{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Granny
Granny
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115

Det nye BaBoom. {{forumTopicSubject}}

Jeg opleve i går at to forum blev transmorgriffet om til det der nye look/site. Så jeg regner med at det er meget snart at vi herinde også vil få det.

Har I set de andre steder og hvad synes I om forandringerne ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det nye BaBoom.
  • #1   19. apr 2012 Grimt og uoverskueligt

• #2   19. apr 2012 Alt for rodet.

Selve layoutet ser okay ud, i de lyse farver. Men brugervenligheden er simpelthen så ringe, og så er der også ALT for mange annoncer osv. på forsiden.

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

#3   19. apr 2012 Der er blevet klaget en del over den hvide baggrundsfarve. Den synes jeg også er træls, for mine gamle sarte øjne.

Jeg synes det er smart at man kan gå ind og finde en laste over de tråde man har været med i. Det synes jeg har manglet meget.

Mange vil gerne have at sidste indlæg kommer til at lægge øverst så man ikke skal scoole så meget. Det tales også om en "Synes godt om" knap.

Hvad mener I om det ?

• #5   19. apr 2012 Sidste indlæg skal IKKE ligge øverst. Hvis man som "ny" læser af en tråd kommer ind, så skal man jo arbejde "baglæns" hvilket i mine øjne ikke er specielt brugervenligt. Som det er nu, er det mere logisk, synes jeg smiley

• #6   19. apr 2012
    Bedste. Klik "min konto" klik "emails og abonnementer" klik "forum". Her kan du se hvilke indlæg du har skrevet i:-).

• #8   19. apr 2012 Altså her i det "gamle" Baboom

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

#9   19. apr 2012 Miss. behave !

Tak Miss. Det var jeg slet ikke klar over. Lidt sent at lære noget nyt, for jeg tror det er lige om lidt det hele forandrer sig.

• #10   19. apr 2012 Jeg syntes vi allesammen skulle brokke os istedet for at whine i et forum hvor de ikke læser det smiley hvis vi nu alle skriver til admin, så får vi nok mere ud af det end det her smiley

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

#11   19. apr 2012 Hvis vi nu beder om det når det er lavet om, at hj.admin lige får admin ind så kan vi brokke os til vedkommende eller få den hjælp vi har brug for. De kunne på KG så kan de vel også herinde.

• #12   19. apr 2012 Mirakelkur - de læser skam, det ikke længe siden der var et forum inde på scootergalleri om det nye design og alle brokkede sig over det der skrev bazoom eller ''scootergalleri'' selv inde i forummet og sagde de arbejder stadig på det og blabla.

så de holder skam øje med forummerne og læser nogen af dem hvis der er noget, men du har ret vi kommer nok længst med bare at skrive til dem selv og klage over det irriterende design.

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101932 Emner: 36 Svar: 74
    #13   26. apr 2012 Vi har i dag foretaget en del ændringer på de gallerier, der har det nye design - herunder Bolig og KatteGalleri.

Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig gråtone, som er tilføjet alle kommentarfelter.

Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

Desuden er der nu også mulighed for at lave smileys.

Derudover retter vi løbende de funktionsfejl, der nu må være.

I er velkommen til at kigge forbi, og se ændningerne live smiley

• BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 101932 Emner: 36 Svar: 74
    #15   26. apr 2012 M.Kiær: Vi kan desværre ikke give nogen eksakt dato - men det bliver inden længe smiley

• #17   26. apr 2012 syntes det virker uoverskueligt .. når bilgalleri og baboom . bliver lavet om .. så kommer jeg mindre og mindre på de sider .

Kommentér på:
Det nye BaBoom.

Annonce