1.464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Til dig med farmor der kan lide spanking. Til dig med farmor der kan lide spanking.

Undskyld mig, men det er ikke særlig pænt at slette en tråd midt i mit lange svar, fordi du ikke kan få opbakning til dine holdninger.

Så jeg vælger nu at oprette en tråd, i håb om at du læser det, så kan du vælge at svare eller ej, og så kan resten af tråden handle om katte.

Men her er mit sidste svar til dig:

(Sidste indlæg lød på, om jeg ville have det godt med at min mor solgte sig selv for at betale af på min gæld, og at der måtte være grænser for hvad man kunne tillade sig)

"Nej, jeg ville ikke acceptere det. Men jeg står heller ikke i den situation, og selvom jeg skylder penge væk, ville jeg personligt aldrig tillade at min mor solgte sig selv. Uanset hvad grunden var.

Men det har din eks-mand tilsyneladende ingen problemer med, ej heller har farmor. Og så fred være med det, hvis de begge har det godt med det, hvorfor skal du så blande dig? Fordi det overskrider dine grænser og normer? Så skulle du måske i stedet søge ind i dig selv, og flytte dine grænser og normer, i stedet for at begrænse dem omkring dig.

Hvis du ikke kan lide deres levevis, så kan du vælge at blande dig så meget udenom som muligt og leve med det, eller også kan du prøve at mindske din egen snævertsynethed så du ikke skal leve et bittert liv over noget, som du i sidste ende ikke er herre over. Det ender kun med, at du sidder som en sølle skal af et menneske der kunne have blevet noget stort og flot, men som valgt at lade sine følelser styre af andres valg og til sidst visnede hen.

Kom nu bare videre. Det er dine grænser, det er dig der skal flytte dem. Du kan ikke tvinge dem til at indordne sig under dine vilkår, så du spænder bare non stop ben for dig selv hver gang du bliver sur over deres måde at være på."

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til dig med farmor der kan lide spanking.
Kommentér på:
Til dig med farmor der kan lide spanking.

Annonce