692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

Handel her på baboom Handel her på baboom

Øv er i fuld sving med at sælge hair extensions.
Så indgår jeg en halv om halv aftale med x køber.
Dog sender jeg hverken kontonummer eller andet, modtager heller ikke modtagerens adresse.

Har så ikke været logget på i et par dage grundet mit net var gået ned..

Her har X så bombet alle mine annoncer og besvaret mine henvendelser med håret er solgt til hende men hun har ikke modtaget?

-Spørgsmålet er nu? Hun har simpelthen købt noget af mig som hun ikke har betalt?

Hvordan forholder man sig? Lyser lidt i det røde punkt, da jeg ikke mindes overhovedet at jeg sendte hende et kontonummer da jeg ikke fik gennemført handlen??

Kan man evt kontakte admins?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel her på baboom
  • #2   7. apr 2012 Jens Lyn
    Må jeg være fri for din omklamrende måde at fortælle tingene på.

Hun beskylder mig ligefrem for at have snydt hende?meget muligt når vi ikke har udvekslet nogle oplysninger.

-Jeg bor ikke i Hillerød, haha smiley
    Og i forhold til denne sag, mener jeg sgu heller ikke jeg kan have solgt noget uden at have fået betaling..sjov måde at handle på..

Så kunne man lige så godt sende hinanden tommebreve også.. som snyde betaling og snydepakker..fnis

• #3   7. apr 2012 Og måske er den her sag ligegyldig for dig Brian, men det er den sgu ikke helt for mig smiley

Og nu har jeg heller ikke bedt om din mening, du belemre dig selv med mine problemer ved at svare.. smiley

• #4   7. apr 2012 Ad hvad jeg kan se så spammer hun da ikke ligefrem, hun har skrevet på to annoncer om hvornår du ville sende. Også fyrer du ellers op for de store bogstaver.

• #5   7. apr 2012 Ad = af -.-

• #6   7. apr 2012 Var også lige inde og tjekke dine annoncer.
    Forstår heller ikke, hvorfor du fare sådan op? Pigen, vil jo bare gøre opmærksom på, at i har aftalt en handel. Hvis hun har glædt sig til jeres handel, og du så ikke har kunne komme online, så er det logisk hun skriver. Så andre ikke pludselig begynder at overbyde eller ligende, så hun mister den handel, hun troede i skulle lave.
    Dog ville jeg personligt ikke, handle med en som dig. Da du fare op i en spids med det samme, skriver at hun beskylder dig for at snyde, det skriver hun dog ingen steder, så vidt som jeg kan se.
    Samt du opretter et forum om dette, i stedet for at skrive til hende, på en pæn måde...

• #7   7. apr 2012 slet hendes indlæg og sæt hende på filter

• #8   7. apr 2012 Shit man, Jeg vilde som minimum melde x til it politiet.. Tænk hvad det kan ende med..

Sindsyg verden vi lever i.!!!

• #9   7. apr 2012 Gert, Jeg har nok slettet hendes spam da det var voldsomt for andre at kigge på.
    Har behold en besked på hver annonce så hun selv lige kunne vurdere hvad hun har rodet sig ud i.

Tille,
    spørg hvordan jeg forholder mig ikke andet .. Nu har jeg slettet indlæggene hun har skrevet da det var voldsomt på mine annoncer.
    Man er da også ret uintelligent hvis man sidder og spørg" HAR DU SENDT?"
    hvis man ved handlen ikke er betalt eller gennemført.. Come on det er tilladt at tænke selv. Så du ville overspamme en andens annonce for andre ikke skulle overbyde med falske ting som aldrig er sket?!
    Puha dig skal jeg nok ikke handle med,lyder som en forfærdelig omgang sjusk.
    Troede man som velfungerende kunne finde andre metoder end at spørger om man har sendt, fordi man har betalt?
    Logisk..så må vi sende snyde pakker og snyde betaling..

Alt held til dig Tille, det kommer du langt med

• #10   7. apr 2012 skal vi ikke gøre det sammen abemand?

og jo bliver kaldt for putte smiley

• #14   7. apr 2012 Beatyisintheheart <
    Over spamme dine annoncer? da jeg kikkede var der en besked på to af dine annoncer... Desuden så over spammer du markedet ved at oprette den samme annonce flere gange...
    Du skrev selv at du IKKE MINDES, ergo du er ikke sikker på om du har sendt konto oplysninger til pigen. vi har påske nu, det vil sige, hvis hun har overført pengene til dig, kan det være pga af påskene at de ikke er gået ind. Desuden kan man godt spørge hvornår en sælger sender, dit svar kunne jo så have været, den samme dag, eller dagen efter pengene er gået ind, dette er der da ikke noget farligt i at spørge om?

Efter hvad du selv har skrevet, og hvad jeg har kunne læse hun har skrevet på dine annoncer, så er det dig, efter min mening der har fået det forkerte ben ud af sengen (eller har pms). Du kunne have skrevet pænt tilbage til hendde i stedet for at fare op. så kunne handlen havde været redet...

• #15   7. apr 2012 Du er jo ikke særlig intelligent Tille
    HAHAHAH!
    jeg skal simpelthen tjekke min konto fordi hun skulle have skaffet mit kontonummer fra en fremmede.

INTET KONTONUMMER ER SENDT ELLER PERSONLIGE OPLYSNINGER.

Jeg fortæller dig igen at jeg har slettet alle hendes spam da det ødelagde salget. Prøv at stram kysen og kom ind i kampen smiley

Og tror du helt inderstinde jeg er interesseret i at handle med folk som handler sådan på nettet.
    Nej smiley

Tror nu bare det er dig som ikke er ultraintelligent lige nu

• #16   7. apr 2012 tille hun har hvis du gad læse tråden skrevet hun har slettet de andre indlæg hende der skulle købe tingede havde skrevet

Kommentér på:
Handel her på baboom

Annonce