{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

sælge alt muligt aka flyttelse, finde køber {{forumTopicSubject}}

Hej BBs

jeg leder efter et sted hvor man kan sælge alt f.eks, reoler, skabe, tv, dvd, pc ting og alt muligt.

en slags kræmmer/lopper der kan komme og give bud på det hele da jeg skal til at flytte og gider ikke spilde tid med at sælge over nettet...

jeg har været på google men kommer kun frem til dødsbo og de er ikke interesseret...

nogen der kan sende nogle links eller henvise til nogen der køber og henter selv alt.

befinder mig i kbh

mange tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge alt muligt aka flyttelse, finde køber
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #1   28. maj 2012 Jeg solgte en gang herinde, det meste af mine ting, da jeg skulle til udlandet og studere.

Men evt. opret en auktion på qxl? Og så hav billeder af det du sælger og en god beskrivelse?

Men ja ellers er det at opsøge loppemarkeder eller sætte til salg diverse steder, evt. enkeltvis? Eller samlet.

Baboom, Dba, Gul og gratis osv. osv.

• #2   28. maj 2012 Hej. Jeg handler selv en del på markeder osv, og henter både dødsbo og hjem osv. Tror bare du bliver ret skuffet, for det er ikke ret meget man får for tingene på den måde. Du får mest ud af at sælge det hver for sig, men ja. Det tager tid på den måde, og er på det man kan tjene lidt.

• #3   29. maj 2012 ok tak for svarene,,,
    havde nok regnet med at man får intet når de kommer og henter men ville prøve alligevel.

Kommentér på:
sælge alt muligt aka flyttelse, finde køber

Annonce