2012 Okay tak for hjælpen smiley ' Det virkede bare mærkeligt fordi alle de andre ku jeg nemlig ikke mærke . Den er lavet bag på armen altså under mine guns. ;D ' Og Thez iøvrigt fede tusser .

• #15   12. sep 2012 Kan ikke mærke min, men det er også snart 3 år siden nu

• #17   12. sep 2012 nej det tror jeg ik.. men kommer self også an på plejningen af den.

• #18   12. sep 2012 Ja det sku vigtigt at ha cash på sig , det jo ikke helt billigt. smiley ' Og tak for svar PRO smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #19   12. sep 2012 Du kan ikke mærke din tattovering. Det er da noget vrøvl. Du kan måske mærke noget ar/hævet hud/irriteret hud osv. det er ikke normalt. Så er det ikke lavet ordenligt. Nu er det kun få uger. Så vent du bare smiley

• #21   12. sep 2012 det er selvfølgelig forskelligt fra menneske til menneske hvordan de heler, der er sågar nogen hvor kroppen bekæmper tatoveringen så den forsvinder.
    Men i min tid hvor jeg arbejdede på en plasikkirugisk afd har jeg virkelig set mange forskellige tatoveringer mere og mindre heldige og nogle hvor man virkelig tænker, det der kan da ikke lade sig gøre.
    Men tatoveringer i tynd hud er som regelt lidt mere voldsomme for kroppen end en i det tykke hud

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #22   12. sep 2012 Det vil tage 100-200 år for kroppen at udskille alt farvestoffen af sig selv.

• #23   12. sep 2012 troll nogle danner hvidt arværv omkring tatoveringen, vi fik en der efter 4 år med tatovering bare havde et hvidt arområde tilbage

Kommentér på:
Tatto

Annonce