{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Bjarke p
Bjarke p
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68

Eksamen snyd?? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Skal til eksamen snart og vil gerne høre om det er muligt for lærerne at se om man er på nettet via 3g forbindelse? Altså uden wifi/trådløs forbindelse.. För kan nemlig komme på nettet med min computer med sim kort.. Ligesom en tablet/Ipad..

Er det muligt for lærerne at se det?? For ved nemlig at de kan se hvis man er på wifi..

Og vil genre undgå "Du snyder dig selv, lad vær med det " kommentarer.. smiley Tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksamen snyd??
  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #1   27. mar 2012 Hvis du er på dit eget netværk så kan de ikke.
    Men tvivler på det tjekker at om du er på nettet for det gjord de ikke dengang jeg gik på 10 klasse i sin tid for der var vi mange der brugte nettet til tyskeksamen - haha xD

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#2   27. mar 2012 Jamen er på mit eget netværk.. Det er ligesom en mobiltelefon netværk jo.. 3g forbindelse.. Så bruger ikke skolens eller noget.. smiley

• #3   27. mar 2012 De vil ikke kunne se at du er på nettet, men når det så er sagt, så kan de forlage at du tager de simkort ud af computeren. Håber du bliver taget i at snyde!

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#4   27. mar 2012 De kan sgu da ikke se at det er en computer med 3g understøttelse.. For så skal de gøre det ved 100 elever.. Det tror jeg ikke de har tid til smiley

• #5   27. mar 2012 Hvad er det for en eksamen du skal til og hvad går du på? Gymnasie eller hvad?

• #6   27. mar 2012 På nogle skoler må man ikke bruge sin egen computer men skal bruge en skolen stiller til rådighed!

• #7   27. mar 2012 vist noget nyt

• #8   27. mar 2012 kun til eksamener selvfølgelig...

• #9   27. mar 2012 Hvis du bruger translate eller henter opgaver spotter lærerne det hurtigt når de kigger opgaven igennem, vær opmærksom på det;) og de kan sagtens knalde dig for snyd uden at kunne bevise du har været på nettet.

• #11   27. mar 2012 Baboom's Haj !
    Det var da umiddelbart en dum ting at udtale sig om, det ved du da ikke? smiley Det er måske sådan en kommentar der kommer ud af at snyde for meget?

Hvis man går til eksamen, og snyder til hvert eneste, som du burde have brugt et helt skoleår til at forberede, så kunne du ligeså godt have brugt den tid på noget helt andet. Man er sunket dybt, hvis man ikke selv kan indse, at man kunne have brugt det år meget mere produktivt, og dermed stoppet hurtigst muligt smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #12   27. mar 2012 Oftest skal du jo logge ind på en bestemt bruger til eksamen, som er programmeret til overhovedet ikke at kunne komme på nettet.

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #13   27. mar 2012 Det må blive en noget flad fornemmelse at stå der til sidst med huen, man overhovedet ikke har fortjent.
    Den eneste du snyder er dig selv, så jeg håber ikke du skal bruge gym eksamen i dit videre uddannelses forløb.

• #14   27. mar 2012 Hold nu op med det der "den eneste du snyder er dig selv". Det er tilfældet hvis det er noget man gør konstant. Til en eksamen bedømmes resultatet, og den bedømmelse kan, alt efter eksamens betydning, have relativ stor indflydelse på ens videre karriere... Så til en eksamen ville jeg sgu nok også snyde hvis jeg kunne komme afsted med det... Skal dog heldigvis aldrig til eksamen igen smiley

• #15   27. mar 2012 Jamen det er da en rigtig god holdning at have til tingene - at man skal snyde, det kommer man også langt med smiley
    Hvis jeg snød/havde snydt i min eksamener og jeg så jeg havde fået 10 eller 12 vil jeg sgu ikke være en skid stolt over det.
    - SkaterNinjaPirate - : Ja lige præcis. Eksamensresultaterne har en stor indflydelse på ens karriere, og hvis det virkelig er sådan man tænker, så burde man forberede sig bedre!

• #16   27. mar 2012 To fra min klasse har brugt Google Translate til vores terminsprøver, som vi har haft i de sidste fem dage. Jeg er 100% på at de nok skal blive opdage og glæder mig til 'the moment'! smiley
    - Tænk engang at risikere så meget, efter man har gået i skole 2,5 år!

Kommentér på:
Eksamen snyd??

Annonce